لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم مریم انسان مدیرروابط عمومی میکامال کیش

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم مریم انسان مدیرروابط عمومی میکامال کیش
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم مریم انسان مدیرروابط عمومی میکامال کیش

 

سرکار خانم مریم انسان مدیرروابط عمومی میکامال کیش در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

خانم مریم انسان مدیرروابط عمومی میکامال کیش در ابتدای صحبت های خود از برگزاری یک ستاد مبارزه با کرونا با حضور فعالان اقتصادی وخیرین جزیره کیش و به کارگیری روش های مختلف برای به حداقل رساندن احتمال انتقال ویروس خبر داد.
او ادامه داد: کنسول هند به مدت چند روز میهمان میکامال بودند و پس از بازدید از بخش های مختلف این مجموعه  سلامت کامل همکاران هندی میکامال را تایید کردند.
مدیر روابط عمومی میکامال کیش به ساخت یک تونل ضدعفونی کننده در کمپ کارگران میکامال اشاره کرد وگفت: پس از ساخت اولین تونل، درخواست هایی برای ساخت تونل ضدعفونی کننده به میکامال ارائه شد و ما نمونه دیگری از آن را به فرودگاه کیش هدیه کردیم. همچنین نمونه های دیگری را در ورودی بیمارستان کیش وسازمان عمران و خدمات و سازمان منطقه آزاد کیش اجرا کردیم.
بنابر صحبت های او میکامال درحال حاضر یکی از بزرگترین مراکز خرید ایران است و پس از افتتاح یکی از بزرگترین مراکز گردشگری ایران خواهد بود. با افتتاح میکامال بحث گردشگری در جزیره کیش زیرو رو خواهد شد زیرا سرگرمی ها و... که در این مجموعه درنظر گرفته شده در دنیا منحصر به فرد است.
خانم مریم انسان گفت: میکامال با تیم توانمند و فعالای که دارد در کوتاه ترین زمان کمپین های موثری را به وجود آورد.
او در گفت وگوی خود با مهندس کشاورز از همکاری میکامال با اداره آموزش و پرورش کیش و همینطور تهیه و پخش داروهای مورد نیاز برای بیمارستان کیش سخن گفت. 
مدیر روابط عمومی میکامال کیش با اشاره به کمپین های مختلف در نظر گرفته شده از سوی میکامال برای کارگران، اظهار داشت: پرسنل هرشرکت اولین مشتری آن شرکت هستند وایجاد حس وفاداری و تعلق در پرسنل یکی از مهم ترین جنبه های مارکتینگ در هر شرکت است.

تگها : مراکز خرید , خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا , پویش ملی حمایت مراکزخرید از کسبه , محتوای خوب , لایو آموزشی , میکامال کیش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان