مجموعه فدک‌مال اصفهان در تاریخ 25مهرماه 1400 افتتاح شد

مجموعه فدک‌مال اصفهان در تاریخ 25مهرماه 1400 افتتاح شد
مجموعه فدک‌مال اصفهان در تاریخ 25مهرماه 1400 افتتاح شد

مجموعه فدک مال با زیربنای ۱۳۷۴۹۲ هزار متر مربع و به عنوان سومین پروژه بعد از تجربه ی موفق اصفهان سیتی سنتر و شهرک سلامت  توسط شرکت پرستیژلند ایران در منطقه شمال اصفهان افتتاح گردید.

پروژه ی فدک تلفیقی از ارائه ی خدمات تفریحی ، تجاری ، گردشگری ، آموزشی و درمانی است که با هدف رفاه شهروندان این منطقه و ارائه ی خدمات مناسب و مطلوب در سطح ملی ساخته شده است.

این پروژه متشکل از دو طبقه پارکینگ مسقف ، سه طبقه واحد تجاری ،تفریحی ، گردشگری ، آموزشی ، فرهنگی و درمانی در طبقات همکف ، اول و دوم و فضای اداری در طبقه سوم تا ششم در بلوک D مجموعه  است.

 قرارگرفتن فضاهای آموزشی، درمانی و فرهنگی در کنار جذابیت‌های تجاری و تفریحی در یک مجموعه‌ی بی‌نظیر و با امکاناتی در سطح عالی جزء اولویت‌ها و برنامه‌های اصلی این پروژه می باشد .

 چنانچه در تحقق این هدف، فضایی منحصر به فرد در طبقه دوم مجموعه به گالری های هنری و فضاهای نمایشگاهی، آموزشی و درمانی اختصاص یافته است. هم چنین از امکانات تجاری و تفریحی این مجموعه می توان به هایپر مارکت ، فروشگاه های معتبر جهت عرضه تولیدات ملی و بین المللی  ، بانک ، شهربازی ،  فودکورت و رستوران ها اشاره نمود که هر کدام در جایگاه خود پاسخگوی تامین نیاز خانواده های ایرانی می باشند.

انتظار میرود با افتتاح این پروژه شاهد دستیابی مردمان شریف این منطقه از شهر به خدماتی مشابه مجموعه اصفهان سیتی سنتر باشیم ؛ که این مهم جزء برنامه های بلندمدت شرکت پرستیژلند ایران در جهت دستیابی شهروندان به خدماتی ایده ال و  مطابق با استانداردهای جهانی می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , اصفهان , فدک مال اصفهان , شهرک سلامت اصفهان , مجموعه ی فدک مال , اصفهان سیتی سنتر , شرکت پرستیژلند , پرستیژلند , فدک مال

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان