ماهنامه تجارت طلایی با شماره ۱۵۱ و در آستانه ماه آبان منتشر شد؛ شمارهای که همچون گذشته، بازتابی از تازهترین تحولات صنعت خردهفروشی، برندینگ و سبک زندگی در ایران و جهان است.
در این شماره، خوانندگان با مجموعهای از گزارشهای میدانی، گفتوگوهای اختصاصی و تحلیلهای تحلیلی و روزآمد همراه خواهند شد. از جمله مطالب این شماره میتوان به این موارد اشاره کرد:
-
-مهمترین همکاری برندهای مشهور در طول تاریخ
-
-گزارش بازدید از مراکز خرید بریتانیا به روایت شاهرخ کشاورز
-
-گفتوگو با معاون و مدیر ارشد توسعه کسبوکار «ازکیوام»
-
-از دنیای دنبالکنندههای میلیونی تا بنیانگذاری برندهای جدید
-
-گفتوگوی اختصاصی با David Macadam، مدیرعامل انجمن مراکز خرید خاورمیانه (MECSR)
-
-فروشگاه جدید ZARA؛ استراتژی تازهای از ایندیتکس برای بازتعریف فروشگاههای فیزیکی
شماره مهرماه تجارت طلایی با نگاهی جامع به روندهای نوین صنعت خردهفروشی، به بررسی استراتژیهای جهانی و تجربههای موفق در حوزه برندینگ میپردازد و همچنان مأموریت خود را در ارائه محتوای تحلیلی و مرجع برای فعالان این صنعت دنبال میکند.
امید داریم شماره ۱۵۱ نیز همچون همیشه، مورد استقبال خوانندگان و همراهان وفادار تجارت طلایی قرار گیرد.
مطالعه آنلاین ماهنامه


