نیمه رؤیایی سال برای ماجدالفطیم

نیمه رؤیایی سال برای ماجدالفطیم
نیمه رؤیایی سال برای ماجدالفطیم

ماجدالفطیم نتایج عملیاتی و مالی بررسی‌شده حسابرسی خود را برای نیمه اول سال 2022 اعلام کرد.

پس از بهبود اقتصادی پایدار در بخش‌های خرده‌فروشی و سرگرمی‌سازی، این گروه درآمدی معادل 18 میلیارد درهم گزارش کرد که افزایشی 15 درصدی نسبت‌به نیمه اول سال 2021 داشت. این اتفاق نتیجه عملکرد عملیاتی خوب شرکت، تلاش‌های متنوع‌سازی و تمرکز مداوم بر کارایی هزینه است. ماجدالفطیم همچنان به حفظ ترازنامه قوی خود با کل دارایی‌ها به ارزش حدود 62.9 میلیارد درهم ادامه می‌دهد. ضمن این‌که خالص استقراض هم 11.2 میلیارد درهم گزارش شد.

 

روزهای خوب

«آلن بجانی»، مدیر اجرایی ماجدالفطیم دراین‌باره گفت: «یک استراتژی قوی و متمرکز بر مشتری که با داده‌ها و قابلیت‌های تحلیلی بی‌رقیب پشتیبانی می‌شود، ماجدالفطیم را قادر می‌سازد تا رشد پایداری را تا نیمه اول سال 2022 ارائه کند. تلاش‌های ما برای پیشرفت مداوم از خاورمیانه و شمال آفریقا در راستای حرکت گسترده‌تر پس از همه‌گیری کروناست. رشد ارائه‌شده در نیمه اول سال دلگرم‌کننده است. درحالی‌که منطقه ما از ایجاد تورم جهانی و فشارهای زنجیره تأمین مصون نیست، ماجدالفطیم نسبت‌به چشم‌انداز اقتصادی گسترده‌تر خوش‌بین است. انضباط مالی محتاطانه و حکمرانی قوی ما، انعطاف‌پذیری را برابر هرگونه تأثیر فوری تضمین می‌کند و درعین‌حال اطمینان می‌دهد در موقعیت خوبی هستیم و بر خلق ارزش پایدار متمرکز می‌مانیم.»

این گروه همچنان از بهبود مستمر پس از همه‌گیری کورنا و اعتماد مصرف‌کننده سود می‌برد؛ آنچه در افزایش بازدید از مراکز خرید، نرخ اشغال هتل و پذیرش در سینماها و مکان‌های تفریحی و سرگرمی مشهود است.

 

 

روندهای خرده‌فروشی، مانند تقاضای مصرف‌کننده برای تجربه‌های دیجیتال و چندکاناله به‌سرعت افزایش یافته است. ماجدالفطیم همچنان در موقعیت مناسبی برای سرمایه‌گذاری روی فرصت‌های دیجیتال به‌منظور نوآوری درراستای برآورده کردن خواسته‌ها و نیازهای درحال رشد مصرف‌کننده قرار دارد. ماجدالفطیم به برداشتن گام‌های لازم برای کاهش هرگونه تأثیر تورمی فوری ناشی از فشار زنجیره تأمین و درعین‌حال تمرکز بر استراتژی بلندمدت خود برای ایجاد ارزش پایدار، ادامه می‌دهد. افزایش درآمد نیمه اول سال 2022 در مقایسه با نیمه اول 2021 به دلیل بازیابی قدرت خرید مصرف‌کننده و نرخ‌های گردشگری بالاتر است.

 

 

«ماجدالفطیم» با ادامه گسترش جایگاه بین‌المللی خود، 18 فروشگاه جدید را در سراسر جغرافیای تحت پوشش خودش افتتاح کرد. این گروه در راستای تحول جهانی، شاهد افزایش ۷۳ درصدی فروش دیجیتال بود. علاوه‌براین، بخش خرده‌فروشی ماجدالفطیم اولین فروشگاه BIO امارات‌متحده عربی را در ژانویه افتتاح کرد که دارای اولین کافه خرده‌فروشی و یک مزرعه «هیدروپونیک» در فروشگاه است. استقبال از سینماها با افزایش 60 درصدی به 8.8 میلیون نفر رسید. همچنین بنا بر آمار مالی منتشرشده، فروشگاه‌های مد و سبک زندگی این برند با رشد مالی و سود بیشتر نسبت‌به بازه زمانی سال گذشته روبه‌رو شده‌اند؛ رشدی که از زمان شیوع گسترده کووید19 سابقه نداشت.

 

 

سرمایه‌گذاری آینده

ماجدالفطیم در راستای دستیابی به انعطاف‌پذیری اقتصادی در نیمه دوم سال 2022 به حمایت از توسعه اقتصادی پایدار در عین پایبندی به یک استراتژی مدیریت مالی محتاطانه، ادامه خواهد داد. این برند کاملاً متعهد به بازارهایی است که در آن فعالیت می‌کند و برای ارائه تجربه استثنایی نه‌تنها برای مشتریان بلکه برای مستأجران، کارمندان و سهامداران کلیدی خود تلاش می‌کند. ماجدالفطیم همچنین به سرمایه‌گذاری در طرح‌های شرکتی ازجمله تحول دیجیتال، داده‌ها، تجزیه و تحلیل، تجربه مشتری و برنامه‌های وفاداری خواهد پرداخت. این برند ضمن تقویت موقعیت رهبری خودش در بازارهای اصلی، به سرمایه‌گذاری و افزایش حضور همه‌جانبه ادامه می‌دهد و با افزایش شبکه فروشگاه‌هایش، تجارت موادغذایی و بهداشتی را بهتر می‌کند تا نیازهای درحال تکامل مصرف‌کنندگان را برآورده سازد.

 

منبع: Imagesretailme.com

تگها : ماهنامه تجارت طلایی , ماجدالفطیم , ماجد الفطیم , گردشگری , مصرف کننده , سرمایه گذاری در امارات , فروشگاه های شبکه ای , استراتژی مدیریت , استراتژی اقتصاد , هیدروپونیک , فروش دیجیتال , نرخ گردشگری

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان