فروشگاه مفهومی «کلارکس» در توکیو

فروشگاه مفهومی «کلارکس» در توکیو
فروشگاه مفهومی «کلارکس» در توکیو

«کلارکس» قدیمی‌ترین تولیدکننده کفش در انگلیس اولین فروشگاه مفهومی خود را در توکیو افتتاح کرد.

این فروشگاه با نام «مونوستور» که در مفهوم و طراحی داخلی منحصر به فرد است در منطقه مرکزی «هاراجوکو» در توکیو، پایتخت ژاپن واقع شده است.فضای داخلی فروشگاه به سبک مینیمال طراحی شده و زیبایی شناسی آن به سرزمین مادری این برند (شهرستان سامرست) اشاره دارد. طراحان از آجر چند رنگ برای ایجاد کف استفاده و دیوارها را با پنل‌های مشبک چوبی تزئین کرده‌اند.در فروشگاه همچنین یک اتاق ویژه وجود دارد که با قطعات غیرمعمول مبلمان و دکوراسیون داخلی تزئین شده و دیدگاه برند بریتانیایی را بیان می‌کند.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , فروشگاه مفهومی , کلارکس , فروشگاه کلارکس , کلارکس توکیو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان