لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای مهرداد فاخر مديرعامل تيپاكس

لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای مهرداد فاخر مديرعامل تيپاكس
لايو آموزشي ماهنامه تجارت طلايي با آقای مهرداد فاخر مديرعامل تيپاكس

 

جناب آقای مهرداد فاخر مدير عامل تيپاكس در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای مهرداد فاخر هم بنیانگذار هلدینگ فاخر و مالک برندهای تیپاکس، خوگر و... تجربه بحران کرونا را برای اصناف متفاوت از یکدیگر دانست و گفت: دنیای امروز درحال حرکت به سمت دیجیتالی شدن وفروش اینترنتی بود که با ورود این بحران سرعت مضاعفی پیدا کرد.

او ادامه داد: ما در این دوران با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی درارسال مرسوله های پستی فعالیت داشتیم و برای سازمان دولتی و غیردولتی هم جابجایی کالا را انجام داده ایم.

هم بنیانگذار هلدینگ فاخر با اشاره به اینکه بحران کرونا باعث افزایش تقاضا در فروش آنلاین بود، پیرامون فعالیت وبسایت تخصصی خوگر به مهندس کشاورز گفت: گرچه خرید مبلمان در ایران به حالت خرید فیزیکی جاافتاده است اما ما با فرهنگ سازی هایی که برای خرید مبلمان به صورت آنلاین انجام دادیم طی سال گذشته شاهد ارسال 100 هزار کالا به 600 نقطه کشور بودیم.

آقای مهرداد فاخر با اذعان بر تاثیر پذیری کالاهای لوکس از ویروس کرونا بهره مندی از استراتژی ها وبیزینس مدل های کوتاه مدت را ملزوم دانست و پیرامون بحث اعتماد سازی در فروش آنلاین گفت: این احساس یک شبه بدست نمی آید اما حضور برندها، نوع بیان و قدمتی که دارند این اعتماد را به وجود می آورد.

او از تغییر عادات در طی بحران کرونا سخن گفت و تصریح کرد: میزان روی آوری مردم به سمت خرید اینترنتی بالا بوده است و احتمال میرود کماکان ادامه یافته و حتی پیشرفت نیز بکند.

از دیدگاه او اصناف برای توسعه خود باید به نیازهای بازار توجه کنند. در این میان

فروش آنلاین که رونق خوبی را تجربه کرده میتواند برای بقای مجموعه ها موثر باشد.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , مدیریت بحران , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل , برند تیپاکس

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان