لباس فرم، نماد جذب مشتری و مشتری مداری

لباس فرم، نماد جذب مشتری و مشتری مداری
لباس فرم، نماد جذب مشتری و مشتری مداری

لباس فرم، نماد جذب مشتری و مشتری مداری
تولیدکنندگان لباس فرم و اداری در کشور معتقدند پوشیدن لباس فرم مناسب یکی از موارد بسیار مهم در فعالیت های تجاری و صنعتی به حساب می آید. از طرفی دیگر پوشیدن این لباس می تواند منتقل کننده حس اعتماد به ارباب رجوع باشد در واقع به عنوان یک بیلبورد متحرک برای تبلیغ یک شرکت عمل خواهد کرد. 
برای آشنایی بیشتر با روند فعالیت شرکت تعاونی تولیدی شایان دوخت صحرا که فعالیت خود را بر تولید انواع پوشاک اداری متمرکز کرده است، با خانم « محترم صحرانورد» مدیرعامل این شرکت به گفت و گو نشسته ایم که حاصل آن در ادامه می آید.
لطفا پیرامون سابقه فعالیت شرکت شایان دوخت صحرا توضیحاتی ارائه فرمایید.
شرکت تعاونی تولیدی شایان دوخت صحرا از سال 1385 فعالیت خود را آغاز نموده است. این شرکت تولیدکننده انواع لباس فرم اداری زنانه و مردانه است. گستره کاری شایان دوخت صحرا دربرگیرنده شرکت های هواپیمایی، بیمه ها، بانک ها، کارخانجات، بیمارستان ها و مدارس است.
این شرکت با اتکا به تجربیات کادر مجرب خودسعی در برآورده کردن نیاز مشتریان با هدف جلب رضایت آنان از محصولات و خدمات خود داشته است. لذا با انتخاب بهترین نوع پارچه از شرکت های بافندگی استاندارد و دوخت عالی در کنار  طراحی مدل های جدید و طرح های مورد نظر مشتریان، تلاش می کنیم تا محصولی با بالاترین درجه کیفی ارائه دهیم. بر این باوریم که نگرش مشتری مداری، تولید محصولات با کیفیت  و تحویل به موقع محصولات  در محل مشتریان، ارزش های اصلی ما بوده و منجر به تداوم  همکاری خواهد شد.


مجموعه شایان دوخت صحرا در چند بخش فعالیت می کند؟
شرکت تعاونی شایان دوخت صحرا در زمینه تولید انواع لباس فرم با مدل ها وکیفیت های متنوع ( همراه با چاپ و گلدوزی لوگوی شرکت ها) فعالیت می کند.
پوشاک فرمی که توسط این شرکت تولید میشود از چه زیر مجموعه هایی تشکیل شده است؟
محصولات شرکت تعاونی شایان دوخت صحرا، شامل انواع لباس فرم است. تولید لباس مطابق با مدل ها و طرح های مورد نظر مشتریان و رنگ بندی  و طرح های متنوع با کیفیت های مختلف متناسب با محیط کار مششتریان ارائه می شود. محصولات شرکت ما شامل : مانتو-شلوار فرم اداری، مقنعه وال بروجرد، کلاه مهمانداری، کت وشلوار، پیراهن مردانه و لباس کار است.
درحال حاضر با کدام مراکز خرید و مجتمع تجاری همکاری می کنید؟
در حال حاضر با مرکز خرید پلاتینیوم، بام لند و پالادیوم همکاری می کنیم.
ما همچنین با شرکت هایی همچون: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما)، شرکت بیمه معلم، فروشگاه های اتکا، بانک ملت، شرکت بهین پرواز، شرکت کاله، گمرک ایران و... همکاری داشته ایم. 


درزمینه دوخت و طراحی پوشاک تجاری و اداری مراکز خرید از چه اصولی پیروی می کنید؟
طراحی ودوخت لباس اداری مراکز خرید ضمن درنظر داشتن  chartو  codingپرسنلی درعین یکپارچگی با تفاوت های مشخص کننده طراحی و اجرا می شود
پوشیدن لباس فرم چه جایگاهی در برندسازی دارد؟
مسلما پوشیدن لباس فرم خاص دربرند سازی اهمیت ویژه ای دارد ویکی ازنمادهای جذب مشتری ومشتری مداری است
واردات غیرقانونی پوشاک چه تاثیری بر فعالیت شرکت شما و همینطور صنعت نساجی کشور داشته است؟
متاسفانه واردات غیرقانونی پوشاک موجب ضعف ومشکلات بسیاری درفعالیت های تولید ونساجی و همچنین مانع جریان و توسعه و رشد شده  است.


درباره چالش هایی که پیش رویتان است و تولیدکنندگان پوشاک فرم را هم درگیر کرده، توضیحاتی ارائه فرمایید.
روند روبه رشد وحشتناک قیمت لوازم اولیه باعث افزایش قیمت تولیدات شده وامکان خرید مصرف کننده کاهش یافته است. این روند همچنین موجب بروزمشکلات  و ایجاد موانعی جبران ناشدنی در درچرخه تولید، بازگشت سرمایه اولیه وکسب درآمد شده است.

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان