همکاری والمارت و مایکروسافت برای خرید امتیاز تیک‌تاک

همکاری والمارت و مایکروسافت برای خرید امتیاز تیک‌تاک
همکاری والمارت و مایکروسافت برای خرید امتیاز تیک‌تاک

شرکت والمارت، بزرگ‌ترین شرکت فعال در صنعت خرده‌فروشی همکاری خود را برای خرید امتیاز شرکت اینترنتی تجاری تیک‌تاک (TikTok) با مایکروسافت آغاز کرده است. این در حالی است که طبق اعلام مالک فعلی، تیک‌تاک آماده‌سازی برای تعطیلی موقت در ایالات متحده را آغاز کرده است.

این اقدام از سوی والمارت حرکتی غافلگیرکننده و نشانه تمایل این غول خرده‌فروشی برای تبدیل شدن به قطبی در عرصه فناوری و رسانه و دستیابی به سهم فروش در گروه خریداران جوان است.

والمارت در بیانیه‌ای از طریق ایمیل گفت: «این اقدام می‌تواند به رشد واحد بازار آنلاین شرکت و بازوی تبلیغاتی نوپای ما کمک کند.» دو حوزه مهم که مدیرعامل اجرایی داگ مک میلون تصمیم به گسترش آنها گرفته است. والمارت و مایکروسافت در حالی تصمیم به گسترش همکاری با یکدیگر گرفته‌اند که از مدت‌ها قبل والمارت از بستر ابری مایکروسافت در مدیریت شرکت خود استفاده می‌کند.

به دنبال اخبار مربوط به این همکاری در راستای خرید امتیاز تیک‌تاک، بزرگ‌ترین سود داخلی والمارت از تاریخ 7 ژوئن تاکنون رقم خورد و سهام والمارت با 6/3درصد سود به 47/135بیلیون دلار رسید.

مایکروسافت هفته‌هاست که در حال بحث و گفت‌وگو برای خرید خدمات تیک‌تاک در آمریکا، کانادا، استرالیا و نیوزیلند است. شرکت‌های دیگر نیز از جمله اوراکل و توییتر به‌عنوان داوطلب حاضر به همکاری شده‌اند و هنوز مشخص نیست این گفت‌و‌گوها تا کجا پیش رفته است.

تگها : خرده فروشی , صنعت خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , مایکروسافت , ریتیل , والمارت , تیک تاک , TikTok , walmart , microsoft

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان