ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام

ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام
ضرر مالی برند ویکتوریا بکهام

بر اساس گزارش دیلی میل برند فشن و مد ویکتوریا بکهام از آغاز تاسیسش تاکنون بیش از ۴۶ میلیون پوند ضرر مالی داشته است و به همین دلیل حسابرسان این کمپانی نسبت به ادامه این روند و آینده این برند هشدار داده‌‌اند. به طور مثال این برند در سال ۲۰۱۹ مبلغی معادل ۱۱.۸ میلیون پوند و در سال ۲۰۱۸ حدود ۱۲.۳ میلیون پوند ضرر ثبت کرده است. گفته میشود اخیرا بخشی از این زیان ها توسط دیوید بکهام و از طریق سود او از کمپانی‌اش DB Ventures جبران شده است. با این وجود نزدیکان ویکتوریا بکهام میگوند او مصمم به ادامه فعالیتش است و قصدی برای عقب نشینی ندارد. ویکتوریا بکهام در سال ۲۰۰۸ با تولید مجموعه کوچکی از لباس ها برند خودش را راه اندازی کرد و به سرعت آن را در زمینه های مختلف از جمله کیف، کفش، لوازم آرایشی و... گسترش داد

تگها : خرده فروشی , مد , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فشن , مد و فشن , برند ویکتوریا بکهام

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی سایت: مهریاسان