مراکزخرید برتر بوسنی

مراکزخرید برتر بوسنی
مراکزخرید برتر بوسنی
مراکزخرید برتر بوسنی 
یادگار شیرین روزگار تلخ 
 در شهری که روزی به خاطر جنگ خونین بالکان امنیت در آن هیچ جایگاهی نداشت، حالا می‌توان به راحتی به گشت و گذار و خرید پرداخت.
 سارایوو، میزبان سابق رقابت‌های المپیک زمستانی اکنون در بین پایتخت‌های کشورهای جدا شده از یوگسلاوی سابق یکی از بهترین‌ها در عرصه خرید و ارائه محصول تلقی می‌شود.
 با این پیش‌زمینه بررسی 8 مرکزخرید بوسنی و هرزگوین و پایتختش، سارایوو خالی از لطف نیست.
IN 
مرکزخریدی با نامی عجیب در حومه سارایوو، بارها به خاطر محیط گرم و البته تلفیق معماری کهن شرق اروپا با مدل جدید غربی مورد ستایش داخلی‌ها و خارجی‌ها قرار گرفته است. در 3 طبقه این مرکزخرید، بهترین محصولات ممکن با قیمت‌های مناسب به فروش می‌رسد.IN  در جوار خودش یک استخر و سونای مجهز دارد و قبل یا پس از خرید می‌توانید در آب، لحظات آرامش‌بخشی را تجربه کنید.
سیتی‌سنتر
مرکزخرید سیتی‌سنتر در قلب سارایوو با در اختیار داشتن بیشترین فضای تجاری در سراسر این شهر، تامین‌کننده نیاز اصلی مردم در زمینه خرید است. بارها سیتی‌سنتر سارایوو به عنوان بهترین مرکزخرید کشور بوسنی انتخاب شده و در بین 20 مرکزخرید برتر سال اروپا قرار گرفته است.
آلتا 
مرکزخرید آلتا به اندازه سیتی‌سنتر در سارایوو شناخته شده نیست، اما برای مشکل‌پسندها و آنهایی که به دنبال خرید خاص هستند، هیچ جایی آلتا نمی‌شود! این مجموعه در 4 طبقه، علاوه بر گرد هم آوردن بهترین برندها، شهربازی و یک فودکورت مجهز را برای بازدیدکنندگان فراهم کرده است. آلتا بیش از بقیه مراکزخرید بوسنی مجهز به نظر می‌رسد و تکنولوژی ایجاد حسگر برای دریافتن علایق خرید مردم، اولین بار در بوسنی در این مرکزخرید امتحان شد. با چنین میزانی از پیشرفت و تکنولوژی، آلتا قطعا در زمره مراکزخرید بین‌المللی کشور اروپای شرقی قرار می‌گیرد.
گرندسنتر
 گرندسنتر بیش از این‌که به خاطر فروشگاه‌ها و بیش از 40 برندی که در خود جای داده مورد توجه قرار بگیرد، به دلیل چیدمان و مدل معماری خاصش تحسین می‌شود. گردشگران حاضر در این مرکزخرید بیش از هر چیز به آرامش و کوچک بودن فضای داخلی اشاره کرده و از آن به عنوان یک نقطه قوت یاد می‌کنند. یک فودکورت روباز بر جذابیت‌های مجموعه افزوده است. برای جدی گرفتن گرندسنتر همین بس که در سال 2017 در بین تمام مراکزخرید بوسنی، بیشترین بازدیدکننده را داشت و روزانه حدود 120 هزار نفر از این مجموعه زیبا دیدن می‌کردند.
بی بی آ سنتر 
این مرکزخرید به لحاظ جغرافیایی در بهترین نقطه شهر سارایوو واقع شده و شما با حضور در بی بی آ سنتر به تمام نقاط دیدنی شهر دسترسی خواهید داشت. در بی ‌بی آ سنتر علاوه بر خرید با 2 فود‌کورت مجهز و یک شهربازی روبه‌رو خواهید شد. برای تکمیل لذت حضور در مکان مورد اشاره، سر زدن به شهربازی مجموعه ضروری به نظر می‌رسد.
ایمپورتانه
یکی از معضلات بزرگ ایمپورتانه، نپذیرفتن پول واحد اروپا در پی تحولات 2 سال اخیر قاره سبز است، با این حال جای نگرانی نیست، زیرا ترافیک صرافی‌ها کار را آسان کرده‌اند. ایمپورتانه بیش از سایر مراکزخرید بوسنی به برندهای بومی اهمیت می‌دهد و تقریبا 65 درصد فروشگاه‌ها در انحصار برندهای بومی هستند.
پرامیدا 
این مرکزخرید کوچک در سال‌های قبل ناشناخته و مهجور بود، اما به مرور زمان با تجهیز خودش از سایه خارج شد. پروسه خروج از سایه با تدابیری مانند افزودن برندهای برتر خارجی و وسعت بخشیدن به فضای تجاری صورت گرفت و اکنون پرامیدا با وجود کوچک بودن، فضایی بسیار جذاب با معماری مطلوب دارد؛ مکانی که می‌توان در آن خرید کرد و از جاذبه‌هایش لذت برد.
پارک‌شاپ
این مرکزخرید در منطقه «مدوگوره» واقع شده و بیش از خرید در زمینه معماری، شهرت به دست آورده است. در زمینه خرید، پارک‌شاپ یکی از 5 مرکز برتر بوسنی است و 2 سال پیش به عنوان مجهزترین مرکزخرید و دارای بیشترین برند خارجی جوایزی دریافت کرد. اگر فضاهای شلوغ را دوست ندارید و به دنبال به دست آوردن اجناس مورد نیاز با صرف کمترین زمان ممکن هستید، پارک‌شاپ بهترین گزینه ممکن تلقی می‌شود.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان