شمارش معکوس افتتاح «میکامال» در جزیره کیش

شمارش معکوس افتتاح «میکامال» در جزیره کیش
شمارش معکوس افتتاح «میکامال» در جزیره کیش

 

در مقاله‌ای که سال 2020 در انجمن مراکز خرید خاورمیانه و شمال آفریقا منتشر شد، از «میکامال» به‌عنوان یکی از 10 مرکز خرید هیجان‌انگیزی که در حوزه خلیج‌فارس افتتاح خواهد شد، نام برده شد؛ در همین راستا، نوروز امسال از تله‌کابین منحصربه‌فرد این پروژه رونمایی شد و پس از آن، عملیات تحویل واحدهای تجاری سرعت پیدا کرد و چندی پیش شاهد افتتاح «بالکافه» در این مجموعه نوظهور جزیره کیش بودیم و اینک شاهد افتتاح یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مجموعه هستیم.

هفته گذشته هایپرمارکت میکامال با وسعت 4000 مترمربع و به همت گروه میتاکیش و مدیریت آقای همایون ابوالحسنی به بهره‌برداری و افتتاح رسید تا از این پس، کیشاوندان و گردشگران نگرانی از بابت وجود هایپرمارکت باکیفیت که پاسخگوی کلیه نیازهای اهالی این جزیره باشد، احساس نکنند.

افتتاح این هایپرمارکت گام دیگری است در راستای مراسم بزرگ افتتاحیه میکامال که درحال‌حاضر با توجه به شرایط جامعه به تعویق افتاده و زمان آن در آینده نزدیک به اطلاع کلیه اهالی صنعت و عموم مردم خواهد رسید.

 

 

 

 

 

 

 

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , میکامال کیش , طراحی , هایپرمارکت‌ , افتتاح , جزیره کیش , میکامال , مجتمع تجاری میکامال کیش , مجتمع تفریحی , جذب برند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان