نگاهی مفهومی به طراحی‌های هنرمندانه «شریف»

نگاهی مفهومی به طراحی‌های هنرمندانه «شریف»
نگاهی مفهومی به طراحی‌های هنرمندانه «شریف»
نگاهی مفهومی به طراحی‌های هنرمندانه «شریف»
شریف و خاص
«آیا شریف» به عنوان یک معمار، هنرمند و طراح جواهرات، خالق تکه‌ای جواهر با مکانیسم منحصربه‌فرد است که به صاحبش امکان انعطاف‌پذیری با توجه به حالت روحی‌اش را می‌دهد. این جواهرات بی‌نظیر در حال حاضر در فروشگاه‌های بزرگ جواهرفروشی دنیا قابل خرید هستند.
 جواهرات تولید شده از سوی او یک اسم خاص دارد؛ اسمی که معنای فارسی آن زینت بخشیدن‌ است. این اسم کنایه‌ای از رشد هوش احساسی در اشخاص است که تنها با صلح درونی و تعامل و ارتباطات اجتماعی امکان‌پذیر است‌. شریفه در تمامی تولیدات و طراحی‌های خودش به مقولات انسانی و تعاملات اجتماعی اهمیت زیادی داده و در واقع بهترین‌ها را برای مشتریانش فراهم کرده است.
راهنمای تولید
آگاهی از فرهنگ‌ محیطی که وارث آن هستیم و چگونگی رشد نسل همراه و سبک خاص زندگی در خاورمیانه، راهنمای شریفه در مسیر تولیدات خاصش برای هر منطقه هستند. اگر فکر می‌کنید او در این راه از مواد اولیه گرانقیمتی مانند الماس بهره می‌برد، سخت در اشتباه هستید. «آیا» مدت‌ها در دل طبیعت جست‌و‌جو می‌کند و با الهام از رنگ‌ها، ایده می‌گیرد. 
 در چنین شرایطی محصولات منحصر‌به‌فرد او حسن و زیبایی مستمر و بی‌نهایتی در مدل زندگی خاورمیانه‌ای به وجود آورده‌اند و کم نیستند افرادی که اعتقاد دارند شکوه تولیدات این طراح با بهترین معماری‌های تاریخ این منطقه برابری می‌کند. او با تولیداتش اتحاد خاصی بین مردم منطقه به وجود آورده است.  تکنیک خاص «آیا»، جواهراتش را نه تنها به یک محصول منحصر‌به‌فرد، بلکه به یک محصول جهانی تبدیل کرده است‌. 
تغییرات و پیشرفت به معنای رشد است، بنابراین هر طراحی او، رشد هر چه بیشتر صنعت جواهرات و طراحی را در پی دارد. 
هر طراحی با استفاده از سنگ جواهراتی مانند یاقوت و زمرد قادر به تبدیل کردن آنها به حال و هوای یک فصل خاص است و حتی می‌تواند با یک ضربه ناگهانی و تلنگر، محصولاتی متناسب با فصلی متفاوت به وجود بیاورد.
توقف موقت
«آیا» به قول خودش در حال حاضر به خلق آثار جدید نمی‌پردازد و به تکامل طراحی‌های قبلی مشغول است و در پله بعدی بدون توجه به زمان حال، محصولی جدید برای آینده ارائه می‌کند. به هر حال ما تنها از طریق جسم به ادراک زیبایی نمی‌پردازیم، بلکه ‌هاله‌ای نورانی در هر کدام از ما وجود دارد که اجازه می‌دهد با قلب و احساس و نه صرفا محسوسات عقلی، چیزی را دوست داشته و بپذیریم. بر این اساس، «آیا» معمولا بیشتر از الهام و مکاشفات خاص خودش بهره می‌برد تا آنچه به شکل آکادمیک یاد گرفته است. موفقیت در طراحی و هنر به مسائل مختلفی بستگی دارد و از ارجاعات مختلفی تشکیل می‌شود که در نهایت به یک علت و دلیل اصلی خلق یک اثر هنری تغییر جلوه می‌دهد. از نظر «آیا» مقصود و غایت ما ایفای نقش هنری‌مان در این دنیا، ضمن بهره‌وری کامل و  تطبیق‌پذیری با مسائل این دنیا است که رسیدن به چنین فاکتوری نیازمند ذهنی فارغ از خودمحوری‌ها است‌. زمانی که ما خود را از قید این مرز‌ها آزاد کنیم، رشد خواهیم کرد‌. 
 فاکتور ثبات 
ثبات در هنر به خلق یک محصول معنوی منتهی می‌شود که ترکیبی است از نمایش زنده عملکرد ما در زندگی. هر قدر زمان بیشتری صرف طراحی یا یک هنر خاص می‌کنیم، رضایت بیشتری در خودمان حس می‌کنیم و  بیشتر خود را به فرصت‌های رضایت‌بخش نزدیک خواهیم کرد. به عبارتی دیگر‌، اجرای یک طرح بی‌نقص به معنای تحقق یک میل و آرزوی درونی است.‌ رسیدن به یک هدف چندوجهی، توان تمرکز بر یک هدف را از ما می‌گیرد. برای رفع این مشکل باید در هر بخش یک نیروی کاربلد و خبره در اختیار داشته باشید. توسعه درست اهداف‌، شما را به تنوع طرح‌های اجرا شده در شغلتان نزدیک‌تر می‌کند‌.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان