معرفی کتاب «بزن به هدف»

معرفی کتاب «بزن به هدف»
معرفی کتاب «بزن به هدف»

کتاب «بزن به هدف» نوشته‌ «شان ویلن» از عناوین پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز، با راهکارها و توصیه‌های کاربردی‌اش به شما یاد می‌دهد که چگونه در تمام جنبه‌های زندگی مانند کسب‌وکار، ازدواج، اندام ایده‌آل و... بهترین باشید و در زندگی خود بدرخشید.

زندگی آسان نیست. هیچ قطعیتی درموردش وجود ندارد. هرکسی که به شما می‌گوید فقط «امیدوار باش» یا «مثبت فکر کن»، کارها خودشان پیش خواهند رفت؛ بدون شک هیچ کاری نمی‌کند!

شما در هر گوشه‌‌وکناری می‌بینید و می‌شنوید که هزاران فرد موفق هرگونه روشی را برای «ثروتمند شدنِ سریع» یا «مشکلات را یک‌ شبه حل‌ کردن» عرضه می‌کنند، اما آیا جایی شنیده‌اید که بگویند: «بی‌شک ثروتمند می‌شوید» یا «قطعاً مشکلاتت حل می‌شود؟» هیچ کجا، مگر تعدادی معدود. چرا؟ چون برای رسیدن به موفقیت و خواسته‌های خود باید تلاش کنید.

در دنیایی که همه فقط حرف می‌زنند، شما مرد عمل باشید. در دنیایی از آدم‌های ترسو که می‌خواهند همه‌ چیز را آماده در اختیارشان بگذارند، شما عزم خود را جزم و عمل کنید.

پیام «شان ویلن» در کتاب «بزن به هدف» خیلی ساده است. اگر توصیه‌های این کتاب را به‌ کار ببندید، حتماً عملی خواهد شد. نه به این منظور که یک‌ شبه میلیونر می‌شوید، اما این کتاب دستورالعملی‌ برای موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی است.

کاری که امروز انجام می‌دهید، چیزی که امروز می‌خورید، تمرین‌هایی که امروز انجام می‌دهید، سرمایه‌گذاری‌ای که امروز روی خودتان می‌کنید و... تمامی این‌ها آدمی را می‌سازند که فردا، هفتۀ بعد، سال بعد و برای همۀ عمر ماندگار خواهد بود. از این کتاب استفاده کنید و اگر هم نکنید اهمیتی ندارد زیرا دنیا به آدم‌های معمولی هم نیازمند است!

 

گزیده‌ای از کتاب

-به‌ کارگیری چهار اصل اساسی، راهنمایی‌ است برای ساختن زندگیِ پربار و موفقیت‌آمیز. این روش به من کمک کرد تا شفافیت داشته باشم، نه هرج‌ و مرج. چهار اصل اساسی یعنی کیفیت بالاتر زندگی برای خودم و خانواده‌ام. چهار اصل اساسی بهترین هدیه‌ای است که می‌توانی به خودت تقدیم کنی. تو هر روز با کمک این چهار قدم شگفت‌انگیز، مهم‌ترین کارها را در زندگی انجام می‌دهی. (خوزه گالوان)

-چهار اصل اساسی یک انتخاب است. به‌ راحتی قابل اجراست و بالعکس، به‌ راحتی قابل اجرا نیست. وقتی تصمیم گرفتم آن را در زندگی روزانه‌ام به‌ کار ببندم، مرا به من جدیدی تغییر داد، یک من بهتر. گم شده بودم، اما حالا خودم را پیدا کرده‌ام! استفاده از چهار اصل اساسی در زندگی روزانه‌ام موجب ایجاد تفاوت در تمام جنبه‌های زندگی‌ام شد! (دیوید داوسون)

-من همیشه در کشمکشِ متعادل کردن زندگی خانوادگی - ارتباطم با همسر و بچه‌هایم - و کسب‌‌وکارم بودم. چهار اصل اساسی را که یاد گرفته‌ام برای تغییر زندگی خیلی ساده است. حالا در همۀ امور حضور بیشتری دارم و این نتیجۀ خوبی برای خودم و تمام کسانی‌ است که نگران‌شان هستم و با آن‌ها کار می‌کنم. این چهار اصل، نحوۀ زندگی و چگونه‌ بودن را بسیار عالی آموزش می‌دهد! (ارل کسکی)

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان