لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای سينا كازرونيان مدير عامل برند زيبو

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای سينا كازرونيان مدير عامل برند زيبو
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای سينا كازرونيان مدير عامل برند زيبو

 

جناب آقای سینا کازرونیان مدیرعامل برند زیبو در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای سینا کازرونیان مدیرعامل برند زیبو در ابتدای صحبت های خود با بیان اینکه تمامی سازمان ها نیازمند تصمیمات سریع و چابک هستند و باید عملکرد بهینه را داشته باشند گفت: با شروع بحران کرونا چند شعبه از برند زیبو که  جایگاه مناسبی نداشت تعطیل و تمرکز ما روی بهینه سازی سایر شعب معطوف شد.

او از فروش آنلاین به عنوان راهکاری برای  کسب درآمد در مجموعه ها یادکرد و ادامه داد: فروش آنلاین آینده فروش پوشاک در دنیاست و لازم است تا مجموعه ها روی آن سرمایه گذاری هایی را انجام دهند.

از دیدگاه مدیرعامل برند زیبو، مراکز خرید، برندها و افرادی که در بخش تولید این برندها مشغول به کار هستند همگی متصل به یک زنجیره بوده و باید برای عبور از این بحران در کنار یکدیگر تلاش کنند.

آقای سینا کازرونیان با اشاره به اینکه کشورهایی که منابع داخلی کامل تری دارند سریع تر از بحران رهایی خواهند یافت ادامه داد: ما در زمینه دسترسی به مواد اولیه با مشکلاتی مواجه خواهیم شد اما کارخانجات نساجی داخلی می توانند در این زمینه کمک کننده باشند.تصور من این است که امسال تولید داخل رونق خاصی را تجربه خواهد کرد وما نیز باید با بهره گیری از همین منابع داخلی بهترین کالا را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.

بنابر اظهارات او مدوفشن همانند بسیاری از صنایع دنیا با چالش کرونا مواجه شده است اما لازم است تا در حوزه پوشاک به سمتی حرکت کنیم که سرمایه گذاری روی کالاهایی انجام شود که پیشتر بازخوردهایی از آنها دریافت شده، نه برروی مدل های جدید.

مدیرعامل برند زیبو بحران کرونا را عصری طلایی برای کسب تجربه هایی چندین ساله در بازه زمانی چندماهه خواند و افزود: مجموعه هایی که برای ماندگاری مصمم هستند باید روی نقاط ضعف خود بهترین شکل ممکن کار کنند.

آقای سینا کازرونیان در خاتمه گفت وگوی خود با مهندس کشاورز از فوکوس برند زیبو بر بحث خدمات آنلاین وتسهیل آن برای مشتری خبر داد و اعلام کرد: این برند فعلا قصد راه اندازی شعبه جدیدی را ندارد.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل , برند زیبو

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان