لايو آموزشي ماهنامه‌تجارت‌طلايي با آقای پژمان طیار مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل

لايو آموزشي ماهنامه‌تجارت‌طلايي با آقای پژمان طیار مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل
لايو آموزشي ماهنامه‌تجارت‌طلايي با آقای پژمان طیار مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل

 

آقای پژمان طیار مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل  در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای پژمان طیار مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل در گفت گوی آنلاین با مهندس شاهرخ کشاورز علام کرد: کرونا فضایی فرصت انگیز برای ادامه حیات صنعت خرده فروشی وصنایع مرتبط بود.
او با اشاره به فعالیت هایپرمارکت ها در ایام کرونا به دلیل تامین نیازهای روزمره گفت: مراکز خریدی که  انکرهایی مثل هایپرمارکت دارند با رعایت پروتکل های بهداشتی در ایام پساکرونا می توانند با القای حس اعتماد سازی به مشتریان (درباره رعایت مسائل بهداشتی) فعالیت کنند.
او در میان صحبت های خود به بحث هوش مصنوعی و خرید آنلاین و اولویت آن برای مردم به جای خرید فیزیکی اشاره ای داشت و افزود: فکر می کنم امسال به یک تقاضای انباشته شده برای صنوفی که درایام کرونا تعطیل بوده اند برسیم که لازم است اصناف توان مدیریت آن را داشته باشند.
مدیرعامل شرکت راهکارهای خرده فروشی اشل ضمن اشاره به حضور 3 انکر متفاوت در مراکز خرید در آستانه افتتاح هپی مارت انزلی، سیتادیوم ارومیه و فیروزه اصفهان گفت: طی بررسی های انجام شده قرار براین شد تا در هایپراستار (در شعبه جدید خود واقع در مرکز خرید سیتادیوم ارومیه) بدون برگزاری افتتاحیه های باشکوه و همیشگی هایپراستار در راستای تامین اقلام خوراکی مردم اقدام کنیم.
از دیدگاه او نداشتن زیرساخت وعدم در نظر گرفتن جامعه هدف درست و... باعث شکست بیزینس های نوپایی می شود که بدون "مطالعات فرصت" بنا شده اند.
آقای پژمان طیار بازنگری وتدوین مجدد سند راهبردی، ارزش ها و مسئولیت های سازمان ها را ضروری برشمرد و گفت: بیزینس ها باید سعی کنند با حس اعتماد دوطرفه و زیرساخت های لازم به مدار خود بازگردند در غیر این صورت شاهد تعطیلی صنوف بسیاری خواهیم بود.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , ریتیل , لایو آموزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان