لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقاي شهرام صالحي نوع پرور مديرعامل برند توليكا

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقاي شهرام صالحي نوع پرور مديرعامل برند توليكا
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقاي شهرام صالحي نوع پرور مديرعامل برند توليكا

 

جناب آقای شهرام صالحی مدیر عامل برند پوشاک زنانه تولیکا در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای شهرام صالحی مدیر عامل برند پوشاک زنانه تولیکا در ابتدا از ساخت یک کلیپ و رعایت پروتکل های بهداشتی در تمامی قسمت های این برند سخن گفت و ادامه داد: ما با ارائه کالاهای بهداشتی و نمایش آن در کلیپ منتشر شده توانستیم اعتماد مشتری را جلب کرده و کمی دیرتر افت فروش را تجربه کنیم.

او همچنین به بحران های مختلف در گذشته ایران اشاره کرد و گفت: کرونا اتفاق و بحران بسیار بزرگ و غافلگیر کننده ای بود اما این امکان وجود دارد تا در همین شرایط و برای داشتن آینده ای موفق استراتژی های منطبق با کرونا اتخاذ شود.

آقای شهرام صالحی از عدم تجربه فروش اینترنتی مناسب و سازوکارهای برنامه ریزی شده برای برند تولیکا یاد کرد واز تلاش های بی وقفه برای برطرف کردن این ضعف طی مدت زمانی کوتاه خبر داد.

براساس گفته های مدیرعامل برند پوشاک زنانه تولیکا، امتیاز این برند گستردگی در ایران با در اختیار داشتن حدود 48 شعبه در سراسر کشور است.

او معتقد است برند ها خصوصا برندهای جوان باید به سرعت کالا را به سرمایه نقدی تبدیل کنند. همچنین با انجام نیازسنجی در بازار، تولید متناسب با شرایط و داشتن خلاقیت عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

آقای شهرام صالحی از شروع به کار تولید ماسک های تزئینی و پیش بینی فروشی خوب برای این ایده توسط این برند صحبت کرد و افزود: با این روش علاوه بر بهبود شرایط کسب وکار می توان روحیه مردم را هم تغییر داد.

بنابر اظهارات او برخورد با مشکلات تامین مواد اولیه حتمی است. همچنین در حوزه اجرا، تولید، طراحی و.. نیز به دلیل موضوعات مربوط به منابع انسانی چالش های پدید خواهد آمد.

مدیرعامل برند پوشاک زنانه تولیکا در خاتمه گفت وگوی آنلاینی که با مهندس شاهرخ کشاورز داشت از لانچ محصولات جدید توسط صفحات موجود در اینستاگرام شعب مختلف تولیکا یاد کرد و تصریح کرد: با توجه به کاهش پاخور در مراکز خرید تغییراتی را برای جلب بیشتر توجه مشتریان در ویترین ها ایجاد کرده ایم.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , لایو آموزشی , برند تولیکا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان