مراکز خرید آغوشی باز برای مهمان‌نوازی

مراکز خرید آغوشی باز برای مهمان‌نوازی
مراکز خرید آغوشی باز برای مهمان‌نوازی

شاخص مخارج ماهانه نشان می‌دهد هزینه خانوارها در ماه مارس امسال نسبت‌به زمان مشابه سال گذشته 8.2درصد افزایش یافته است. نرخ‌های بهره بالا و هزینه‌های زندگی باعث ایجاد مکالماتی جذاب بر سر میزهای شام در سراسر استرالیا و نیوزیلند می‌شود!

افزایش کلی در هزینه‌های خانوار درحالی شکل گرفته که غذا همیشه در اولویت مصرف‌کنندگان خواهد بود؛ چه در خانه یا خارج از خانه. از آنجایی که مراکزخرید به‌دنبال تکامل جایگاه خود در جامعه ما به‌عنوان مقاصد سبک زندگی شهری هستند، جای تعجب نیست غذا، مهمان‌نوازی و سرگرمی به‌عنوان بخشی از یک استراتژی تمایز استفاده می‌شود. در توسعه مجدد مراکزخرید استاندارد جدیدی حاکم است که حول خرده‌فروشان نمی‌چرخد. بیشتر و بیشتر، این مناطق اشتراکی غذا و مهمان‌نوازی هستند که به‌عنوان مجرای اجتماعی شدن در محیط‌های شهری عمل می‌کنند و با تغییر ترجیحات و انتظارات مصرف‌کننده سازگار می‌شوند و دلیل قانع‌کننده‌ای برای بازگشت و خرج کردن فراهم می‌کنند. برندهای موفق غذا و مهمان‌نوازی که تمرکز کاملی بر مشتری با غذا و نوشیدنی عالی دارند، رونق اولیه را فراهم می‌کنند اما فرصت واقعی در تکامل و مدیریت مجموعه‌های غذا و نوشیدنی نهفته است. تعداد دفعات بازدید زیاد، حس مثبتی از احیای واقعی ایجاد می‌کند و جذابیت مقصد مرکز را افزایش می‌دهد. یکی از مزایای قابل‌توجهی که مراکزخرید دارند، توانایی آنها در تعیین و تنظیم استاندارد تجربه مهمان‌نوازی است که برندهای صنعت غذا و نوشیدنی ارائه می‌کنند. در چشم‌انداز خرده‌فروشی رقابت‌محور، تجربه‌های منحصربه‌فرد غذاخوری، انتخاب، تنوع و راحتی، عوامل محرک هستند. کیفیت و قیمت نقش دارند اما تنها عامل تصمیم‌گیری نیستند؛ حتی در شرایط دشوار اقتصادی.

 

 

چشم‌انداز مشتری در حال تحول

پروژه‌ها در سراسر استرالیا، نیوزیلند و سراسر جهان، تقاضا و گرایش مصرف‌کننده را به سمت برندهای غذا و نوشیدنی نشان می‌دهند.

در تمام سطوح موقعیت‌یابی، مشتریان به‌دنبال تجربه‌های به‌یادماندنی بوده که قابل تکرار هستند. برای به حداکثر رساندن فرصتی که این انتظارات در حال تحول ایجاد می‌کند، مراکزخرید مختلط، نوآوری و تنوع مفاهیم صنعت غذا و نوشیدنی را در یک رویکرد برنامه‌ریزی‌شده و استراتژیک، پذیرفته‌اند.

در آدلاید، مرحله ششم توسعه دهکده «برنساید» که قرار است در سال2025 افتتاح شود، اهمیت غذا و مهمان‌نوازی را در جذب بازارهای جدید، افزایش می‌دهد. این یک استراتژی عمده برای تنوع بخشیدن به ترکیب صنعت غذا و نوشیدنی با پوشش گسترده مهمان‌نوازی، برای جذب مشتریان جدید به‌منظور آینده بلندمدت مراکزخرید است. افتتاحیه اخیر چادستون نمونه عالی دیگری از احیای کامل یک فضا (پارکینگ سابق) با استفاده از غذا و مهمان‌نوازی به‌منظور هدایت یک مسیر جدید برای مراکزخرید است. غذا برای مدت طولانی در چادستون مورد توجه بوده اما اکنون با محوطه غذاخوری کاملا منحصربه‌فرد خود، متمایز می‌شود. مکان‌های تفریحی متعدد هم از دیگر جاذبه‌های جدید چادستون و سایر مراکزخرید استرالیا و نیوزیلند هستند. رودز سنترال، یک مثال عالی از این است که چگونه یک استراتژی متمایز مبتنی بر جمعیت محلی می‌تواند هزینه‌های مربوط به صنعت غذا و نوشیدنی را کاهش دهد. در مراکز موفق غذا و نوشیدنی، درک کامل نیازها و خواسته‌های مخاطب هدف از طریق تحقیقات بازار و مکانیسم‌های بازخورد مشتری و تجزیه و تحلیل روند، موج می‌زند.

استفاده از این ابزار برای متمایزکردن خدمات، باعث ایجاد یک تجربه یکپارچه و ثابت می‌شود. در این زمینه، همیشه باید دیدگاه مشتری را در نظر بگیریم. بسیاری از مراکزخرید درحال‌حاضر به‌دنبال معیار جدید هستند و می‌خواهند یک مقصد غذایی و غذاخوری سبک زندگی را ارائه کنند که هوشمندانه‌ترین و مرتبط‌‌ترین ترکیب غذایی را داشته باشد.

 ارائه تجربیات استثنایی

مدیران خرده‌فروشی دائما برای متمایز کردن مراکز خود و جذب افراد بیشتری برای بازدید و اقامت طولانی‌تر، تحت فشار قرار می‌گیرند. معرفی مفاهیم جدید برای افزایش جذابیت مراکزخرید و مناطق با کاربری مختلط بسیار مهم است. با ترکیب عناصر نوآورانه مانند مکان‌های روی پشت‌بام، مناظر خیابانی بازار، کافه‌ها، رستوران‌ها، فضاها و سالن‌های غذاخوری تعاملی دیجیتالی، فروشگاه‌های غذا و نوشیدنی و محیط‌های موضوعی، می‌توان بازدیدکنندگان را مجذوب کرد و لحظاتی بی‌نظیر را ساخت. این تجارب استثنایی باعث ایجاد تعامل با مشتری و تبلیغات دهان به دهان مثبت می‌شود. با پذیرش مفاهیم نوآورانه و جلوتر ماندن از زمان، مراکزخرید و مناطق با کاربری مختلط می‌توانند در یک چشم‌انداز خرده‌فروشی پویا، مرتبط و قانع‌کننده باقی بمانند. مرکز KLCC در کوالالامپور نمونه‌ای عالی از مرکزی است که با ترکیبی از غذاهای منطقه‌ای آسیایی، محلی مالایی و مفاهیم رایج غربی، مقصدی جذاب را ایجاد کرده است.

 

 

 همکاری و هم‌افزایی

در سطح عملیاتی، همکاری بین مدیریت مرکز و شرکای صنعت غذا و نوشیدنی، روابط بلندمدت بسیار مولد و سودمند را فراهم می‌کند. ماهیت پرمخاطب شرکای غذایی، اکنون میدان بازی را از نظر حضور برندها هموار می‌کند.

همکاری در یک چارچوب مشارکتی با کارآفرینان محلی می‌تواند حس نوآوری و هم‌افزایی را به مراکزخرید بیاورد و مشارکت مشتری و بازدید مجدد را ارتقا دهد.

 در حال تکامل و انطباق

تمرکز بر انعطاف‌پذیر بودن و سازگاری، فرصت‌هایی را ایجاد کرده و تضمین یک پیشنهاد مهمان‌نوازی عالی را بسیار آسان‌تر می‌کند. این فرآیند با یک استراتژی متمایز غذا و مهمان‌نوازی شروع می‌شود.

مراکزخرید و مناطق با کاربری مختلط با رویکردی متنوع به‌درستی مرزها را در فضای موقعیت‌یابی «مقصد سبک زندگی شهری» پیش می‌برند و به‌طور کامل‌تری در زندگی ما ادغام می‌شوند.

منبع: Shoppingcentrenews.com

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , مشتری مداری , سرگرمی , انعطاف پذیری , غذا و نوشیدنی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان