لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم موژان حجارزاده مدیرعامل برند مل اند موژ

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم موژان حجارزاده مدیرعامل برند مل اند موژ
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با خانم موژان حجارزاده مدیرعامل برند مل اند موژ

 

سرکار خانم موژان حجارزاده مدیرعامل برند مل اند موژ در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه  ویدئو)

خانم موژان حجارزاده مدیرعامل برند مل اند موژ با بیان اینکه این برند در حال حاضر دارای 13 شعبه و حدود 200 نفر پرسنل است گفت از زمان اعلام ورود کرونا به کشور دستورالعمل هایی را برای افزایش ایمنی پرسنل و مخاطبانمان ارائه داده ایم که این روند با بازگشایی فروشگاه ها ادامه دار خواهد شد. ضمن اینکه برنامه ریزی هایی را نیز برای کاهش رفت و امدهای پرسنل صورت داده ایم.

او در پاسخ به سوال مهندس کشاورز پیرامون فروش آنلاین گفت: از سال 98 بسترسازی هایی برای فروش آنلاین برند مل اند موژ در فضای مجازی انجام شد و نسبت به گذشته افزایش فروش 2 برابر را تجربه کرد، اما قطعا جایگزین فروش فیزیکی نخواهد بود.

مدیرعامل برند مل اند موژ با اعلام اینکه اقداماتی در جهت کاهش هزینه ها  از سوی این برند انجام می شود گفت: این کاهش لزوما به معنای تعدیل نیرو نیست و درواقع کاهش هزینه های سربار است. استراتژی ما این است که تا حدامكان تعدیل نیرو نداشته باشیم. از آنجایی که زمان بازگشت به حالت مناسب مشخص نیست بعد از، از سرگرفتن تولید، تولید محصولاتمان را متناسب با نیاز مشتری برنامه ریزي خواهیم کرد. هرچند که قطعا شاهد تغییر در رفتار مصرف کنندگان خواهیم بود زیرا بسیار محتاطانه تر خرید خواهند کرد. ضمن اینکه اقلام تولیدی ما در ردیف موارد ضروری قرار نمی گیرد.

خانم موژان حجار زاده با بیان اینکه سال سختی را پیش رو خواهیم داشت و شرایط نیز امکان تصمیم گیری های دقیق را سلب می کند گفت: کاهش هزینه ها در کنار موارد دیگر می تواند در عبور از این بحران کمک کننده باشد. البته ما برای استفاده از فرصت پیش آمده روی موضوع آموزش پرسنل متمرکز خواهیم شد.

او با اعلام احتمال افزایش قیمت مواد اولیه و کمبود آن افزود: با توجه به اینکه کارخانجات داخلی فعال در این زمینه پیشرفت قابل توجهی داشته اند امیدواریم کیفیت کالاها بهتر شود تا ما نیز بتوانیم از بازار داخلی بهره مند شویم.

او درباره ادامه فعالیت برند الشپرت که سال 98 به این مجموعه اضافه شده است اعلام کرد: این برند تا زمانی که شرایط به حالت نرمال برسد در حالت آماده باش قرار خواهد گرفت.

از دیدگاه مدیرعامل برند مل اند موژ درک متقابل و انعطاف پذیری عبور از این بحران را آسان تر خواهد کرد کمااینکه در آستانه نوروز امسال حمایت هایی در بحث اجاره بها از سوی مراکزخرید صورت گرفت.

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , برند مل اند موژ

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان