كسب و كارها در دبى چه زمانى به حالت عادى باز ميگردند؟

كسب و كارها در دبى چه زمانى به حالت عادى باز ميگردند؟
كسب و كارها در دبى چه زمانى به حالت عادى باز ميگردند؟

 

 

محمد العبار، رییس هيئت مديره شرکت اعمار ( خالق پروژه عظیم دوبی مال) مى گويد پس از اختلال در بخش‌هاى كليدى اقتصاد به خاطر همه گيرى ويروس كرونا، انتظار مى رود كه تا اواسط سال آينده (٢٠٢١)، كسب و كارها در دبى شاهد بهبود تدريجى باشند.

العبار گفت: ما به تدريج پيش برويم و به سمت پايان سال میلادی حركت می كنيم و اگر شيوع مجدد ویروس کرونا رخ ندهد، تا اواسط سال آينده دوباره به حالت عادى خواهيم رسيد.

وى ضمن قدردانى از تلاشهاى صورت گرفته توسط جامعه جهانی براى مهار شيوع كرونا افزود: زمان آن است كه مرحله به مرحله بازگشايى فرآیندهای اقتصاد به صورت دقيق  و با كنترل هاى مداوم صورت گیرد.

وی در ادامه افزود : شهر دبى يك مركز تجارى بین المللی است و اقتصاد این شهر با كسب و كارهاى کشورهای آسيایی، روسيه، عربستان و کشورهای آفريقایی ارتباط مستقیم دارد. این شهر در مقوله برندینگ شهری تركيبى از فرهنگها و كسب و كارهاى مختلف چند ملیتی است.

وى در پایان اظهار داشت: واكسن كوويد-19 احتمالا تا مارس يا آوريل سال آينده در دسترس خواهد بود. از اين رو، اين بيمارى همچنان بايد تحت نظارت و كنترل کادرهای پزشکی در سراسر جهان باشد و نباید ازکنار آن به سادگی گذشت. وی از نمايشگاه اكسپوی جهانی که در دوبی برگزار خواهد شد به محلی براى نمايش اتحاد جهانی در ریشه کنی این ویروس کشنده یاد کرد.

 

تگها : اقتصاد , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , كسب و كار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان