پویش مهرآوا با دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک‌های مردمی پایان یافت

پویش مهرآوا با دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک‌های مردمی پایان یافت
پویش مهرآوا با دو میلیارد و هشتصد میلیون تومان کمک‌های مردمی پایان یافت

پویش مهرآوا به عنوان نخستین پویش مسئولیت اجتماعی فروشگاه‌های زنجیره‌ای فامیلی که با همکاری موسسه خیریه مهرآفرین از 26 دی ماه 1400 آغاز شده بود با مشارکت چشم گیر مردم و مشتریان فروشگاه فامیلی پایان یافت.

این پویش که با هدف آزادسازی مادران زندانی جرائم غیرعمد برگزار شد، در مجموع 2 میلیارد و  853  میلیون تومان از محل مشارکت مشتریان فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی و همراهان موسسه خیریه مهرآفرین جمع آوری شد.

در پویش «مهرآوا» شرکت فروشگاه های زنجیره ای هایپرفامیلی، تخفیف‌های گسترده‌ای برای مشتریان خود در نظر گرفته بود که در آن‌ مشتریان می‌توانستند با تهیه کارت‌های ۱۴هزارتومانی از دریافت بخشی از تخفیفات خود صرف نظر کرده و در این پویش مشارکت کنند.

حداقل مشارکت در این کمپین دریافت یک کد ۱۴هزارتومانی بوده است اما کسانی که خواهان مشارکت بیشتر  بودند؛ می‌توانستند چندین کد با ضریب عدد ۱۴هزارتومان از صندوق دریافت کنند.

در این پویش که از 16دی ماه آغاز و به مدت 40 روز در تمامی شعب اجرا شد، تعداد کل سهم‌های مشارکت کنندگان به 53هزار و 830 سهم رسید.

گفتنی است؛ برندهایی چون مجموعه نماوا و شرکت بیوتی کد با ارائه خدمات به مشارکت کنندگان با این پویش همراهی کردند.

تگها : خرده فروشی , ماهنامه تجارت طلایی , فروشگاه زنجیره ای فامیلی , آزادسازی مادران زندانی , پویش , پویش آزادسازی مادران زندانی , پویش مهرآوا , پویش های اجتماعی , موسسه خیریه مهرآفرین , مادران زندانی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان