نقطه‌قوت ما درک تفاوت فرهنگی است

نقطه‌قوت ما درک تفاوت فرهنگی است
نقطه‌قوت ما درک تفاوت فرهنگی است

مدیریت دارایی در خرده‌فروشی از زبان مدیرعامل شرکت «پرادرا ویندکو»

 نقطه‌قوت ما درک تفاوت فرهنگی است

مدیریت دارایی خرده‌فروشی در واقع هنر تبدیل فضاهای سنتی به مراکز پر‌جنب‌و‌جوش است که خریداران را مجذوب خود می‌کند و از معاملات صرف فراتر می‌رود.

در دنیایی که تحت تسلط خرید آنلاین است، خرده‌فروشی‌ها و مراکز‌خرید در‌حال تغییر و تحولی اساسی هستند. مدیریت دارایی در صنعت خرده‌فروشی فراتر از نگهداری دارایی است. ایجاد تجربیات همه‌جانبه، درگیر کردن مردم در مقوله خرید و ایجاد تاریخچه خرید، زیربناهایی هستند که مقوله نگهداری دارایی را تسهیل می‌کنند. این مصاحبه به بررسی استراتژی‌های نوآورانه برای احیای مراکز‌خرید، بهبود تجربیات مشتری و رشد در بازاری در‌حال تغییر می‌پردازد. با «مارچلو لاریزا»، مدیرعامل «پرادرا ویندیکو» به گفت‌وگو نشستیم تا آینده خرید را تصور کنیم.

 

 

لطفا یک پیشینه مختصر از خودتان به اشتراک بگذارید.

«مارچلو لاریزا» در‌حال‌حاضر مدیرعامل «پرادرا ویندیکو» با بیش از 25سال تجربه در خرده‌فروشی املاک و مستغلات هستم. تخصص من در زمینه مراحل اولیه تاسیس مرکز‌خرید از‌جمله توسعه، لیزینگ و مدیریت است. بر ایجاد مراکزخرید جدید و مدیریت کارآمد مراکز موجود نظارت دارم. مشارکت‌های من به‌طور قابل‌توجهی بر صنعت خرده‌فروشی ایتالیا، عمان و امارات تاثیر گذاشته است. از طرف انجمن بین‌المللی مراکز‌خرید به‌عنوان مدیر مرکزخرید معتبر (CSM) و مدیر اجرایی دارای مجوز خرده‌فروشی (CRX) انتخاب شده‌ام. علاوه‌بر‌این، به‌عنوان عضو هیات‌مدیره انجمن مراکزخرید و خرده‌فروش‌های خاورمیانه خدمت کرده‌ام که نشان‌دهنده تعهد من به بهبود چشم‌انداز مرکزخرید و تقویت رشد این صنعت است.

 

 

مدیریت دارایی چه نقشی در موفقیت یک مرکزخرید دارد؟

مدیریت دارایی نقش حیاتی در موفقیت یک مرکزخرید و افزایش ارزش آن ایفا می‌کند. این شامل برنامه‌ریزی استراتژیک، شناسایی بازارهای هدف و اجرای طرح‌هایی برای جذب و حفظ مستاجران، مشتریان و سرمایه‌گذاران است. مدیریت موفق مستاجران، ترکیبی متنوع از مستاجران با کیفیت بالا را به وجود می‌آورد که منجر به افزایش نرخ اشغال و درآمد اجاره بالاتر می‌شود. مدیریت مالی ضمن کنترل هزینه‌ها، تولید و درآمد را بهینه و به بهبود سودآوری کمک می‌کند. نگهداری مناسب ملک، جذابیت مرکزخرید را افزایش می‌دهد و تعداد بیشتری از مشتریان و مستاجران را به سمت خودش می‌آورد. استراتژی‌های بازاریابی و ارتقا باعث افزایش ترافیک و فروش مستاجر می‌شود. مدیریت ریسک با پرداختن به نوسانات اقتصادی و نگرانی‌های نظارتی، تضمین دوام درازمدت مرکزخرید را رقم می‌زند. مدیران دارایی بر ارتقای تجربه مشتری از طریق محیطی جذاب و خدمات درجه یک تمرکز می‌کنند و از حفظ مشتری اطمینان می‌دهند. تمدید اجاره و مذاکرات، شرایط مطلوبی را برای مستاجران و عملکرد مالی مثبت به وجود می‌آورد. نظارت بر عملکرد از طریق شاخص‌های کلیدی، امکان تصمیم‌گیری مبتنی‌بر داده برای رشد مرکزخرید را به وجود می‌آورد. برقراری ارتباط با جامعه محلی از طریق رویدادها و مشارکت‌ها، وجهه و جذابیت مرکزخرید را افزایش می‌دهد.

 

 

فناوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها نقش مهمی در شیوه‌های مدرن مدیریت دارایی برای صاحبان مراکزخرید دارد. راه‌های کلیدی که فناوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها به مدیریت موثر دارایی کمک می‌کنند، چیست؟

فناوری به‌‌ویژه تجزیه و تحلیل داده‌ها به صاحبان مراکزخرید اجازه می‌دهد حجم زیادی از داده‌های مربوط به رفتار مشتری، الگوهای ترافیکی و روند فروش را جمع‌آوری کنند. ارائه ویژگی‌هایی مانند اتوماسیون فرآیند، بررسی طراحی و گزارش‌های بلادرنگ به این رویکرد مبتنی‌بر داده کمک می‌کند. این به مالکان، معماران، مهندسان و مدیران پروژه در ساده‌سازی عملیات، افزایش کارایی و بهبود همکاری، ایده می‌دهد. درحالی‌که VRDnet یک ابزار ارزشمند در جعبه‌ابزار طراحی و تحویل خرده‌فروشی است، تاکید بیشتر بر فناوری و تجزیه و تحلیل داده‌هاست. با استفاده از فناوری، مدیران دارایی بینش مهمی درمورد رفتار مصرف‌کننده به دست می‌آورند که به تصمیمات استراتژیک‌تر درمورد انتخاب مستاجر، قراردادهای اجاره و طراحی مرکزخرید می‌انجامد.

 

 

برندهای شما بازیگران برجسته‌ای در صنعت مدیریت دارایی‌های خرده‌فروشی هستند. چگونه تخصص و مشارکت آنها ارزش پیشنهادی برای صاحبان مراکزخرید را افزایش می‌دهد؟

پرادرا و ویندیکو یک سرمایه‌گذاری مشترک را انجام دادند که تخصص در مدیریت دارایی‌های خرده‌فروشی، مدیریت پروژه و طراحی و تحویل خرده‌فروشی را با هم درمی‌آمیزد. با برتری پرادرا در مدیریت دارایی‌های خرده‌فروشی و تخصص ویندیکو در طراحی و تحویل خرده‌فروشی و مدیریت پروژه خرده‌فروشی، این مشارکت در واقع طیف گسترده‌ای از شایستگی‌ها و سابقه قوی در زمینه‌های مربوط به خود را ارائه می‌کند.

صاحبان مراکزخرید از راه‌حل‌های نهایی ارائه‌شده شامل طراحی مفهومی، اجرای پروژه، اجاره و مدیریت مستمر دارایی بهره‌مند می‌شوند. این بسته جامع، فرآیندی روان و کارآمد را برای صاحبان مراکزخرید به وجود می‌آورد.

برند ما با تکیه بر تجربیات خود در بازارهای جهانی، رویکردهای نوآورانه و بهترین شیوه‌ها را برای کمک به صاحبان مراکزخرید در دسترس قرار می‌دهد. به خرده‌فروش‌ها توصیه می‌کنیم جلوتر از زمان باشند و خودشان را با تقاضاهای درحال تغییر بازار وفق دهند. «پرادرا ویندیکو» درها را به روی طیف وسیع‌تری از مستاجران، شرکا و مخاطبان صنعتی بالقوه باز می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای سرمایه‌گذاری‌ها در خرده‌فروشی موفق می‌سازد.

 

 

آیا چیز دیگری وجود دارد که بخواهید به اشتراک بگذارید؟ علاوه‌براین، برای افراد یا برندهایی که علاقه‌مند به استفاده از خدمات شما هستند، بهترین راه را ارائه کنید.

به‌عنوان مالکان مرکزخرید، درک دقیقی از الزامات و انتظارات صاحبخانه داریم. نقطه قوت اصلی ما در توانایی برای درک تفاوت‌های فرهنگی کشورهایی است که در آن فعالیت می‌کنیم.

تگها : خرده فروشی , مراکزخرید , صنعت خرده فروشی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , خرید آنلاین , موفقیت , مدیریت , مشتری , مارچلو لاریزا , پرادرا ویندیکو , املاک و مستغلات

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان