کیف هایی که در تمام سال 2019 مد خواهند بود

کیف هایی که در تمام سال 2019 مد خواهند بود
کیف هایی که در تمام سال 2019 مد خواهند بود

کیف هایی که در تمام سال 2019 مد خواهند بود

کیف ها یکی از مهم ترین اکسسوری های دنیای مد و فشن هستند که می توانند به یک استایل ساده جلوه متفاوتی دهند. هر فصل کیف های جدیدی به دنیا معرفی می شوند؛ اما اگر هوشمندانه انتخاب کنی، مسائل مختلفی را در نظر بگیری یا اهل ترندهای متفاوت و مدهای تغییر کننده نباشی، می توانی از یک کیف سال ها استفاده کنی و همیشه خوش پوش به نظر برسی. در این مقاله 6 ترند کیف سال 2019 را با هم بررسی می کنیم:
کیف های کمری رودوزی شده:
کیف های کمری در تمام سال 2018 خوش درخشیدند و قرار است در سال 2019 هم همراه ما باشند. این کیف ها بسیار راحت هستند. می توانی آن ها را به هر کجای بدن که دوست داری ببندی و دست هایت را آزاد بگذاری. کمر، شانه یا حتی بازو، برای بستن این کیف های کمری مناسب به نظر می رسد. مدل های رودوزی شده این کیف ها در سال 2019 بیشتر مورد توجه خواهند بود.
کیف های خورجینی بنددار:
این کیف های زیبا مثل یک خورجین مکعبی هستند که دسته و بندی بلند به آن اضافه شده است! این مدل کیف های خورجینی ابعاد متفاوتی دارند و نمونه های کوچک و متوسط آن ها برای مهمانی و مدل های بزرگتر برای استایل روزانه مناسب به نظر می رسند. 
کیف های دایره ای:
این کیف های دایره ای فرم متفاوتی دارند و از استایل چهار ضلعی خارج شده اند؛ با این حال چنان جلوه ای دارند که قرار است در تمام سال 2019 همراه ما باشند. 
ساک های اورسایز:
احتمالاً همه ما یک ساک خرید مکعبی داریم که خریدها یا بارهای اضافی مان را در آن می گذاریم. اما در سال 2019 ساک های خرید به کیف دستی تبدیل شده اند و قرار است در استایل خیابانی همراه ما باشند! برندهای مطرحی مثل کریستین دیور هم از ایده ساک های اورسایز به عنوان ترند کیف سال 2019 حمایت کرده اند. 
کیف های قابل تبدیل:
این مدل کیف ها که فرم ساده و بند بلندی دارند، قابلیت تبدیل دارند و می توان از آن ها به عنوان کیف کمری یا کیف شانه ای استفاده کرد. می توانی این کیف های ساده و زیبا را به شانه آویزان کنی یا آن را به صورت قطری از یک سمت شانه به سمت دیگر بدن بیندازی یا اگر طرفدار کیف های کمری هستی، آن ها را به کمرت ببندی. 
کیف های پاسپورتی:
اغلب این کیف های پاسپورتی فقط گنجایش یک موبایل را دارند و برای کسانی که دوست دارند دست هایی آزاد و باری کم داشته باشند، ایده خوبی به نظر می رسند! سادگی این کیف ها برای استایل خیابانی کژوال بسیار مناسب است.

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان