شماره ۱۴۹ ماهنامه «تجارت طلایی» ویژه شهریور ۱۴۰۴ منتشر شد

شماره ۱۴۹ ماهنامه «تجارت طلایی» ویژه شهریور ۱۴۰۴ منتشر شد
شماره ۱۴۹ ماهنامه «تجارت طلایی» ویژه شهریور ۱۴۰۴ منتشر شد

در این شماره، گزارشی مشروح از مراسم Iran Retail Awards 2025 ارائه کرده‌ایم. همچنین این شماره با تمرکز بر تازه‌ترین روندها، رویدادها و تحولات صنعت خرده‌فروشی در ایران و جهان تهیه شده است. در کنار گزارش‌های اختصاصی و تحلیل‌های کارشناسی، مجموعه‌ای از گفت‌وگوهای خواندنی با فعالان و صاحب‌نظران صنعت ریتیل گردآوری شده که به بررسی چالش‌ها، فرصت‌ها و راهکارهای نوآورانه می‌پردازد.

برخی از مهم‌ترین مطالب این شماره:

  •      گفت‌وگو با  Jesper   Brodin مدیرعامل برند محبوب  IKEA
  •      معرفی برند  On  بازتعریف عملکرد در بستر برندینگ مینیمال    
  •      مقایسه عملکرد فروشگاه‌های زنجیره‌ای Walmart و Carrefour 
  •      نقش ویترین‌های مینیمال در افزایش ارزش ذهنی برندهای لوکس 
  •      روایت رشد یک برند پوشاک  داخلی؛ از خانه تا 2 میلیون دنبال‌کننده 
  •      ستاره‌باران برگزیدگان صنعت خرده‌فروشی کشور در  IRAN RETAIL AWARDS 2025 

 

ماهنامه «تجارت طلایی» در شماره ۱۴۹ خود تلاش دارد تصویری جامع از واقعیت‌ها و روندهای نوظهور صنعت خرده‌فروشی ارائه دهد و زمینه‌ای برای تبادل دانش و تجربه میان فعالان این حوزه فراهم آورد.

امید است همچون گذشته، این شماره نیز رضایت و همراهی خوانندگان ارزشمندمان را به همراه داشته باشد.

 

ماهنامه را آنلاین ورق بزنید

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان