هروی‌سنتر، سقفی بر سر شرق‌نشینان پایتخت

هروی‌سنتر، سقفی بر سر شرق‌نشینان پایتخت
هروی‌سنتر، سقفی بر سر شرق‌نشینان پایتخت

هروی‌سنتر، سقفی بر سر شرق‌نشینان پایتخت

مجتمع تجاری هروی‌سنتر که دوسالی است میزبان اهالی میدان هروی و ساکنان شرق تهران شده، با داشتن واحدی به نام «ویزا‌سنتر» توانسته است نظرات بیشتری را نسبت به خود جلب کند. این مجموعه قصد دارد نیازهای ساکنان شرق تهران را نسبت به داشتن یک مجتمع تجاری فاخر مرتفع سازد. احسان محسنی‌نژاد توضیحات کامل‌تری در این خصوص ارائه داده است که در ادامه می‌خوانید.

لطفا خودتان را معرفی کرده و رزومه کوتاهی از سوابق کاری‌تان ارائه فرمایید.

بنده فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی عمران از دانشگاه علم و صنعت هستم. شروع فعالیت من از سال 86 در زمینه رشته تحصیلی خودم بود، در سال 88 شرکت ساختمانی خودم را تاسیس کردم و از تیر ماه 93 به دعوت گروه صنعتی شمشال و آقای سعید سیفان به‌عنوان نماینده کارفرما و مهندس مشاور به پروژه ساخت مجتمع تجاری هروی‌سنتر ملحق شدیم. در ابتدای سال  95 و به فاصله یک سال قبل از شروع فعالیت بر آن شدیم تا تیم بهره‌برداری مجتمع را به جهت آغاز فرآیند افتتاح مشخص و تعیین کنیم که متاسفانه به دلیل فقدان منابع انسانی در حوزه مدیریت مراکز خرید نتوانستیم شخص مناسبی را جهت مدیریت برگزینیم. به دلیل حساسیت موضوع برای کارفرما مقرر شد امور مربوط به بهره‌برداری را اینجانب پیش ببرم که تا امروز به‌عنوان مدیرعامل مجتمع تجاری هروی‌سنتر در خدمت مالکان، بهره‌برداران و مراجعان هستم.

چه مدت از آغاز به کار مجموعه هروی‌سنتر می‌گذرد؟ تاکنون با چه استقبالی از سوی مردم مواجه شده است؟

مجتمع هروی‌سنتر در فاز اولیه ( (soft openingدر شهریور 96 افتتاح شد. به مرور و با اضافه شدن واحدهای مختلف تجاری، غذایی و همچنین پردیس سینمایی و ویزاسنتر از ابتدای سال 97 شاهد رونق بیشتر این مرکزخرید بوده‌ایم. خوشبختانه از ابتدای راه‌اندازی هروی‌سنتر تاکنون به دلیل ارائه خدماتی گوناگون مجتمع تبدیل به یکی از پربازدیدترین مجتمع‌های شهر تهران شده است. به نحوی که با توجه به زیربنای 16هزارو500 مترمربعی مجتمع هروی‌سنتر بدون شک می‌توان از لحاظ ضریب پاخور بر مساحت، این مجتمع را جزو پنج مجتمع پربازدید تهران در نظر گرفت.

وجود ویزا‌سنتر در این مجموعه چقدر توانسته است در افزایش پاخور این مجتمع تاثیرگذار باشد؟

قطعا حضور این مجموعه در خدمات‌رسانی بهتر ما به شهروندان تاثیر بسزایی داشته است. حضور ویزاسنتر باعث شده است که ما علاوه‌بر حضور شهروندان تهرانی شاهد حضور بسیار زیاد عزیزان از شهرستان‌های مختلف ایران در هروی‌سنتر باشیم. به علاوه چند وقتی است به صورت آزمایشی ساعت شروع به کار واحدهای مجتمع را به 8 صبح تغییر داده‌ایم تا از پتانسیل حضور روزانه قریب به هزار نفر که برای امور ویزا به مجتمع هروی‌سنتر تشریف می‌آورند بهره ببریم که اتفاقی منحصر‌به‌فرد است.

لطفا کمی بیشتر پیرامون قسمت ویزاسنتر برای مخاطبان ماهنامه تجارت طلایی توضیح بفرمایید.

مجموعه ویزا‌سنتر هروی‌سنتر زیرمجموعه‌ای از شرکتvfs global  است که در بسیاری از نقاط دنیا دارای نمایندگی است. این مجموعه به نیابت از کشورهایی که طرف قرارداد هستند امور مربوط به درخواست ویزا را انجام می‌دهد. قطعا بسیاری به یاد دارند که تا چند سال پیش مشکلات زیادی به جهت درخواست ویزا وجود داشت که همه این مسائل و معضلات با حضور این مجموعه در مراکز خرید حل شده است. اکنون 13 کشور شامل فرانسه، نروژ، فنلاند، دانمارک، هلند، بلژیک، سوئیس، اتریش، پرتغال، مجارستان، جمهوری چک، یونان و استرالیا  که عمده آنها عضور شنگن نیز هستند امور مربوط به روادید را در طبقه چهارم هروی‌سنتر انجام می‌دهند.

از آنجا که شرق تهران در مقایسه با غرب تهران از مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری بسیار کمتری برخوردار است و طبیعتا کشش جمعیت شهری نیز به همان سمت خواهد بود، بفرمایید که از دیدگاه شما وفاداری ساکنان شرقی و شمال شرقی و جلب نظر آنها به مراکزخرید محله سکونت‌شان چطور امکان‌پذیر است؟

دقیقا درست می‌فرمایید، ما در شرق، شمال شرق و حتی شمال تهران به نسبت غرب تهران شاهد مجتمع‌های تجاری کوچک‌تری هستیم. در غرب تهران مگامال‌های بسیار بزرگی حضور دارند و حتی چندین مجتمع بسیار بزرگ دیگر نیز به‌زودی افتتاح خواهند شد. با توجه به نبود امکانات، بسیاری از مردم ساکن شمال شرق تهران مجبور به طی مسافتی طولانی برای رفتن به یک مجتمع تجاری فاخر بودند. مطمئن باشید اگر شاهد حضور مراکز خریدی در شأن مردم این منطقه با ارائه خدمات به‌روز و مدرن باشیم به دلیل چگالی جمعیتی بالای این مناطق، همان‌گونه که در هروی‌سنتر شاهدیم، استقبال بسیار بالایی از این مراکز خواهد شد.

در حال حاضر در کنار هروی‌سنتر مراکز خرید دیگری نیز درحال ارائه خدمات هستند. از دیدگاه شما این کُلُنی مراکز خرید در کنار هم تهدید است یا فرصت؟ هروی‌سنتر برای یگانه شدن در منطقه هروی، چه اقداماتی را انجام داده و چه تمهیداتی را در ادامه مدنظر قرار داده است؟

برای تیم مدیریتی و بهره‌برداران هروی‌سنتر قرار گرفتن ما در کنار مجتمع گلستان هروی با آن پیشینه قطعا بسیار افتخارآمیز است و بدون شک یک فرصت عالی است. اما از ابتدای روند ساخت چه از لحاظ متریال استفاده‌شده و چه طراحی مجتمع و نما و بعدتر در نحوه بهره‌برداری، مدیریت و چیدمان صنوف به دنبال رقابت با مجتمع‌های کناری خود نبوده‌ایم. دیدگاه مالکان و مدیران هروی‌سنتر بسیار فراتر از اینها بوده و هست. خدمات‌دهی هروی‌سنتر به مشتریان و گستردگی طیف مراجعان خود گواهی بر این امر است.

کدام اصناف و همین‌طور کدام برندها در این مجموعه مشغول به ارائه خدمات هستند؟

در طبقه زیر همکف بورس طلا و جواهر با حضور 50 واحد مختلف از جمله برندهای مطرحی چون سنجاق، دُریس، روبی، نینا گالری ، نیکان، دفینه، در طبقات تجاری نمایندگی اصلی سامسونگ، مارال‌چرم، ایوروشه، پارکو، نیکو تن‌پوش، بیلسی، اسکای و در بحث کافه و فودکورت نیز شعب فارسی، پارت، روکو، کافه ویونا و شاندیز در مرکز‌خرید هروی‌سنتر حضور دارند.

استقبال مردم از پردیس سینمایی و سایر مراکز تفریحی هروی‌سنتر را چطور ارزیابی می‌کنید؟

همان‌گونه که مستحضرید پردیس سینمایی هروی‌سنتر تنها پردیس سینمایی شمال شرق تهران است. قبل از افتتاح این پردیس نزدیک‌ترین پردیس سینمایی به این منطقه 10 کیلومتر فاصله داشت. با اینکه در ابتدا کاربری طبقه سوم متفاوت بود ولی با ارزیابی منطقه و خواست ایشان این طبقه با سه سالن سینمایی 190 ، 90 و 75 نفره در 23 خرداد 97 افتتاح شد و با کمک خدا توانسته‌ایم پاسخگوی خواست مردم باشیم.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان