معرفی کتاب «کسب‌و‌کار خرده‌فروشی »

معرفی کتاب «کسب‌و‌کار خرده‌فروشی »
معرفی کتاب «کسب‌و‌کار خرده‌فروشی »

کتاب «کسب‌و‌کار خرده‌فروشی» اثر ریک سیگل یکی از مجموعه کتاب‌های دامیز در زمینه کسب‌وکار است.

چه یک کارآفرین تازه‌کار یا کارآفرین خرده‌فروشی باتجربه باشید، کتاب «کسب‌وکار خرده‌فروشی» به شما نشان می‌دهد که چگونه کسب‌وکار خود را در بازار خرده‌فروشی امروز راه‌اندازی و اداره کنید؛ از رؤیای اصلی خود و فعالیت روزانه تا ایجاد ارتباط با مشتریان و افزایش فروش خود، هم در وب و هم در یک فروشگاه. در این راهنمای عملی، ریک سیگل، متخصص خرده‌فروشی، تخصص خود را به اشتراک می‌گذارد و آنچه را برای موفقیت لازم است نشان می‌دهد. شما به اصول اولیه راه‌اندازی و رشد کسب‌وکار خود، از نوشتن یک طرح کسب‌وکار و یافتن یک مکان عالی تا استخدام و نگه داشتن کارکنان عالی، دست خواهید یافت. نحوه برآورده کردن و فراتر از انتظارات مشتری، ایجاد یک تجربه خرید مثبت، ارائه خدمات درجه‌یک به مشتریان و کسب وفاداری مشتری را بیابید. کشف کنید که چگونه:

 

یک کسب‌وکار خرده‌فروشی مستقل و موفق راه‌اندازی کنید.

وب‌سایتی ایجاد کنید که درخشان باشد.

با مشتریان ارتباط برقرار کنید و فروش را افزایش دهید.

رسیدگی به مسائل حقوقی و حسابداری.

فروشگاه‌هایی را طراحی کنید که واقعاً کار می‌کنند.

از شیوه‌های مدیریتی اثبات‌شده در کارها استفاده کنید.

این کتاب دربرگیرنده تمام جنبه‌های کسب‌وکار خرده‌فروشی است، از رؤیای اولیه راه‌اندازی کسب‌وکار گرفته تا کارهای روزانه یک مغازه. به‌ندرت می‌توان کتابی یافت که راهکارها را با چنین عشقی که در این کتاب آمده‌ است، بیان کرده باشد؛ چراکه کمتر نویسنده‌ای فرصت دارد زندگی کاری‌اش را بازگو کند.

«خرده‌فروشی جزئیات است» اصطلاحی قدیمی است که در سرتاسر این کتاب با آن مواجه می‌شوید؛ یعنی برای اینکه خرده‌فروش موفقی شوید، باید به جزئیات بسیاری از امور توجه کنید. اگر مکانی عالی، کالایی بی‌نظیر و تبلیغات بسیار خوبی دارید اما کارمندان شما نمی‌توانند جنس بفروشند، یعنی جزئیاتی هست که باید به آنها توجه کنید. بسیاری از خرده‌فروشان موفق به دلیل توجه‌شان به جزئیات، برجسته و بزرگ شدند. به همین دلیل است که این کتاب با چک‌لیست‌ها و فرمول‌هایی که دارد به جزئیات بسیاری می‌پردازد.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , معرفی کتاب , موفقیت , تبلیغات , طراحی , کسب‌و‌کار خرده‌فروشی دامیز

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان