فستیپال در اپال رنگی تازه بر فصل حراج‌ها

فستیپال در اپال رنگی تازه بر فصل حراج‌ها
فستیپال در اپال  رنگی تازه بر فصل حراج‌ها

 

پایان فصل تابستان، یکی از زمان‌های موردعلاقه مشتریان است. شروع فصل تحفیف‌ها و قیمت‌های باورنکردنی به‌ویژه در حوزه پوشاک و کیف ‌و کفش. زمانی که قرار باشد این حراج‌ها به‌صورت یکپارچه و در زیر یک سقف جمع شوند، بی‌شک جذابیت آن را برای مخاطبان چند برابر خواهند کرد.

در این میان، مرکز تجاری «اپال» نیز مانند بسیاری از مراکز خرید، دست به حراج هماهنگ زد اما این مرکز باتوجه‌به تنوع کاربری‌هایی که دارد همه‌چیز را به حراج محدود نکرد و برای نفع‌ بردن تمامی صنوف فعال در این مرکز، اقدام به برگزاری یک جشنواره بزرگ از پنجم تا 25 شهریورماه کرد؛ فستیوالی که علاوه‌بر حراج هماهنگ، شامل قرعه‌کشی بزرگ با جوایز ارزنده بود و همین امر باعث همراهی بیش از 400 واحد تجاری این مجموعه شد.

 

 

اما فستپال چه بود؟

«فستیپال» برگرفته از دو کلمه فستیوال و اپال، شامل حراج هماهنگ در میان واحدهای تجاری که توان اعمال تخفیف روی کالاهای خود را داشتند و برگزاری قرعه‌کشی بود. اما اپال در نظر داشت تا برنامه‌ای هماهنگ میان تمامی واحدها و کاربری‌ها اجرا کند و از آنجا که صنوفی مانند طلا و همچنین بخش الکترونیک به‌دلیل ماهیت‌شان امکان برگزاری حراج ندارند، بنا بر آن شد تا با برگزاری قرعه‌کشی و حضور فاکتور خرید این واحدها در قرعه‌کشی، بتواند پاسخی ایده‌ال به تمامی نیازهای مشتریان از یک مرکز خرید باشد و بار دیگر به شعار «همه‌چیز یکجا در یک‌جا» دست یابد.

قرعه‌کشی این مجموعه شامل دو بخش قرعه‌کشی بزرگ با جوایزی چون یک دستگاه ماشین SX5 و صدها میلیون تومان جوایز نقدی از یک‌سو و از سوی دیگر، قرعه‌کشی روزانه بود که در آن در هر 24 ساعت 24 میلیون تومان جوایز غیرنقدی به 12 نفر از خریداران روز قبل اهدا می‌شد.

 

 

جذابیت جوایز قرعه‌کشی بزرگ در کنار برگزاری قرعه‌کشی روزانه که افراد را به‌دلیل روزانه بودن، به امتحان شانس خود ترغیب می‌کرد، اعمال تخفیف روی اجناس بیش از 300 واحد تجاری، از سوی دیگر، به‌نوعی درگیر کردن صنوفی که امکان حراج ندارند در این جشنواره، استفاده از سازه‌های جذاب چه در بیرون و چه در داخل مجموعه و... از مجموعه مواردی بود که باعث شد افراد زیادی در این بازه زمانی به اپال مراجعه و خرید کنند.

شاید بهترین نوآوری در فستیپال را بتوان اجرای اولین پاپ‌آپ استور دانست. این مجموعه در فضای عمومی خود امکانی را به وجود آورد تا اسپانسر‌های این برنامه بتوانند محصولات خود را به نمایش بگذارند؛ اسپانسرهایی که همگی از برندهای داخل مجموعه اپال بودند و این امر می‌توانست علاوه‌بر جذابیت بصری، به ویترینی در فضای عمومی برای این برندها تبدیل شود. از سوی دیگر، برخی از تابلوهای داخل مجموعه که در ابعاد بسیار بزرگی هستند، در طول این مدت به ویترینی برای اطلاع‌رسانی کاربری‌های مجموعه بدل شدند که همین نوآوری برای مخاطبان جذاب و توجه‌برانگیز بود.

 

مرکز تجاری اپال در طول مدت فعالیت خود نشان داده است که همواره سعی می‌کند با درنظرگرفتن منافع جمعی اقدام به برنامه‌ریزی و اجرای فعالیت‌ها و رویدادهای خود کند. فعالیت‌ها و برنامه‌هایی که هم منافع مشتریان این مجموعه را در نظر گیرد و هم واحدهای تجاری داخل مجموعه را. از سوی دیگر، باتوجه‌به تنوع کاربری‌ها و صنوف فعال در این مرکز توجه تنها معطوف به یک کاربری و صنف نشود و بتواند تا حد ممکن منافع همه را تأمین کند، و از این رو می‌توان گفت برگزاری فستیپال در این ابعاد یکی از نشانه‌های همین تفکر در اپال بوده‌ است.

تگها : مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , مرکزخرید اپال , جشنواره فروش , جشنواره , اپال , فستیوال , اپال سعادت آباد , فستیپال , جشنواره خرید , جشنواره مهر

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان