نسخه لوکس تلویزیون The Wall سامسونگ در اینفوکام 2019 رونمایی شد

نسخه لوکس تلویزیون The Wall سامسونگ در اینفوکام 2019 رونمایی شد
نسخه لوکس تلویزیون The Wall سامسونگ در اینفوکام 2019 رونمایی شد

نسخه لوکس تلویزیون The Wall سامسونگ در اینفوکام 2019 رونمایی شد

شرکت سامسونگ الکترونیکس در جریان نمایشگاه اینفوکام 2019 در شهر اورلاندو، از نسخه لاکچری تلویزیون The Luxury Wall خود رونمایی کرد. نسخه جدید تلویزیون وال یک نمایشگر ماژولار LED است که می‎تواند در هر اندازه و نسبتی تولید شده و برای زیبایی هرچه بیشتر فضای نشیمن خانه استفاده شود. نسخه لاکچری وال تجربه تماشای فراگیر را به سطح جدیدی رسانده و کیفیت تصویر فوق‌العاده‎ای را در فضای راحت خانه در اختیار شما قرار می‌دهد. 
در کنار رونمایی از این محصول، شرکت سامسونگ نوآوری‎های نمایشی دیگری مانند MagicINFO 7 مجهز به فناوری تحلیل با استفاده از هوش مصنوعی و همین‌طور نسخه جدید نمایشگر تعاملی Flip در اندازه 65 اینچی و نمایشگرهای دیجیتالی ساینیج QLED 8K خود را هم در همین نمایشگاه عرضه خواهد کرد. 

وال لاکچری: عظمت در نشیمن خانه شما
تلویزیون وال لاکچری یک نمایشگر عظیم Micro LED با فرمت ماژولار است که حتی برای روشن‎ترین بخش‏های فضاهای مسکونی هم کاملا مناسب است. این تلویزیون در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از 73 اینچ با کیفیت 2K تا 292 اینچ با کیفیت 8K قابلیت تغییر و تنظیم دارد. صفحه وال لاکچری کمتر از 30 میلی‎متر ضخامت داشته و با توجه به طراحی بدون حاشیه و وجود چند قاب قابل تنظیم متناسب با دکور خانه، امکان سازگار کردن آن با هرگونه دکوراسیونی کاملا وجود دارد. 
این محصول قرار است از ماه آینده میلادی در بازارهای جهانی عرضه شود. طراحی وال لاکچری بر اساس تحقیقات روی سبک زندگی و ترجیحات جامعه هدف این محصول انجام شده و از موضوع کیفیت تصویر فراتر رفته و تجربه‎ای کاملا شخصی‎سازی شده از تلویزیون را در اختیار کاربر قرار می‎دهد. LEDهای به‌کار رفته در این تلویزیون 100 هزار ساعت عمر مفید دارند و به این ترتیب می‎توان گفت تلویزیون وال لاکچری با این دید طراحی شده که هرگز خاموش نشود بلکه تبدیل به بخشی از نقش و نگار روی دیوار خانه کاربر متناسب با خواست و شرایط روحی او شود. حالت Ambient این تلویزیون می‎تواند انواع آثار هنری از نقاشی، عکس و فیلم را داخل قاب‎هایی سازگار با دکوراسیون خانه شما نمایش دهد. 
وال لاکچری مجهز به موتور تصویر Quantum Processor Flex است که با استفاده از هوش مصنوعی کیفیت تصویر را ارتقا می‎دهد. به این ترتیب کیفیت هر تصویر به‌صورت صحنه به صحنه و بدون توجه به فرمت منبع اصلی، بهینه‌‌سازی می‎شود. موتور Quantum Processor Flex با تحلیل میلیون‌ها داده تصویری و به‌صورت خودکار رزولوشن پایین منبع اصلی را تا حد رزولوشن تلویزیون شما بالا می‏آورد. 
ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از هوش مصنوعی، حداکثر روشنایی 2000 نیت با استفاده از فناوری Quantum HDR و نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز در تلویزیون وال لاکچری باعث شده تا تجربه دیداری بسیار غنی و برتری را در اختیار کاربران قرار دهند. برای ایجاد بهترین کیفیت صدا در این محصول، سامسونگ با برندهای معتبری مانند Herman Luxury Audio و Steinway Lyngdorf همکاری داشته و در حوزه اتوماسیون خانگی نیز برندهایی مانند Control4, Crestron و Savant و در حوزه قابلیت‎های نظارت از راه دور برندهای Domotz, Ihiji و OrvC با سامسونگ همکاری داشتند. 
سئوگ‎گی کیم معاون اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید: «در 12 ماه گذشته ما از نزدیک روندهای طراحی داخلی و فناوری را دنبال کردیم تا مراحل طراحی محصول و توسعه وال لاکچری را متناسب با آنها پیش ببریم. هدف تولید محصولی بی‏مانند بود که با سبک زندگی و سلیقه کسانی همخوانی داشته باشد که به دنبال استثنایی‎ترین و عالی‎ترین تجربه دیداری هستند.»

از اطلاع‎رسانی به تحلیلی از کسب و کار: MagicINFO7 با تحلیل مبتنی بر هوش مصنوعی
MagicINFO7 سامسونگ یک راهکار مدیریت دستگاه و محتوا است که برای همه انواع نمایشگرهای ساینیج طراحی شده و به شرکت‎ها امکان می‎دهد محتوای موردنظر خود را به راحتی در شبکه ساینیج ایجاد، زمان‎بندی و پخش کنند و بهترین اطلاعات تجاری را به‌صورت زنده و بر اساس جمع‌آوری‎ و تحلیل داده‎ها به دست آورند. این یک پلتفورم کاملا فراگیر است که می‎تواند تمامی نیازمندی‌های کسب و کار را برآورده کند. 
بازار نمایشگرهای تجاری به سرعت در حال تغییر است و بسیاری از شرکت‎ها به دنبال محتوایی متناسب با این روند هستند. راهکار MagicINFO Analytics که متعلق به Brightics AI است نمایشگر را به پلتفورمی برای ارائه اطلاعات تجاری تبدیل می‎کند. به این ترتیب مالکان فروشگاه‎ها می‎توانند اطلاعات جشنواره‎ها و فروش‎های ویژه خود را به‌صورت زنده جمع‎آوری و تحلیل کنند و در عین حال با تحلیل ابرداده‎های فعالیت فروشگاه، بهترین محتوا را متناسب با نیازهای مشتریان روی نمایشگر نمایش دهند. سامسونگ در نمایشگاه اینفوکام 2019 یک فضای شبیه بازار ایجاد کرده است تا مزایای MagicINFO را به مراجعه‌کنندگان نمایش دهد.

نمایشگر تعاملی Flip 65 اینچی: جایی برای همفکری
بعد از موفقیت نسخه 55 اینچی نمایشگر تعاملی Flip سامسونگ، این شرکت اکنون نسخه 65 اینچی آن را عرضه کرده است که به برگزاری نوآورانه‎تر و بهینه‎تر جلسات همفکری شرکت‎ها کمک می‏کند. مدل 65 اینچی که اولین‌بار در نمایشگاه اینفوکام 2019 رونمایی شده از ماه جولای به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.
اندازه بزرگ‌تر این مدل آن را برای اتاق جلسات بزرگ‎تر با تعداد شرکت‌کننده بیشتر مناسب می‎کند. در این مدل جدید سامسونگ از پایه دیواری بدون فاصله یا No Gap Wall Mount استفاده کرده است و در نتیجه در صورت نصب روی دیوار هیچ فاصله اضافی بین دیوار و محصول باقی نمی‎ماند. 
محصول جدید سامسونگ با استفاده از قابلیت‌هایی مانند Note Layer و Merge to Roll تجربه‎ای کاملا دیجیتالی را در این محصول فراهم کرده و با توجه به استفاده از اندازه‎های مختلف برای قلم، به شما امکان می‏دهد تا هر شکلی را که می‏خواهید به راحت‌ترین و سریع‏ترین حالت روی این تخته نقاشی کنید. با استفاده از رنگ روغن و آب، کاربر می‏تواند سبک و متن متنوعی را در تصویر خود ایجاد کرده و با ترکیب رنگ‎ها نیز هرگونه رنگ مورنظر خود را ایجاد کند. قابلیت‎های ابری جدید مانند Office365، OneDrive، Remote Desktop و مدیریت از راه دور نیز امکان همفکری و همکاری اعضای جلسه از راه دور را فراهم می‎کند. 
در جریان نمایشگاه اینفوکام 2019 همچنین سامسونگ با همکاری شرکت سیسکو از فاز بعدی همکاری‎های راهبردی خود برای بهبود فضای همفکری در فضای کار، رونمایی کردند. با تلفیق سری پیشرفته اسمارت ساینیج‎های QMR سامسونگ با کیفیت 4K UHD و فناوری Webex Room Kit Mini شرکت سیسکو، گروه‎ها و تیم‎هایی که در اتاق‎ها و ساختمان‎های متفاوت قرار دارند می‏توانند ارتباط ویدیویی باکیفیتی را با هم برقرار کنند. این کار که به روش Plug-and-Play انجام می‏شود کار را برای فضاهای کوچک تا شش نفر بسیار ساده می‏کند. در عین حال نسخه جدید Flip سامسونگ اولین نمایشگر تعاملی خواهد بود که با نسخه جدید فناوری Webex Room Kit شرکت سیسکو سازگاری دارد و به این ترتیب کسانی که در اتاق‌های جلسه متفاوت حضور دارند، می‌توانند از طریق ویدیو با هم ارتباط داشته باشند. 
سری سرینیواسان، مدیرکل بخش دستگاه‎های Webex در شرکت سیسکو می‏گوید: «همکاری میان دو شرکت برتر جهانی مانند سامسونگ و سیسکو می‏تواند فضای کاری را تغییر دهد. فناوری نمایشی سامسونگ در جهان بهترین است. تلفیق این نمایشگرها با Webex Room Kit Series شرکت سیسکو می‏تواند تجربه اتاق جلسه را برای تیم‎های پراکنده تغییر دهد.»
هیوسونگ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ می‏گوید: «همکاری مسئله اصلی در هر تجارت بزرگ است و مشارکت ما با سیسکو، برترین فناوری حوزه شبکه و ارتباطات مخابراتی، می‌تواند فضای کاری را متحول کند. بسیار علاقه‎مندیم تا در همکاری با سیسکو به نوآوری در حوزه همکاری‌های تجاری، ادامه دهیم.» 

نمایشگر ساینیج QLED 8K: بالاترین کیفیت تصویر موجود در بازار ساینیج‎ها
پس از رونمایی از نمایشگر ساینیج QLED 8K سامسونگ با اندازه 82 اینچ در نمایشگاه ISE 2019، این محصول در اینفوکام به‌صورت جهانی به بازار عرضه شد و البته از یک نسخه بزرگ‌تر 98 اینچی نیز رونمایی شد که به همراه نسخه قبلی در سه ماهه سوم امسال به بازار عرضه می‏شود.
نمایشگرهای QLED 8K سامسونگ بالاترین رزولوشن موجود را با فناوری ارتقای کیفیت تصویر با استفاده از پردازنده Quantum تلفیق کرده و تصویری با کیفیت عالی و حجم رنگ 100 درصدی با حداکثر روشنایی 4000 نیت به کاربر تحویل می‏دهد. 

 
گزارش جدید IHS Markit نشان داد
سامسونگ برای دهمین سال متوالی برترین برند نمایشگرهای Signage شد
 
شرکت سامسونگ الکترونیکس برای دهمین سال متوالی به‌عنوان برترین برند بازار نمایشگرهای دیجیتالی Signage معرفی شد. داده‎های بازاری جدید موسسه IHS Markit نشان می‏دهد سامسونگ بیشترین تعداد فروش را در میان همه برندهای این صنعت، از سال 2009 تاکنون داشته است. موسسه IHS Markit بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده داده‏های بازاری در حوزه نمایشگرهای ساینیج است. 
سئوگی کیم، مدیر اجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید: «راهکارهای نوآورانه سامسونگ همواره مرزها را در هرجای ممکنی جابه‌جا کرده است. رتبه‌بندی IHS تاییدی است بر سال‌ها تعهد ما به ارائه ابزارهای لازم برای ایجاد تجربه‌های دیداری واقع‌گرایانه‏ و فراگیر. ما همچنان به پیش بردن این صنعت متناسب با نیازهای متغیر مشتری و معرفی راهکارهای ممکن برای آینده، ادامه خواهیم داد.»
بر اساس گزارش موسسه IHS به نام «روند بازار نمایشگرهای ساینیج» شرکت سامسونگ 8/25 درصد از بازار جهانی نمایشگرهای ساینیج را در سال 2018 در اختیار داشته است. 
در حال حاضر نیز مجموعه‌ای جدید از انواع نمایشگرها به سری مدل‏های اسمارت‌ساینیج سامسونگ اضافه شده‏اند که بسیاری از آنها در حوزه‏های مختلف موفق به کسب جوایز متعددی شده‌اند. هرکدام از این نمایشگرها به‌صورت خاص برای کاربردها و صنایع ویژه‌ای مانند مراکز خرید، خدمات رستورانی، فرودگاه، تبلیغات فضای باز، سازمان‌ها، آموزش، سرگرمی، هتلداری و حمل و نقل عمومی، طراحی شده‌اند. این نمایشگرها گزینه‌هایی قدرتمند و انعطاف‌پذیر برای ساینیج‌های استاندارد هستند. 
QLED 8K Signage: این سری از ساینیج‏های سامسونگ بالاترین رزولوشن موجود در بازار نمایشگرها را با فناوری ارتقای تصویر به کمک هوش مصنوعی، ترکیب کرده و به این ترتیب نمایشگرهای تجاری را به صفحه‌ای جذاب برای جلب توجه مشتریان تبدیل می‌کنند. به‌علاوه ارتقای کیفیت با کمک هوش مصنوعی به صاحبان فروشگاه‌ها امکان می‌دهد تا محتوای تبلیغاتی خود را با رزولوشن پایین‌تر و در نتیجه با هزینه کمتر تولید کرده، اما نهایتا آن را با کیفیت 8K نمایش دهند. ساینیج QLED 8K در نمایشگاه سیستم‌های یکپارچه اروپا (ISE) در سال 2019 برنده جایزه بهترین نمایش و همین‌طور برنده جایزه نوآوری در نمایشگرهای ساینیج از طرف موسسه AV News شد. 
سریSemi-Outdoor OMN/OMN-D : این سری از محصولات سامسونگ مخصوص ویترین جلوی فروشگاه‌ها طراحی شده و حتی زیر نور مستقیم خورشید هم تصویری کاملا جذاب و دقیق ارائه می‌کند. خصوصیاتی مانند عدم کابل‌کشی فراوان در اطراف دستگاه، نرم‌افزار ساده، دوام بالا و استفاده بهینه از انرژی، آن را به گزینه‌ای بسیار مناسب برای فروشندگان تبدیل می‌کند. سری OMN-D به‌صورت دوطرفه ساخته شده و به این ترتیب فروشندگان می‌توانند تبلیغات خود را هم برای عابران در خیابان و هم مشتریان داخل فروشگاه نمایش دهند. سری OMN-OMN-D برنده عنوان برترین فناوری نوین 2019 (TNT) برای نمایشگرهای چهارفصل شد. 
سری فضای باز OHN/OHN-D: این سری با شیشه محافظ Magic با رتبه مقاومت IK10 ساخته شده و در برابر آب و گردوخاک نیز مطابق با استاندارد IP56 مقاومت دارد. سری OHN-D به‌صورت دو طرفه طراحی شده و می‏تواند در مکان‌هایی مانند ایستگاه‌های اتوبوس یا بیلبوردهای خیابانی، توجه همه مشتریان را جلب کند. 
سری QMR/QBR: سری 2019 این نمایشگرها با کیفیت تصویر UHD 4K و حاشیه‌های باریک‌تر در کنار طراحی کاملا متقارن، نسبت به مدل‌های قبلی تا حد زیادی بهبود پیدا کرده‌اند. این سری به‌صورت اختصاصی برای مراکز خرید، فروشگاه‌های خیابانی و فرودگاه‌ها طراحی شده و قابلیت‌های هوشمندی مثل ارتقای کیفیت به UHD و صفحه ضدانعکاس نور را در خود دارد. 
سامسونگ Flip: یک نمایشگر تعاملی 55 اینچی که میزان همفکری و همکاری را میان اعضای شرکت ارتقا داده و با توجه به طراحی انعطاف‌پذیر، حس طبیعی نوشتن روی تخته و پایه چرخ‏دار، امکان استفاده در هر مکان و زمانی را برای جلسات شرکتی فراهم می‌کند. همین قابلیت باعث شد تا سامسونگ Flip برنده جایزه نوآوری در ارائه از طرف موسسه AV News و همینطور جایزه برترین نوآوری 2019 (TNT) در بخش همفکری و ارتباطات یکپارچه شود. 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این سری از محصولات سامسونگ می‌توانید به سایت این شرکت مراجعه کنید. 
 
 

 

 

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

طراحی سایت: مهریاسان