نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید

نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید
نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید

"ماهنامه تجارت طلایی" کارگاه بین المللی آموزشی برگزار می کند

نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید

موفقیت در فعالیت های تخصصی همواره نیازمند کسب تجربیات و دسترسی به دانش روز جهانی است.دانشی که علاوه بر حل مشکلات مرتبط با کسب و کار مجموعه‌ها بتواند هدایتگر جریانات اقتصادی و توسعه مجموعه‌های تجاری فعال در آینده باشد.

 

از این رو "ماهنامه تجارت طلایی" در راستای اهداف رسانه‌ای خود و توسعه و ترویج بهره‌گیری از دانش روز در عرصه کسب و کارهای مرتبط با مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری، سومین دوره کارگاه آموزشی مدیریت مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری کشور را با رویکردی متفاوت و البته متناسب با نیاز روز بازار تدوین کرده است.براساس استراتژی تدوین شده در این رویداد که با حضور بزرگان صنعت خرده فروشی و مدیریت مراکز خرید در کنار فعالان به نام حوزه غذایی کشور برگزار خواهد شد، به بررسی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید خواهد پرداخت.

مهندس شاهرخ کشاورز دبیر اجرایی این رویداد با اشاره به نقش مهم واحدهای غذایی در رونق مراکز خرید کشور گفت: در این کارگاه آموزشی یک روزه با دعوت از سخنرانان خارجی و ایجاد بستری برای تعاملات علمی و تجاری سعی در گسترش دانش فعالان این دو حوزه و استفاده موثر از ظرفیت‌های آنها در توسعه و رشد کسب و کار این دو صنعت مهم کشور داریم.

شاهرخ کشاورز در پایان با اشاره به حضور "ماهنامه تجارت طلایی" به عنوان تنها نشریه تخصصی فعال در حوزه مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری در کلیه رویدادهای بزرگ بین المللی در صنعت خرده فروشی گفت : تجارت طلایی طی چند سال اخیر با استراتژی مشخص و حضور مداوم در مجامع جهانی و بین المللی صنعت خرده فروشی توانسته است گام‌های موثری را در ایجاد بسترهای همکاری با جامعه بین الملل فراهم آورد.

لازم به ذکر است کارگاه آموزشی نقش واحدهای غذایی و نوشیدنی در مراکز خرید، روز 26 دی ماه در محل هتل اوین تهران برگزار خواهد شد.علاقه مندان می توانند جهت حضور در این رویداد و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 66399243 تماس حاصل کنند

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان