فسیل برندی در مسیر بزرگی

فسیل برندی در مسیر بزرگی
فسیل برندی در مسیر بزرگی

فسیل گروپ، یک گروه طراح و سازنده ساعت، پوشاک، عینک، محصولات چرمی و لوازم آرایشی مدرن آمریکایی است که در سال 1984میلادی توسط تام کارتسوتیس در ریچاردسون تگزاس راه‌اندازی شد. مارک‌هایی که در این گروه تولید می‌شوند، عبارتند از: فسیل، اسکاگن، مایکل کورس، امپوریو آرمانی، دی کی ان وای، زودیاک، دیزل. همچنین برای برندهایی مانند:

Skechers, Spade, Chaps, Armani Exchange, Tory Burch  لوازم جانبی تولید می‌کند.

مدیرعامل برند فسیل، کاستا کارتسوتیس، نام برند خود را به استعاره از نام گروه فسیل ایده گرفت. کاستا به پیشنهاد برادر بزرگش تام، برند فسیل را به‌عنوان محصولی بین‌المللی پایه‌گذاری کرد و طراحی‌های این برند را مطابق با سلیقه اقوام شرق دور و با قیمتهای نسبتا ارزان عرضه کرد. در سال 1993، گروه فسیل به شرکت ساعت‌سازی سوییسی زودیاک که از سال 1882 در تولید ساعت فعالیت می‌کند، پیشنهاد همکاری ارائه داد تا اینکه بالاخره در سال 2001 به مبلغ 4.7میلیون دلار امتیاز این برند را خریداری کرد که این حرکت باعث یکپارچگی با حضور یک برند معروف سوییسی در تعدد مارک‌های این گروه شد.

سپس در سال 2004، پیشنهاد عضوشدن را به برند Michael Kors که یک برند سوئدی با سابقه 34 سال در تولید ساعت بود، ارائه کرد و اضافه‌شدن هر کدام از این برندها گامی برای تکامل و پیشرفت این گروه بود. در سال 2012 نیز برند اسکاگن با مبلغ 225میلیون دلار به فسیل گروپ پیوست.

در سال 2013، این گروه زنجیره فروشگاه‌های خود را در سراسر دنیا گسترش داد و در همان سال برند فسیل، ساعت‌های ساخت سوییس خود را نیز به بازار عرضه کرد و این امر باعث سود 260میلیون دلاری برای این برند شد.

گروه فسیل فعالیتهای زیادی در جهت تبلیغات ورزشی از جمله مسابقات تنیس جام دیویس داشته است. همچنین در رشته‌های هنری از جمله فیلمهای برتر و پربیننده دنیا مانند: سوپرمن، بتمن، ماتریکس، جنگ ستارگان و دزدان دریایی کاراییب فعالیت کرده است. ضمن اینکه در زمینه حمایت از دنیای موسیقی نیز فعال است.

این گروه در سال 2015 تصمیم به تولید ساعت‌های هوشمند برای برندهایش گرفت و برندهای فسیل، دیزل، امپوریو آرمانی و مایکل کورس از جمله آنها بودند و به همین دلیل جایزه خلاقیت در طراحی را در میان 100شرکت برتر دنیا کسب کرد.


گالری ساعت کاظمی

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , برند دیزل , ساعت فسیل , برند فسیل , گروه زنجیره ای فسیل , امپریو آرمانی , مایکل کورس , خلاقیت در طراحی , جایزه خلاقیت در طراحی , برند سوئدی , جنگ ستارگان , دزدان دریایی کاراییب , مسابقات تنیس جام دیویس , سوپرمن , بتمن , ماتریکس , کاستا کارتسوتیس , گروه طراح و سازنده اکسسوری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان