مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مزایای مشاوره دیجیتال مارکتینگ

استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارها مزیت‌های بیشماری دارد. در ادامه به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم:

  • به‌راحتی می‌توانید مشتریان خود را هدف قرار دهید.

اگر تبلیغات شما در بیلبوردها، تلویزیون یا نشریات منتشر شود، افراد زیادی آنها را می‌بینند ولی شما نمی‌توانید کنترل چندانی روی جامعه هدف خود داشته باشید. تصور کنید یک فروشنده ابزار پزشکی هستید، اگر از روش‌های سنتی و قدیمی برای تبلیغات خود استفاده کنید، افراد متفاوتی آن را می‌بینند اما با استفاده از مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌توانید در شبکه‌های اجتماعی تبلیغات خود را برای افرادی که از نظر سنی، جنسیت، علاقه و سلیقه جامعه هدف کسب‌و‌کار شما هستند به اشتراک بگذارید. مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که با مشتریان خود در زمان واقعی ارتباط برقرار کنید. مهم‌تر از آن، به آنها اجازه می‌دهد با شما ارتباط برقرار کنند.

 

 

  • به استراتژی رسانه‌های اجتماعی خود فکر کنید.

زمانی که مخاطبان هدف شما آخرین پست شما را می‌بینند بسیار خوب است اما وقتی درباره آن نظر می‌دهند یا آن را به اشتراک می‌گذارند، بهتر است. این به معنای سروصدای بیشتر پیرامون محصول یا خدمات شما و همچنین افزایش دید هر بار که شخصی به گفت‌وگو می‌پیوندد، است.

  • دیجیتال مارکتینگ نسبت‌به روش‌های سنتی مقرون‌به‌صرفه‌تر است.

شما با استفاده از دیجیتال مارکتینگ می‌توانید در هفت روز هفته و ۲۴ ساعته کمپین‌های بازاریابی خود را بررسی کنید و هزینه‌های ناکارآمد را کاهش دهید، همچنین متوجه می‌شوید که کدام‌یک از بخش‌ها به یک سرمایه‌گذاری بیشتر نیاز دارد. هزینه‌های سربار برای تبلیغات روزنامه‌ها، تبلیغات تلویزیونی و دیگر فرصت‌های بازاریابی سنتی می‌تواند بالا باشد. آنها همچنین کنترل کمتری بر اینکه آیا مخاطبان هدف شما در وهله اول آن پیام‌ها را خواهند دید یا خیر به شما می‌دهند.

با دیجیتال مارکتینگ، می‌توانید فقط یک قطعه محتوا ایجاد کنید که تا زمانی که وبلاگ شما فعال است، بازدیدکنندگان را به‌سمت آن جذب کند. می‌توانید یک کمپین بازاریابی ایمیلی ایجاد کنید که پیام‌ها را براساس یک زمان‌بندی به فهرست‌های مشتریان هدف ارسال می‌کند و در صورت نیاز، تغییر آن زمان‌بندی یا محتوا آسان است.

 

 

  •  با استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ می‌توانید از رقبای خود سبقت بگیرید.

اگر شما یک کسب‌وکار کوچک داشته باشید به‌راحتی نمی‌توانید با شرکت‌های بزرگ و ثروتمند در حوزه کاری خود رقابت کنید. گوگل و موتورهای جست‌وجو به ‌اندازه شرکت شما توجهی ندارند، در اصل با رعایت تکنیک‌های صحیح و اصول صحیح تولید محتوا ممکن است اولویت بیشتری به شما بدهند.

 

  • استفاده از بازاریابی دیجیتال قابل اندازه‌گیری است.

از طریق دیجیتال مارکتینگ می‌توانید همه اطلاعات موردنظر خود همچون کلیک‌ها، آمار بازدیدها یا زمان صرف‌شده در صفحه را در اختیار داشته باشید. برای اینکه بدانید استراتژی بازاریابی شما کارآمد است یا خیر، باید بدانید که این استراتژی چه تعداد مشتری را جذب می‌کند و در نهایت چقدر درآمد ایجاد می‌کند. اما چگونه این کار را با یک استراتژی بازاریابی غیردیجیتال انجام می‌دهید؟ همیشه این گزینه سنتی وجود دارد که از هر مشتری بپرسید «چگونه ما را پیدا کردی؟»

متأسفانه، این در همه صنایع مؤثر عمل نمی‌کند. بسیاری از شرکت‌ها نمی‌توانند با مشتریان خود گفت‌وگوی انفرادی داشته باشند و نظرسنجی‌ها همیشه نتایج کاملی به دست نمی‌آورند.

  • با بازاریابی دیجیتال، نظارت بر نتایج ساده است.

نرم‌افزارها و پلتفرم‌های بازاریابی دیجیتال به‌طور خودکار تعداد تبدیل‌های موردنظر شما را ردیابی می‌کنند، خواه این به معنای نرخ باز شدن ایمیل، بازدید از صفحه اصلی شما یا خرید مستقیم باشد.

 

 

  • با دیجیتال مارکتینگ شخصی‌سازی آسان‌تر

دیجیتال مارکتینگ به شما این امکان را می‌دهد که داده‌های مشتری را به گونه‌ای جمع‌آوری کنید که بازاریابی آفلاین نمی‌تواند. داده‌های جمع‌آوری‌شده به‌صورت دیجیتالی بسیار دقیق‌تر و خاص‌تر هستند.

تصور کنید خدمات مالی ارائه می‌دهید و می‌خواهید پیشنهادات ویژه‌ای را برای افرادی که محصولات شما را بررسی کرده‌اند، ارسال کنید. شما می‌دانید که اگر پیشنهاد را در جهت علاقه‌مندی شخص قرار دهید، نتایج بهتری خواهید گرفت، بنابراین تصمیم می‌گیرید دو کمپین آماده کنید؛ یکی برای خانواده‌های جوانی است که به محصولات بیمه عمر شما نگاه کرده‌اند و دیگری برای کارآفرینان هزاره‌ای است که برنامه‌های بازنشستگی شما را در نظر گرفته‌اند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ چگونه به شما کمک می‌کند؟

مشاوران دیجیتال مسئول هدایت آگاهی از برند و تولید سرنخ از طریق تمام کانال‌های دیجیتالی (اعم از رایگان و پولی) هستند که در اختیار یک شرکت است. این کانال‌ها شامل رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت خود شرکت، رتبه‌بندی موتورهای جست‌وجو، ایمیل، تبلیغات نمایشی و وبلاگ شرکت هستند.

 

تگها : خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , بازاریابی , شبکه های اجتماعی , تبلیغات , کمپین , رقابت , شخصی سازی , رسانه های اجتماعی , کهن‌پیشگان , دبجبتال مارکتینگ , مشاوره

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان