چند درصد از محصولات بازار کیف و کفش، داخلی است؟

چند درصد از محصولات بازار کیف و کفش، داخلی است؟
چند درصد از محصولات بازار کیف و کفش، داخلی است؟

به گزارش پایگاه خبری تجارت طلایی نیوز، محسن خردمند رئیس اتحادیه سراجان ، درباره وضعیت بازار کیف و کفش اظهار کرد: در حال حاضر؛ ۴۰ تا ۵۰ درصد محصولات بازار در این صنف، تولید داخل و مابقی وارداتی است.

رئیس اتحادیه سراجان با اشاره به اینکه تنوع رنگ در این بازار، بیشتر شده است، تصریح کرد: خوشبختانه کالای تولیدی در این صنف، از نظر کیفیت، بهتر از سال‌های گذشته شده است و امیدواریم که بهتر از این هم به شود.

خردمند اظهار کرد: قیمت چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است، اما هم اکنون قیمت چرم مصنوعی هم بالاتر رفته است.

رئیس اتحادیه سراجان بیان کرد: اگر ثبت سفارشی در این اجناس صورت گیرد و واردشدن آن مشکلی نداشته باشد افزایش قیمتی برای آن نداریم، اما اگر مشکل برای ورود آن صورت گیرد به طور قطع، افزایش قیمت را خواهیم داشت.

خردمند در پاسخ به این پرسش که برای شب عید افزایش قیمتی برای کیف و کفش در نظر گرفته شده است یا خیر؟ اظهار کرد: قیمت این اجناس، بستگی به نرخ ارز دارد و نمی‌توان پیش بینی برای آن در نظر داشت.

رئیس اتحادیه سراجان با تاکید بر اینکه بازار این صنف، در رکود است، افزود: در حال حاضر بازار آرام است و تنش قیمتی در آن احساس نمی‌شود.

خردمند با بیان اینکه واردات در این صنف؛ حدود یک سالی است که ممنوع شده است، گفت: صادرات برای بعضی از برند‌ها (نشان تجاری) در این صنف وجود دارد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

تگها : تولید داخل , برند , کیف و کفش

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان