متوقف نشدن، نشانه اصلی پیروز شدن

متوقف نشدن، نشانه اصلی پیروز شدن
متوقف نشدن، نشانه اصلی پیروز شدن

درباره دلایل رونق خرید آنلاین
متوقف نشدن، نشانه اصلی پیروز شدن

دنیای امروز خرده‌فروشی یکی از رقابتی‌ترین و نه الزاما جذاب‌ترین دوئل‌های این وادی در دهه‌های اخیر است.


در این شرایط، سرعت تغییرات یک موهبت اساسی برای پیشرفت محسوب می‌شود و در این بین، برخی حوزه‌های خرده‌فروشی طی سال‌ها هنوز نتوانسته‌اند خودشان را با تغییرات وفق دهند و به همین دلیل ضربه خورده‌اند. از آنجا که بزرگ‌ترین سرمایه هر مرکزخریدی، مردم هستند، طبیعتا بهترین سرمایه‌گذاری و در واقع میانبر پیشرفت هم سرمایه‌گذاری روی مردم و مشتریان است. با این حال برخی اوقات تحت تاثیر اتفاقات جانبی، اولویت سرمایه‌گذاران دستخوش تغییر می‌شود و مردم از رده اول نیازها خط می‎خورند. این اتفاق، نتیجه آموزش نادرست است و اگر در زمینه توجه به مشتریان قصوری صورت می‌گیرد، ناشی از ضعف دانش عمومی در زمینه خرده‌فروشی است و به همین دلیل موضوع آموزش باید خیلی جدی گرفته شود. در سال‌های اخیر رویه آموزش خرده‌فروشی تغییر نکرده و نیازمند نوعی تحول در این زمینه هستیم. در راه ایجاد چنین تحولی از دهه‌ها قبل راهکارهای مختلفی مورد بررسی قرار گرفت و آزمون و خطاهای زیادی انجام شد. در نهایت بهترین راه، پرسودترین مقصد بود؛ تجارت و خرید آنلاین!

 فاکتور خرید آنلاین
خرید آنلاین و دنیای دیجیتال، روزنه جدیدی در صنعت خرده‌فروشی به وجود آورده و باعث شده‌اند رویکرد مدرن جای شیوه‌های سنتی را بگیرد؛ آن هم از طریق ورود خبره‌ترین و کارآزموده‌ترین افراد این حیطه. درواقع آموزه‌های دیجیتالی بیش از آموخته‌های سنتی موجب صرفه‌جویی در مصرف وقت می‌شود؛ چه اینکه تحقیقات ثابت کرده آموزش دیجیتالی 40 تا 60 درصد زمان‌ کمتری نسبت به آموزش سنتی از دانش‌آموختگان می‌گیرد و درصد فراموشی کمتری در ذهن افراد به وجود می‌آورد. هر چه در کمترین زمان موفق به ارائه مفیدترین اطلاعات شوید، بیش از پیش به موفقیت نهایی در حوزه مراکز خرید و خرده‌فروشی نزدیک می‎‌شوید. برای موفقیت نه‌فقط روی یک هدف بلکه باید روی چند مقوله تمرکز کنید. در این صورت راهکارهای متنوعی جلوی راه شما قرار می‌گیرد و بهتر تصمیم می‌گیرید.
 
اهداف چندگانه 
آموزش دیجیتالی تنها به معنای آموزش آنلاین نیست و مختصات دیگری مانند فرهنگ، تجارت، تکنولوژی و البته ارتباطات را هم دربرمی‌گیرد. ما در آکادمی جهانی خرده‌فروشی، علاوه‌بر آموختن شیوه‌های موفقیت در خرده‌فروشی به صورت کلان اهدافی مانند چگونگی طراحی، درصد موفقیت ایده‌های مختلف و البته جدیدترین شیوه‌های تجاری را دنبال می‌کنیم. در واقع آموزش دیجیتالی یک نظم فکری برای همه افراد مرتبط و درگیر با مقوله خرده‌فروشی به وجود می‌آورد و چندین سود دارد؛ اول اینکه غیر از یک وسیله ارتباطی نیاز به امکانات دیگری ندارد، دوم اینکه طبق تحقیقات 40درصد بیش از آموزش حضوری اطلاعات ارائه می‌کند و از طرفی با آموزش‌های دیجیتال، زمان خارج از کار شما، صرف پرسه‌زدن برای خرید حضوری نمی‌شود. آموزش دیجیتالی آن سرعت مورد نظر برای یافتن جدیدترین تکنولوژی‌ها را برآورده می‌سازد و وقت شما اصلا بیهوده از بین نمی‌رود. به طور کلی هدف هر خرده‌فروشی باید بالاتر بردن سطح دانش فنی کارکنان در زمینه‌های تخصصی خودشان باشد. اطلاعات دیجیتالی علاوه‌بر افزایش 68 درصد بهره‌وری مغز افراد، 86 درصد اطلاعات بیشتر در اختیار علاقه‌مندان و خریداران قرار می‌دهد. فراموش نکنید در دنیای مجازی و دیجیتال، بستر مناسب‌تری برای انتقال تجربیات و داده‌ها وجود دارد و شما راحت‌تر می‌توانید متقاعد شوید یا عده‌ای را متقاعد به خرید یک محصول خاص کنید. این روزها اتصال به دنیای بیکران اینترنت به معنای جست‌و‌جو و گردش در این فضا نیست. شما می‌توانید از فرصتی که علم روز دنیا در اختیارتان گذاشته به بهترین نحو استفاده کنید و به دانش و علم خودتان بیفزایید. آموختن شیوه‌های نوین، دیدگاه نوینی برایتان ایجاد می‌کند و می‌توانید با ایده‌های نوین، بهترین برنامه‌ها را برای تجارت خودتان به وجود بیاورید و این دقیقا همان کاری است که ما در آکادمی بین‌المللی خرده‌فروشی در حال انجامش هستیم؛ به امید اینکه دریچه نوینی به سوی این صنعت پرسود و اتکای آینده دولت‌ها ایجاد کنیم. در هر حرفه و شغلی اگر اول نیستید، باید برای بهترین بودن تلاش کنید و اگر اول هستید، موظفید برای ماندن در قله بجنگید. یکی از نشانه‌های موفقیت وجود این احساس است که هرگز از یاد گرفتن باز نمی‌ایستید!

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان