هوش مصنوعی بال آمازون برای جلوگیری از سوءاستفاده

هوش مصنوعی بال آمازون برای جلوگیری از سوءاستفاده
هوش مصنوعی بال آمازون برای جلوگیری از سوءاستفاده

 

آمازون برای ساده‌سازی انتخاب محصول، ویژگی برجسته بررسی تولیدشده ازسوی هوش مصنوعی را راه‌اندازی می‌کند. آمازون ویژگی برجسته‌سازی بررسی ایجادشده توسط هوش مصنوعی را راه‌اندازی کرد که یک پاراگراف کوتاه در صفحه جزئیات محصول ارائه و در آن ویژگی‌های محصول و نظرات تاییدشده مشتری در بررسی‌های کتبی برجسته می‌کند. کیشور توتا، مدیر تجربه خرید و بازارهای نوظهور آمازون گفت: «درحال‌حاضر، ویژگی برجسته ایجادشده توسط هوش مصنوعی به زبان انگلیسی  و سایر زبان‌های زنده دنیا برای دنبال کردن در دسترس خواهد بود.

 

 

ما فعالانه در حال بررسی گسترش این قابلیت هستیم تا در آینده همه زبان‌ها را شامل شود.» ویژگی ایجادشده توسط هوش مصنوعی خریداران را قادر می‌سازد قبل از بررسی دقیق، تعیین کنند آیا یک محصول با نیازها و انتظارات آنها مطابقت دارد یا خیر. شیوه جدید بررسی‌های خاصی را ارائه می‌کند که به ویژگی‌های خاص محصول، مانند سهولت استفاده، عملکرد یا پایداری می‌پردازد. توتا افزود: «برای فروشندگان، این ویژگی می‌‌تواند به آموزش مشتریان در مورد محصولات کمک کند و به آنها اجازه دهد با خریداران مناسب ارتباط برقرار کنند. ما به بررسی فرصت‌ها برای ارائه نکات برجسته ادامه خواهیم داد تا کشف و ارزیابی محصولات را برای مشتریان آسان‌تر کنیم.» او افزود: «هدف نهایی ما ساده‌سازی فرآیند ارسال بررسی، مبارزه با بررسی‌های جعلی، معرفی انواع محتوای جدید و استفاده از هوش مصنوعی برای برجسته کردن بینش‌های کلیدی است و اطمینان حاصل می‌کنیم مشتریان می‌توانند با اطمینان تصمیمات خرید خود را هدایت کنند.»

 

 

آمازون از یادگیری ماشینی (ML) برای فیلتر کردن نظرات واقعی جهت ایمن نگه داشتن جامعه استفاده می‌کند. برای جلوگیری از بررسی‌های جعلی، توتا گفت: آمازون در حال سرمایه‌گذاری در مدل‌های یادگیری ماشینی جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها برای شناسایی خطر است؛ مانند روابط با سایر حساب‌ها، فعالیت ورود به سیستم، سابقه بررسی و هر رفتار غیرعادی دیگری. او افزود: «رویکرد ما شامل بررسی عناصر مختلف ازجمله ردپاها و رفتارهایی است که طی تلاش برای سوءاستفاده از سیستم به‌جا مانده است. مردم اغلب راه‌های ابداعی برای سوءاستفاده از سیستم‌ها پیدا می‌کنند و بنابراین هوشیاری ما باید زیاد باشد.» آمازون همچنین محققان متخصصی دارد که از ابزارهای کشف تقلب برای تجزیه و تحلیل و جلوگیری از ظاهر شدن نظرات جعلی در بازار استفاده می‌کنند. آمازون در سال2020، 200میلیون حساب جعلی را در سراسر جهان حذف کرد.

تگها : خرده فروشی , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , آمازون , هوش مصنوعی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان