فوتبال در خدمت جاذبه خرده‌فروشی

فوتبال در خدمت جاذبه خرده‌فروشی
فوتبال در خدمت جاذبه خرده‌فروشی

فروشگاهی به  سبک لیورپول

لیورپول یک فروشگاه خرده‌فروشی مستقل جدید در Jumeirah Beach Residence در دبی افتتاح کرده که بیست و یکمین فروشگاه رسمی این باشگاه در سراسر جهان و دومین فروشگاهش در این شهر است. باشگاه همچنان به گسترش حضور جهانی خود در حوزه خرده‌فروشی ادامه می‌دهد.  در ماه اوت، این باشگاه برج خلیفه بلندترین ساختمان جهان را با جدیدترین لباس خانگی خود روشن کرد تا آغاز همکاری با آدیداس را جشن بگیرد.  راه‌اندازی فروشگاه جدید که با همکاری Seventy8 Sports انجام می‌شود به دنبال گسترش فعالیت خرده‌فروشی گسترده سرخ‌هاست و اکنون طبق گزارش‌ها از هر باشگاه فوتبال یا برند بزرگ آمریکایی دیگری پیشی گرفته است. 
مکان کاملاً جدید پس از موفقیت فروشگاه موجود در Dubai Mall و در یکی از محبوب‌ترین مقاصد ساحلی امارات واقع شده است. 
طیف کامل کالا‌های رسمی باشگاه از جمله کیت‌های آدیداس، لباس‌های تمرینی، مجموعه‌های سبک زندگی و مد و لوازم جانبی منحصربه‌فرد لیورپول در این فروشگاه عرضه خواهد شد. 
رشد خرده‌فروشی لیورپول ارتباط نزدیکی با گسترش طرف‌دارانش در خاورمیانه و شمال آفریقا دارد. این باشگاه تخمین می‌زند 33.4 میلیون هوادار در سراسر منطقه دارد که توسط 30.8 میلیون دنبال‌کننده در رسانه‌های اجتماعی، ۱۴ باشگاه رسمی هواداران لیورپول و بیش از ۳۴ میلیون مخاطب تلویزیونی در طول فصل فوتبالی قبل پشتیبانی می‌شود. 
فروشگاه JBR که هم به‌عنوان یک فروشگاه و هم به‌عنوان مرکزی برای هواداران در دبی طراحی شده، قصد دارد فضایی را برای ارتباط و جشن‌گرفتن در اختیار هواداران قرار دهد. 
Lee Dwerryhouse، معاون ارشد رئیس بخش بازرگانی لیورپول گفت: «هدف این است بهترین تجربه خرده‌فروشی ممکن را برای هواداران در هر کجای دنیا فراهم کنیم. بسیار مفتخریم بیست و یکمین فروشگاه مستقل خود را افتتاح می‌کنیم. این عدد بیشترین تعداد در بین تمام تیم‌های ورزشی جهان است. با فروشگاه جدید در JBR ما به هواداران در دبی و منطقه وسیع‌تر خاورمیانه و شمال آفریقا فرصت دیگری می‌دهیم تا با باشگاه ارتباط برقرار کنند و به تیم موردعلاقه خودشان احساس نزدیکی بیشتری داشته باشند.»


منبع: Insideworldfootball.com

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب

 

 

 

 

طراحی سایت: مهریاسان