عدم تامین زیرساخت مانع حضور برندهای معتبر رستورانی در مراکز خرید

عدم تامین زیرساخت مانع حضور برندهای معتبر رستورانی در مراکز خرید
عدم تامین زیرساخت مانع حضور برندهای معتبر رستورانی در مراکز خرید

محمد بابارضا رئیس هیئت مدیره سیام تجارت پارس:

عدم تامین زیرساخت مانع حضور برندهای معتبر رستورانی در مراکز خرید 

سومین کارگاه آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با رویکرد بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید در هتل اوین تهران برگزار شد.در این کارگاه آموزشی علاوه بر سخنرانی بزرگان صنعت غذا و مراکز خرید پنل های آموزشی به منظور بررسی موانع، مشکلات و راهکارهای پیش روی این دو حوزه مرتبط برگزارشد.

 


به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی،محمد بابارضا رئیس هیات‌مدیره سیام تجارت پارس که دارای نمایندگی رسمی برند «وپیانو» در ایران است به عنوان یکی از اعضای پنل تخصصی این کارگاه، پیرامون نوع کارکرد و دریافت نمایندگی برندهای بین‌المللی غذایی گفت: متاسفانه عدم وجود ظرفیت زیرساختی مناسب در مراکز تجاری حضور برندهای بین‌المللی در این مراکز با مشکلات زیادی مواجه می‌شود و این امر سبب شده برخی از این برندها حضور در خیابان‌ها را به مراکز تجاری ترجیح دهند.
او در‌خصوص نحوه بازاریابی برندهای جدید در کشور و دریافت سهم از بازار گفت: فضای مجازی در بحث تبلیغات اهمیت ویژه‌ای دارد و مورد استقبال نیز قرار گرفته است که ما بر این موضوع تمرکز ویژه ای داشته‌ایم. البته از فضای مجله نیز برای اعلام حضور خود به مراکز خرید بهره‌مند شده‌ایم و از این بستر هم نتایج مطلوبی دریافت کرده ایم.
رئیس هیات‌مدیره سیام تجارت پارس با اشاره به اینکه موفقیت یک رستوران در صنعت غذایی اتفاقی نیست و وابسته به شاخص‌های گوناگونی است، پیرامون طرح توسعه برندها در مراکز خرید در آستانه افتتاح ادامه داد: لازم دانستیم تا برای ماندگاری و تداوم یک برند زیرساخت‌های آن را تغییر دهیم چراکه نیاز به ری‌برندینگ را در آنها احساس کردیم. لازم است کارفرمایان در حین ساخت نسبت به مشاوره صحیح در زمینه افتتاح برندهای غذایی اهتمام بورزند.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان