نرم‌افزار مالی که از خانه تا کارخانه همراهی‌تان می‌کند!

نرم‌افزار مالی که از خانه تا کارخانه همراهی‌تان می‌کند!
نرم‌افزار مالی که از خانه تا کارخانه همراهی‌تان می‌کند!
 
نرم‌افزار مالی که از خانه تا کارخانه همراهی‌تان می‌کند!
 
شرکت دانش‌بنیان فناوری اطلاعات پارمیس، از سال 1383 با هدف ارائه خدمات نرم‌افزاری، خصوصا تولید نرم‌افزارهای مالی و حسابداری‌ ثبت شد و در حال حاضر یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه تولید انواع نرم‌افزار‌های مالی و حسابداری در ایران است. پارمیس با شعار «از خانه‌ای کوچک تا کارخانه‌های بزرگ، با نرم‌افزار‌های مالی پارمیس»، طیف وسیعی از نرم‌افزار‌های مالی را برای کسب و کارهای مختلف تولید و عرضه کرده و همواره در تلاش است با همکاری افراد متخصص و پرتلاش و ایجاد محیطی پویا، بستری برای تولید محصولاتی بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا باشد. مظاهر مرجانی، بنیانگذار شرکت پارمیس توضیحات کامل‌تری را ارائه کرده است که در ادامه می‌خوانید.
 
1. محصولات شرکت پارمیس در چند رده تقسیم‌بندی می‌شوند؟
ما برای برآورده کردن نیازهای کسب و کارهای مختلف و اصناف گوناگون در هر اندازه‌ای، تاکنون چهار رده محصول ارائه کرده‌ایم.
اولین رده‌ محصول ما «حسابداری شخصی پارمیس همراه» نام دارد که یکی از محبوب‌ترین اپلکیشن‌های حسابداری شخصی رایگان حال حاضر ایران است و در دو نسخه اندروید و آی‌او‌اس برای کاربران به صورت 100درصد رایگان ارائه شده است. این اپلیکیشن اولین برنامه مالی شخصی چندزبانه ایرانی است که توانسته خارج از مرزهای کشور کاربران زیادی را جذب کند. این اپلیکیشن به افراد و خانواده‌ها کمک می‌کند مدیریت امور مالی خود و همچنین اعضای خانواده‌شان را به بهترین و ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهند.
محصول بعدی با نام «پارمیس پرو»، یک پکیج نرم‌افزاری برای فروشگاه‌ها و شرکت‌های کوچک و متوسط است. این محصول نیاز طیف وسیعی از مشتریان در زمینه خرده‌فروشی، عمده‌فروشی، بازرگانی، تولیدی و خدماتی را برآورده می‌کند. این محصول خدماتی مانند صدور فاکتور، دریافت و پرداخت را انجام می‌دهد و کاربر نمایی از همین فعالیت را می‌بیند، اما در پس‌زمینه، فرآیندهای حسابداری به شکل کاملاً هوشمند و تخصصی انجام می‌شود.
بعد از آن محصولی به نام «پارمیس استار» که یک نرم‌افزار یکپارچه با رویکرد ERP است و دارای زیرسیستم‌هایی مانند حسابداری، انبار، بازرگانی داخلی و خارجی ، تولید، خزانه‌داری، فروشگاه اینترنتی و CRM است. این محصول که روی بسترهای وب و ویندوز قابل اجراست، دارای اپلیکیشن‌هایی است که قابلیت نصب روی گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های اندروید و آی‌اواس را دارد. این سری از محصولات پارمیس برای شرکت‌های متوسط و بزرگ کارایی بیشتری دارد.
ما درحقیقت بستری فراهم کرده‌ایم که بتوانیم به مجموعه‌ها کمک کنیم تا بر اساس تکنولوژی روز مجموعه‌هایشان را مدیریت کنند.
همچنین از یک سال پیش محصولی به نام «پارمیس 360» را به بازار معرفی کرده‌ایم که این محصول اولین راهکار ابری خرده‌فروشی مالتی‌پلتفورم در کشور است. رویکرد ما در این روش بیشتر روی مجموعه‌های کوچک متوسط و بزرگ بود که بتوانند در فضای ابری مدیریت کسب و کار خود را انجام دهند. اخذ تمامی گزارش‌های مورد نیاز مدیران فروشگاه برعهده این سامانه خواهد بود. در این راهکار نیز برای نقاط فروش، اپلیکیشن فروش پارمیس‌اسمارت طراحی شده که عملیات فروش، صدور فاکتور و ثبت دریافت‌ها و ارسال اطلاعات فروش به سامانه مرکزی ۳۶۰ را انجام می‌دهد.
این مجموعه به‌عنوان اولین و تنها شرکت نوآور ایرانی، اپلیکیشن‌های فروش خود را به‌طور همزمان بر بستر سیستم‌عامل‌های اندروید، ویندوز و آی‌اواس تولید و عرضه کرده و با ارائه این تنوع، انعطاف وسیعی را در انتخاب دستگاه‌های سخت‌افزاری به کاربر می‌دهد؛ به‌طوری که در یک فروشگاه همزمان می‌توان از کارت‌خوان اندرویدی و صندوق‌های فروش ویندوزی استفاده کرد.
پارمیس محصول دیگری به نام «سازمان همراه» دارد که به‌طور اختصاصی برای هر کسب‌وکار و با نام خودشان تولید و در مارکت‌ها منتشر می‌شود و مشتریان کسب‌وکار می‌توانند از این طریق عملیات سفارش‌گیری، صورتحساب و ارتباطاتی که با سازمان نیاز دارند را انجام دهند.
در پارمیس به تازگی از سامانه «فروشگاه اینترنتی» رونمایی کرده‌ایم که این اجازه را به مجموعه‌های مختلف می‌دهد تا بتوانند یک کانال جدید برای عرضه محصول یا خدمات خود راه‌اندازی کرده و فروش خود را از طریق فروشگاه اینترنتی که یکپارچه با نرم‌افزار‌های مالی‌شان است انجام دهند. این محصول به‌عنوان زیرسیستم در مجموعه نرم‌افزارهای پارمیس‌استار وجود دارد و به‌صورت یکپارچه با زیرسیستم‌های انبار، بازرگانی، حسابداری و… ارتباط دارد و عملاً هیچ‌گونه دوباره‌کاری برای کاربر وجود نخواهد داشت و در عین حال دارای هزینه مناسب نیز هست.
 همچنین در حال نوشتن یک ماژول برای پارمیس 360 هستیم که آن را با اینستاگرام یکپارچه کند. در نتیجه آن هر درخواستی که در دایرکت صفحه اینستاگرام کسب و کارها ثبت شود، در پارمیس 360 قابل مشاهده خواهد بود. بدین ترتیب همه سفارشات به صورت یکپارچه روی پارمیس 360 شما قرار گرفته، به دقت کنترل شده، سرعت رسیدگی به آنها بالا رفته و احتمال هرگونه خطا و اشتباه به مقدار زیادی کاهش می‌یابد.
 
 
لطفا در رابطه با شروع همکاری شرکت نرم‌افزار‌ی پارمیس با شرکت سخت‌افزاری زبراسیا توضیحاتی ارائه دهید.
بحث یکپارچگی بین محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری از قدیم بوده و لزوم بلوغ یک صنعت همین ارتباط گرفتن و یکپارچگی بین سخت‌افزارها و نرم‌افزار‌ها است. مدت کوتاهی است که زمینه همکاری مشترک این دو مجموعه شروع شده است.
نقطه شروع همکاری ما بر اساس تکنولوژی RFID بود. در حال حاضر شرکت زبراسیا یکی از تامین‌کنندگان مهم و اصلی تجهیزات RFID در ایران است و ما فعالیت مشترک خود را در این زمینه با هم شروع کردیم و هم‌اکنون محصولات RFID شرکت زبراسیا با محصولات شرکت پارمیس یکپارچه هستند و ارزش افزوده بسیار خوبی را ایجاد کرده است.
 نمایشگاه ایران‌ریتیل‌شو 2019 اولین نمایشگاهی بود که ما در کنار یکدیگر حضور داشتیم و با استقبال خیلی خوبی روبه‌رو شد که امیدوارم این همکاری در آینده بتواند بسیار مستحکم‌تر و قوی‌تر پیش رود و ثمره خوبی برای صنعت خرده‌فروشی کشور نیز داشته باشد.
 
برتری پارمیس نسبت به سایر رقبا که در نمایشگاه ایران ریتیل‌شو هم حضور داشتند، چیست؟
تمام تلاش ما در پارمیس بر این بوده است که محصولاتی را در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار دهیم که در وهله اول برای این کسب و کارها مقرون به صرفه باشد و در گام بعدی بر لبه تکنولوژی حرکت کند تا بتواند نیازهای روز و آینده آنها را برآورده کند.
در این راستا پارمیس 360 را در بستر ابری و همچنین پارمیس‌استار را در بستر سازمانی در اختیار کسب و کارها قرار می‌دهیم. همان‌طور که می‌دانید نقطه فروش یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک کسب و کار خرده‌فروشی است بنابراین سرعت، دقت و همچنین امکان استفاده از سخت‌افزارهای مختلف بسیار حائز اهمیت است و پارمیس برای اولین‌بار در ایران اپلیکیشن فروش خود با نام «اسمارت‌پوز» را باقابلیت نصب روی دستگاه‌های مختلف با سیستم‌عامل‌های متنوع مانند ویندوز، اندروید و iOS را عرضه کرده است.
از دیگر مزیت‌های رقابتی پارمیس، ایجاد فروشگاه آنلاین یکپارچه با نرم‌افزار  و همچنین یکپارچگی با تکنولوژی RFID است که در مجموع می‌تواند پارمیس را از مابقی رقبا متمایز کند.
 
 
لطفا نظرتان را درباره برگزاری نمایشگاه ایران‌ریتیل‌شو بفرمایید.
در مورد این نمایشگاه از دو منظر می‌توان نظر داد. بدین معنا که باید چندین عامل را کنار یکدیگر قرار دهیم تا بتوانیم نظری جامع راجع به نمایشگاه ارائه کنیم. اولین و مهم‌ترین عامل، برگزاری این نمایشگاه برای اولین ‌ار در کشور است، دومین عامل تعداد سالن‌هایی است که به این نمایشگاه اختصاص داده شده و عامل سوم، موقعیت زمانی آن است.
این نمایشگاه با وجود اینکه اولین دوره‌ برگزاری خود را، آن هم تنها در یک سالن و در هفته‌ای با چندین روز تعطیلات گذرانده است، عملکرد بسیار قابل قبولی داشته و فراتر از انتظارها برگزار شده است. باید به آقایان شاهرخ و شهریار کشاورز و همگی عوامل مجموعه تجارت طلایی که تلاش کردند نمایشگاه به نحو احسن برگزار شود، تبریک و خسته‌نباشید گفت.
 
لطفا کمی هم در رابطه با سیستم‌هایRFID  توضیح دهید.
با بهره‌گیری از تکنولوژی RFID، می‌توانیم به جای چاپ بارکد روی کالا، از تگ‌های RFID استفاده کنیم تا بتوانیم فرآیندهای زما‌ن‌بر و مستعد برای خطا مانند موجودی انبار و عملیات ترکینگ را تنها در چند ثانیه با کمک دستگاه‌های RFID و با دقت بسیار بالا انجام دهیم.
با اسکن کردن کالا توسط دستگاه‌های RFID، می‌توانیم متوجه شویم این کالا در چه تاریخی و به چه کسی فروش رفته بود و می‌توانیم این فرآیند را به صورت کاملا هوشمند مدیریت کنیم. این تکنولوژی کمک می‌کند سازمان‌ها هزینه خود مانند نیروی انسانی را کاهش دهند و در مقابل دقت را در تمامی عملیات‌های خود بالا ببرند. امیدواریم که این تکنولوژی هرچه سریع‌تر بتواند در بازار ایران جا بیفتد تا انقلاب بزرگی در صنعت خرده‌فروشی کشور را شاهد باشیم.
 
آیا شرکت پارمیس در حوزه صادرات هم اقداماتی انجام داده است؟
پارمیس در حال حاضر شرکتی دانش‌بنیان در حوزه تولید نرم‌افزار بوده و صادرات به دو کشور عمان و عراق را به صورت پایلوت شروع کرده است. صادرات به کشور افغانستان هم از حدود شش سال پیش شروع شده است.
نرم‌افزار پارمیس 360، هم مالتی‌پلتفورم و هم چندزبانه را پشتیبانی می‌کند و در حوزه صادرات یکی از محصولات پیشتاز و مهم ما خواهد بود. در اصل از زمانی که وارد حوزه نرم‌افزار پارمیس 360 شدیم، صادرات جزو یکی از اهداف اصلی ما بوده است.
از آنجا که علاوه‌بر زبان و تقویم، قوانین مالیاتی و تجارت کشورها نیز با یکدیگر متفاوت است، حضور در کشور‌های دیگر باید به‌صورت تدریجی و مرحله‌ای صورت پذیرد که پارمیس در این مسیر شروع به حرکت کرده و امیدواریم بتوانیم سهم خوبی در صادرات به‌دست آوریم.
 
چشم‌انداز آینده پارمیس چیست؟
ما امیدواریم در پارمیس، با بهره‌گیری از تکنولوژی روز و قرار گرفتن در کنار همکاران و افراد قدرتمند، بتوانیم محصولاتی پیشرو و نوآور را تولید کنیم تا بتوانیم باعث اعتلای کسب و کارها شویم.
امروزه رشد و توسعه کسب و کارها بدون استفاده از آی‌تی امکان‌پذیر نخواهد بود و نرم‌افزار‌های یکپارچه بخش جدایی‌ناپذیر از کسب و کارها خواهند بود و پارمیس هم همیشه این تلاش را داشته تا با شناسایی نیازهای امروز و آینده کسب و کارها محصولاتی مطابق با تکنولوژی روز و با ارزش افزوده بالا تولید کند.
در این راستا در کنار هر محصولی که در اختیار مشتری قرار می‌گیرد، پکیج خدمات پشتیبانی ما را نیز دریافت می‌کنند. در واحد پشتیبانی پارمیس، پشتیبانی حضوری، آنلاین، تلفنی و تیکتی داریم که 24 ساعته پاسخگوی مشتریان هستند.
 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان