مرکز خرید بام لند، حامی کسب و کارهای نوین و ایده های ناب

مرکز خرید بام لند، حامی کسب و کارهای نوین و ایده های ناب
مرکز خرید بام لند، حامی کسب و کارهای نوین و ایده های ناب

در سال های اخیر، مجموعه "بام لند" فراتر از یک مرکز خرید، به نوعی یار و همراه کسب و کار ها و برند های تازه وارد بازار داخلی کشور بوده است و توانسته در دورانی که کشور تحت شدیدترین تحریم ها و محدودیت ها قرار داشت، هم امید و تکیه گاهی برای برندهای نوپا باشد و هم مکانی مفرح و خاطره انگیز برای مردم.

در این ایام هم مردم از حضور در این فضای متمایز لذت بردند و هم برند هایی که برای آغاز فعالیت حرفه ای خود در قالب فروشگاه های استاندارد، مجتمع تجاری تفریحی "بام لند" را به عنوان اولین گام انتخاب کردند، امروز به عنوان شناخته شده ترین نام های تجاری صنعت خرده فروشی کشور، در حال خدمت رسانی به مشتریان خود و ایجاد ارزش و اشتغال پایدار هستند.

و اما اتفاقاتی که از ابتدای سال 1399 رقم خورد ثابت کرد که راه عبور از هر بحرانی، کنار هم بودن و حمایت از ساختار های شکل گرفته توسط ایده های نو و استفاده از فرصت های پیدا و پنهان در سطح جامعه است.

از این رو و در راستای عمل به مسیولیتهای اجتماعی، مجموعه "بام لند" بر آن شد تا با ایجاد بستری تحت عنوان کمپین "کسب و کار من"، حمایت خود از کسب و کارهای کوچک و نو را گسترش داده و با فراهم ساختن فرصتی برای تازه واردان عرصه اقتصاد، در زمینه خرده فروشی نیز فصلی تازه را رقم زند.

جذابیت های "بام لند" از یکسو و مراجعات پرتعداد افراد و صاحبان ایده ای که خودباوری یا امکانات زیرساختی موردنیاز برای راه اندازی کسب و کار شخصی خود را نداشتند ولی دوست داشتند از اکوسیستم باملند منتفع شوند از سوی دیگر، مدیران این مرکز خرید را بر آن داشت تا ضمن ایجاد بستر حمایتی برای ایده های ناب، مقدمات استانداردسازی و آشنایی این افراد با دنیای واقعی کسب و کار و اصول و قواعد آنرا فراهم آورده و در نهایت در مسیر اشتغالزایی و حمایت از تولید ملی و استعدادهای ناب جوانان این مرز و بوم اقدامی عملی و موثر را راهبری و مدیریت کنند.

 

 

معرفی کمپین:

کمپین "کسب و کار من" در فاز اول به کشف و شناسایی فعالیت ها و محصولاتی می پردازد که صاحبان آن، به دلایل مختلف از جمله مسائل مالی، طراحی، فروش، سازماندهی ساختاری و ... برای عرضه کالا و خدمات خود دچار ضعف هستند.

در فاز بعدی، با برگزاری رویدادی در فروردین ماه سال 1400 به بررسی و امکان سنجی اقتصادی پیشنهاد ها و همینطور میزان توانایی صاحبان آن خواهد پرداخت.

و در پایان فاز نهایی کمپین در اردیبهشت ماه سال 1400 خواهد بود که مجموعه "بام لند" با حمایت از طرح های برگزیده طبق آئین نامه اجرائی و دستورالعمل های کمپین که متعاقبا اعلام خواهد شد، امکان ورود آنها به بازار خرده فروشی را فراهم می آورد. با این امید که بخشی از زنجیره ی شکل گیری کسب و کار های کوچک و نو پا و یار و همراهی برای صاحبان با انگیزه و توانمند آنها باشد.

تگها : مرکز خرید , خرده فروشی , باملند , تولید ملی , کسب و کار , اشتغالزایی , ماهنامه تجارت طلایی , اکوسیستم , بام لند , مرکز خرید باملند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان