نمایش نیم قرن تجربه ایرانی در فضایی بین‌المللی

نمایش نیم قرن تجربه ایرانی در فضایی بین‌المللی
نمایش نیم قرن تجربه ایرانی در فضایی بین‌المللی

پس از سال‌ها تحقیق و توسعه در جهت ورود مستقیم به بازارهای جهانی، اولین «فروشگاه و بوتیک‌کافه ساعدی‌نیا» در کشور آلمان شهر هامبورگ سال گذشته در تاریخ پانزدهم اکتبر 2020، افتتاح شد.

در حال حاضر در این فروشگاه، همه محصولات تولیدی برند «ساعدی‌نیا» از جمله سوهان(شیرینی اصیل ایرانی)، شکلات، چای و دمنوش و انواع خشکبار قابل عرضه و خرید است. از ویژگی‌های خاص این شعبه امکان ثبت سفارش آنلاین و ارسال تمامی محصولات از طریق وبسایت اختصاصی به تمامی کشورهای اروپایی است.

 

 

از جذابیت‌هایی که در این شعبه رونمایی شده است می‌توان به اختصاص یک کافه با رویکردی متفاوت از پذیرایی اصیل ایرانی در فضای فروشگاه اشاره کرد.

با سپری کردن شرایط قرنطینه در دوران کرونا و توقف در سرویس‌دهی، این کافه در حال حاضر با منویی متفاوت و جذاب‌تر و تیمی حرفه‌ای، سبکی نو و خلاق را در نحوه پذیرایی ارائه می‌دهد.

از آیتم های جدید منوی این کافه اضافه شدن وعده صبحانه با  بشقاب های متنوع و جذاب می باشد.

 

 

در بخش فروشگاه نیز این شعبه با تازه‌ترین و مرغوب‌ترین محصولات تولیدی آماده پذیرایی است.

لازم به اشاره است که شعبه مرکزی گروه غذایی محمد ساعدی‌نیا که سابقه‌ای 50 ساله در امر تولید دارد، به عنوان قدیمی‌ترین و اولین شعبه عرضه‌کننده محصولات برند «محمد ساعدی‌نیا» نزدیک به ابتدای ورودی شهر قم، دسترسی شهروندان و مسافران و توریست‌های شهر قم را برای خرید انواع محصولات ناب و تازه سوهان، شکلات و گز و دیگر محصولات این برند فراهم کرده است.

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , شاهرخ کشاورز , هامبورگ , ساعدینیا , فروشگاه و بوتیک‌کافه ساعدی‌نیا , بوتیک‌کافه ساعدی‌نیا , کافه ساعدی‌نیا , خشکبار ساعدی نیا , سوهان , محمد ساعدی‌نیا

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان