كمپين «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی

كمپين «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی
كمپين «اعتقاد و جادو» کوکاکولا در آستانه جام جهانی

باز هم يك حركت تبليغاتي زيبا از كوكاكولا، آن هم در آستانه جام جهاني. كمپيني با نام "اعتقاد و جادو"، در ستايش از باورها، اعتقادات و غيرت طرفداران فوتبال. يك كمپين ديجيتال كه در آن، کوکاکولا در کنار طرفداران فوتبال ایستاده و اعتقاد و تعصب آنان براي پيروزي را مي ستايد.

مدير بازاريابي كوكاكولا مي گويد، ما بارها قدرتِ جادويي باور در طرفداران فوتبال را تجربه كرده ايم. براي مثال در سال ٢٠١٨ چه كسي فكر مي كرد كرواسي وارد ٤ تيم برتر شود؟ اما ديديم كه شد. كمپين جديد ما، مي خواهد زيبايي تعصبات و اعتقادات مردم را پر رنگ كند. اينكه هرچقدر هم تيم ما ضعيف باشد، باز هم اعتقادي دروني در وجودمان هست كه از بُرد تيممان حمايت مي كند. به عنوان يك طرفدار، هميشه معتقديم ممكن است معجزه اي شود يا جادويي رخ دهد و تيم ما برنده شود. بنابراين اين موضوع به عنوان يك ايده بنيادين براي خلق كمپين كوكاكولا قرار گرفته است.

 


در اين كمپين ٣ تيزر ديجيتال ساخته شده كه نشان مي دهد مردم براي اثبات حقانيت باورهايشان چه وعده هايي مي دهند. مثلا در يكي از تيزرها نشان مي دهد كه يك طرفدار فوتبال قول مي دهد كه اگر تيمش قهرمان جام جهاني شود، موهاي خودش را مي تراشد يا در تيزر ديگري يك فرد قول مي دهد كه اگر تيمش قهرمان شود، هر روز مسيرش تا محل كار را پياده مي رود. در اين كمپين كوكاكولا از مردم دعوت مي كند كه آن ها هم از تيم خودشان حمايت كنند و يك قول در وب سايت كوكالا ثبت كنند و اعتقاد و تعصب خودشان را محك بزنند! اگر تيم شما قهرمان شد، چيكار مي كنيد؟
كمپين جديد كوكاكولا مبتني بر تحليل بنيادين اين برند از يك هيجان ناب در بازي فوتبال است. جالب است بدانيد كه كوكاكولا از سال ١٩٧٤ اسپانسر فيفاست و بنابراين يد طولايي در طراحي كمپين هاي فوتبالي دارد. شايد كوكاكولا بيش از هر برند ديگري، فوتبال و طرفداران فوتبال را مي شناسد و بنابراين مطالعه كمپين هاي اين برند براي گرفتن ايده در كمپين هاي جام جهاني بسيار جذاب است.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , کوکاکولا , جام جهانی , کمپین جام جهانی , اعتقاد و جادو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان