ماجدالفطیم و سرگرمی‌سازی در خاورمیانه و شمال آفریقا

ماجدالفطیم و سرگرمی‌سازی در خاورمیانه و شمال آفریقا
ماجدالفطیم و سرگرمی‌سازی در خاورمیانه و شمال آفریقا

بازی‌های تعاملی را در منطقه MENA راه اندازی می‌کند.

بخش سرگرمی‌سازی ماجدالفطیم قراردادی انحصاری با Activate Games امضا کرده تا تجربیات بازی تعاملی خود را در سراسر منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا گسترش دهد.Activate  ترکیبی از فعالیت بدنی و بازی را ارائه می‌کند که یک سبک زندگی سالم را رواج می‌دهد. هر مکان فعال، دارای اتاق‌های تعاملی با صدها بازی و حداکثر 10سطح از آسان تا شدید است. بازیکنان رقابت و ستاره کسب و دستاوردها را دنبال می‌کنند.

 

 

Activate Games  یک مرکز بازی فعال پیشرفته و یک افزودنی جدید فوق‌العاده به مجموعه روبه‌رشد آنها است. راب مک‌منامین، مدیر اوقات فراغت و سرگرمی در ماجدالفطیم گفت: «با ترکیب فناوری و فعالیت کامل بدن برای ایجاد تجربه‌های بازی زنده، ارزش برند خودمان را افزایش می‌دهیم. شرکت‌کنندگان اجازه می‌یابند بالا بپرند و جا خالی بدهند. این اقدامات، سطح سرگرمی، تناسب‌اندام و بازی را به مرحله بالاتری می‌برد.»

 

 

آدام اشمیت، بنیانگذار  Activate Gamesگفت: «ما هیجان‌زده هستیم که این سفر جهانی پیشگامانه را با ماجدالفطیم آغاز می‌کنیم. تجربه‌های بی‌نظیر بازی‌های تعاملی ما را از مرزهای سرگرمی سنتی فراتر می‌برند و تلفیقی منحصربه‌فرد از فناوری‌های پیشرفته با ماجراجویی ارائه می‌کنند. علاوه‌براین، با چیدمان اتاق‌های یکسان اما متفاوت و جذاب، شرکت‌کنندگان از سراسر جهان می‌توانند با یکدیگر رقابت و ارتباطات فراموش‌نشدنی و لحظات مشترک را برای سال‌های آینده ایجاد کنند.»

منبع: Intergameonline.com

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , ماجد الفطیم , سرگرمی سازی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان