لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای عليرضا نخجواني مديرعامل شركت دايامد

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای عليرضا نخجواني مديرعامل شركت دايامد
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای عليرضا نخجواني مديرعامل شركت دايامد

 

جناب آقای علیرضا نخجوانی مدیرعامل شرکت دایامد در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای علیرضا نخجوانی مدیرعامل شرکت دایامد  با بیان اینکه صنعت ما با بحران بیگانه نیست و سال های گذشته بحران های بسیاری را هم پشت سر گذاشته است گفت:  بحران کرونا نگاهی متفاوت با افق زمانی بلندمدت تر را طلب می کند. این بحران خواهد گذشت اما تاثیرات عمیقی را بر کسب وکارها خواهد داشت.

او با اشاره به اینکه تجربه خرید کالاهای لوکس تجربه بسیار ارزشمندی است ادامه داد: ما موازی با فروش فیزیکی فروش آنلاین را هم آغاز کردیم و تجارب خوب و فروش امیدوار کننده ای را از آنها بدست آوردیم.

مدیرعامل شرکت دایامد در ادامه این گفت وگوی آنلاین  بااشاره به اینکه برخی از کالاها همچون کت وشلوار امکان خرید آنلاین را ندارند و ما نیز نسبت به قبل از شروع بحران، تفاوت خرید معناداری را بین مشتریانمان مشاهده نکردیم، گفت: درراستای جبران افت فروش؛ این بحث در دنیا مطرح شده است که بسیاری از کسب وکارهای فشن یک فصل خود را حذف ویا با فصل دیگر ادغام کنند.

 

آقای علیرضا نخجوانی گفت: برند جورجیو آرمانی هم که اصالت ایتالیایی دارد با بحران بسیار جدی روبرو شده اما بسیاری از خطوط تولیدی خود را به ملزومات پزشکی اختصاص داده است. همچنین کمک های مالی خود را هم در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی ارائه داده است.

مدیرعامل شرکت دایامد با بیان اینکه تاثیربزرگی را از کرونا خواهیم گرفت افزود: این امر به معنی  آن است که ما به عنوان یک سازمان جدید واکنشی صحیح از خود نشان دهیم. هم اکنون نیز مجبور به اتخاد تصمیمات متناسب با شرایط روز هستیم چراکه با ابهامات بسیاری روبرو هستیم. بااین حال درمسیر رشد حرکت میکنیم و کارخانه عظیمی را هم در یکی از استان های کشور تدارک دیده ایم.

او افزود: ما نگاه بلندمدت داریم و آثار تنش ها را در کوتاه مدت متصور هستیم و در تلاشیم تا سازوکاری برای خلق ارزش در این صنعت بسازیم.

مدیرعامل شرکت دایامد با اذعان به اینکه تمامی ما سوار بر یک کشتی هستیم و لازم است تا از بخشی از سود خود برای زنده ماندن در این صنعت چشم پوشی کنیم ادامه داد: درک مشترک و تعامل بین صاحبان مراکز خرید وبرندها منجر می شود تابا سربلندی از این بحران خارج شویم. بنابر اظهارات علیرضا نخجوانی صاحبان کسب وکار باید نگاهی واقع بینانه نسبت به جایگاه خود در صنعت داشته ودر فکر ایجاد تغییرات برای ماندگار شدن باشند.

از دیدگاه او بخش هایی از حوزه های خرده فروشی میزانی از رونق را در پساکرونا تجربه خواهند کرد اما باید بپذیریم که در برخی دیگر از بخش ها امکان بازگشت رونق وجود ندارد.

 

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , حمایت مراکزخرید از کسبه , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , ریتیل , شرکت دایامد , برند امپریو و جورجیو آرمانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان