فروش آنلاین و آفلاین مکمل یکدیگرند

فروش آنلاین و آفلاین مکمل یکدیگرند
فروش آنلاین و آفلاین مکمل یکدیگرند

مدیرعامل برند سفیر:

فروش آنلاین و آفلاین مکمل یکدیگرند

 

 

مدیرعامل برند سفیر درباره آغاز کارش در صنعت مد و فشن گفت: فروشگاه های زنجیره ای آرایشی و بهداشتی سفیر از سال 89 آغاز به کار کرد، در اصل ما تغییری در صنعت خرده فروشی عطر، لوازم آرایشی و بهداشتی به وجود آوردیم و مغازه هایمان به صورت سلف سرویس شروع به کار کردند. هدف اصلی سفیر اصالت کالا و جلب رضایت مشتری بود و اینکه بتوانیم آموزش حرفه ای به پرسنل بدهیم تا آنها نیز بتوانند مشاوره حرفه ای به مشتریان بدهند.

 

پگاه گشایشی که در تلویزیون اینترنتی ایران ریتیل شو حضور پیدا کرده بود درباره استفاده نماد برج ایفل در برند سفیر گفت: نماد فرانسه برج ایفل است و مد، فشن، اسانس و بوهای مختلف از فرانسه شروع می شود بنابراین ما می خواستیم نمادی از فشن و مد را در ایران داشته باشیم.
وی درباره فروش محصولات سفیر در دوران کرونا گفت:بزرگترین اتفاقی که در این دوران افتاده این است که چون مردم به صورت طولانی از ماسک استفاده می کنند مطمئنا لوازم پوستی و درمانی فروشش بیشتر شده است زیرا به خاطر ماسک حساسیت و جوش به وجود می آید. در بخش لوازم آرایشی هم فروش مان کم نشده است.
گشایشی درباره فروش آنلاین گفت : بازار لوازم بهداشتی و آرایشی در زمینه داخلی بازار بزرگی است و وبسایت ها و مراکز فروش آنلاین زیادی وجود دارد. ما همیشه فروش آنلاین مان خوب بوده و در این زمینه رشد هم داشته ایم.
وی ادامه داد: فروش آنلاین و آفلاین مکمل یکدیگرند و نمی توانیم این دو را از هم جدا کنیم.آنلاین بحث جدیدی در کشورمان است، بازار ایران و مشتری های ما سنتی هستند و مردم دوست دارند حضوری به فروشگاه بیایند و جذابیت خرید آفلاین برای مشتریان بسیار بیشتر است.
مدیرعامل برند سفیر در پاسخ به پرسش مجری درباره چگونگی بازگرداندن کالا در خرید آنلاین گفت:  هدف اصلی ما جذب رضایت مشتری است و برای  خرید آنلاین باشگاه تلفنی و مشاوره داریم تا حداقل مرجوعی را داشته باشیم. اگر جنسی که مشتری خریده مشکل داشته باشد ما مجبوریم با وجود اینکه قانونی و بهداشتی نیست کمترین مرجوعی رو داشته باشیم.
گشایشی در پایان و با اعلام اینکه از دو سال پیش بخش تولید را راه اندازی کردیم وسعی داریم به صورت تخصصی تر تولید خارجی هم داشته باشیم تا بتوانیم در سطح جهانی محصولاتمان را صادر کنیم ادامه داد؛ متاسفانه بخش تولید یک سری مشکلات دارد و کارشناسی درستی روی مشکلات ما انجام نمی شود.

 

منبع : اکوبورس

 

تگها : ایران ریتیل شو , ماهنامه تجارت طلایی , کرونا ویروس , فروش آنلاین , کرونا , مشتری مداری , مد و فشن , سفیر برند , فروش آفلاین

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان