رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات

رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات
رونمایی از فناوری جدید ماجد الفطیم و کارفور در امارات

 

گروه «ماجد الفطیم» سیستمی تکنولوژیک مبتنی بر انتخاب آنلاین و دریافت محصول در یک مکان مشخص را در فروشگاه‌های کارفور در امارات راه‌اندازی کرد.

این سیستم تکنولوژیک که« Click and Collect» نام دارد، اولین بار در منطقه DIFC در دوبی مورد استفاده قرار گرفته و به مشتریان این امکان را می‌دهد که آنلاین سفارش دهند اما در مکان خاص و مورد نظر خودشان، محصول یا محصولاتشان را دریافت کنند.

سرویس جدید از طریق یک ربات اختصاصی، کلیه سفارشات آنلاین را به پارکینگ «گیت اونیو» (GATE AVENUE ) در منطقه DIFC منتقل و یک گزینه مناسب برای تحویل آنلاین فراهم می‌کند. سرویس جدید به خریداران این امکان را می‌دهد تا سبدهای مواد غذایی آنلاین خود را پر و فروشگاه مورد نظر را انتخاب کنند. همچنین آن‌ها می‌توانند زمانبندی مناسب برای دریافت محصولات را تعیین کنند. مواد غذایی با دقت بسته بندی و ذخیره می‌شوند و در صورت لزوم تا زمانی که مشتریان سفارشات خود را  دریافت کنند در یخچال‌ها باقی می‌مانند.

مشتریان هم اکنون می‌توانند در منطقه «DIFC » از طریق اپلیکیشن یا وب سایت کارفور به صورت آنلاین محصولاتشان را سفارش دهند و گزینه« Collect» را انتخاب کنند. پس از ثبت سفارش، مشتریان یک کد QR دریافت می‌کنند تا از طریق ربات مستقر در پارکینگ از جانمایی و چگونگی دریافت محصول اطلاع حاصل کنند. تکنولوژی جدید ماجد الفطیم هم اکنون در شعب کارفور در امارات مال، سیتی سنتر دیره و وافی مال در دسترس است.

این شیوه در دوران شیوع ویروس کرونا، راهی بسیار مطمئنی جهت مصون ماندن مشتریان از بیماری و همچنین انتخاب، خرید و دریافت بی‌دردسر محصولاتشان است.

«فیلیپه پگوئیلان»مدیر کارفور امارات درباره اقدام جدید ماجد الفطیم اظهار داشت: در دوران دشواری که مشتریان در جست و جوی انتخاب‌های متنوع‌تر و همچنین سلامت بیش‌تر هستند، کارفور با راه‌اندازی « Click and Collect» به نیازهای مردم پاسخ مناسبی داده‌ است.»

منبع: Gulfnews.com

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , خرید آنلاین , کســب وکار , ماجد الفطیم , کارفور , تکنولوژیک

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان