محبوب‌ترین سایت‌های مد و لباس دنیا

محبوب‌ترین سایت‌های مد و لباس دنیا
محبوب‌ترین سایت‌های مد و لباس دنیا

محبوب‌ترین سایت‌های مد و لباس دنیا

سبک زندگی دیجیتالی، بخش های مختلفی از زندگی سنتی ما را تحت تاثیر قرار داده است. از سبک غذا خوردن و حرف زدن و نوشتن و درس خواندن گرفته تا شیوه های کسب و کار و رانندگی و خرید و فروش و بازاریابی و سفر و فیلم دادن و هزار کوچک و بزرگ دیگر. همه چیز را سبک زندگی دیجیتالی تحت الشعاع خود می کند. سبکی که اگر چه برای شهروندان هزاره سوم، روشی خلاقانه و مدرن و مبتنی بر ارتباطات وسیع و سریع هست، اما برای نسل های پیش از ما، دیدن نسلی که عشقش آیفون و زندگیش شبکه های اجتماعی و دائم در حال لایک و کامنت و فالو و هشتگ نویسی هست، کمی غیر قابل درک است!

به هر حال، دنیای دیجیتال، سبک زندگی ما را دست خوش تغییر کرده است و باید بکوشیم این تغییر، ما را از اصالت و فرهنگ و جایگاهی که داریم غافل نکند و از این ابزار، برای رشد و تعالی فرهنگ و شخصیت و اصالت خود و جامعه استفاده کنیم و ابزار، همواره و هم چنان تنها یک ابزار باشد و جای خود را به چیز های دیگر ندهد.یکی از روند هایی که سبک زندگی ما را به طور کاملا واضح و آشکاری تحت تاثیر قرار داده است، سایت های فعال در عرصه مد و لباس است که می کوشد، برندهای مختلف لباس و جواهرات و اکسسوری و مسائلی ازاین دست را با رنگ ها، طرح ها، تحلیل ها و نظرات مختلف، با قیمت های گوناگون و مانکن های ریز و درشت، به دنیای مد و لباس ما وارد کند.

اکنون بیش از ۱ میلیارد صفحه در اینترنت درباره صنعت مد و لباس ایندکس شده است و این قضیه، ارزش و اهمیت و مخاطب مداری و مشتری گرایی این عرصه را در دنیای رنگارنگ تور جهان گستر آشکار می کند.صنعت مد و تبلیغات، با دنیای سلبریتی ها و فعالان عرصه استیج و فرش های قرمز عجین شده و به همین خاطر، علاقمندان موسیقی و سینما در سراسر جهان، همواره به دنبال سبک زندگی سلبریتی ها در حوزه مد و لباس هستند.

 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان