ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

ما انتظار یک بحران واقعی را داریم
ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

آقای هانس دیوید روکس مدیر ارشد توسعه و سرمایه گذاری هایپراستار در لایو مشترک ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدئو)

ما انتظار یک بحران واقعی را داریم

مدیر توسعه هایپراستار افزود: نیروی انسانی در شرایط خاص به مدیران نگاه می کنند و مدیران هایپراستار از روز اول در سطح فروش حضور داشتند و در کنار پرسنل بودند.

وی به چرخه فروش آنلاین نیز اشاره کرد و گفت تعداد سفارشات آنلاین در حدود 2500 الی 3000 سفارش در روز است و مردم هنوز هم خود برای خرید مراجعه می کنند اما در تعداد کمتر و با حجم خرید بیشتر.

هانس افزود پیش‌بینی می شود در ماه های پس از کرونا حجم بحران کسب و کارها پیچیده بوده و ما انتظار یک بحران واقعی را داریم. همچنین فروش از دست رفته دو ماه اسفند و فروردین به چرخه باز نخواهد گشت.

در حوزه نیروی انسانی خیلی از سازمان ها با بحران مواجه خواهند شد که البته راه حل ها از سازمانی به سازمان دیگر متفاوت است.در بعضی از شرکت ها و سازمان ها تعدیل نیرو قطعی است اما باید بدانیم نیرویی که آموزش دیده و برایش سرمایه گذاری شده است؛ باید حفظ شود وگرنه سازمان در عرصه زمان و هزینه متضرر خواهد شد.نیروی انسانی شرکت هایی مثل هایپر استار قهرمانان خط مقدم هستند و درچنین شرایطی است که باید به این قهرمانان رسیدگی کرد.

وی با اشاره به حجم تولید شرکت ها افزود نه در این دوره و نه درچند ماه آینده هیچ کسری در تامین مایحتاج عمومی وجود نخواهد داشت اما رفتار مصرف کننده تابع مسائل اقتصادی است و زمان بر شدن بحران موجب محتاط تر شدن مشتریان خواهد شد.

هانس در مورد مراکز تجاری هم گفت وضعیت این مراکز در سال 99 بسیار پیچیده است و هیچ مجتمع تجاری با از دست دادن یک سوم سال به تراز مثبت دست نخواهد یافت.باید از مستاجرین حمایت شود ولی بدانیم که مجتمع های تجاری نیز تحت فشار هستند.

مشتریان باز خواهند گشت اما این موضوع یک تعامل دو طرفه بین مشتریان و کسب و کارها را می طلبد.

برندها برای عبور از بحران به مدیریت قوی، پرهیز از هزینه‌های اضافی و فراموش نکردن مشتریان و کارکنان به بهانه مسائل مالی احتیاج دارند.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , هایپراستار

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان