
Jashanmal Group در اقدامی با هدف همافزایی بین خانههای مد جهانی و خردهفروشی خاورمیانه، جدیدترین فروشگاه United Colors of Benetton را در مرکز شهر بحرین افتتاح کرد.
این افتتاحیه فصل جدیدی برای برند مد ایتالیایی و همچنین Jashanmal Group است. این فروشگاه نوین که یک مفهوم خانوادگی است، مجموعههایی مخصوص زنان، مردان و کودکان عرضه میکند و سبکهای خاص Benetton را به یکی از برجستهترین مقاصد خردهفروشی بحرین میآورد.
Jashanmal Group همچنان مجرایی اصلی برای مد جهانی ممتاز در خلیجفارس است. افزودن United Colors of Benetton (یکی از شناختهشدهترین برندهای مد در جهان) با شبکهای شامل بیش از پنجهزار فروشگاه در سراسر جهان، تعهد Jashanmal Group را برای ارائه تجربیات سبک زندگی بینالمللی برای مصرفکنندگان منطقه تقویت میکند.
Shuja Jashanmal، مدیرعامل Jashanmal Group گفت: «ما از معرفی یک برند جهانی مانند United Colors of Benetton به مخاطبان بحرینی خرسندیم. افتتاح فروشگاه جدید United Colors of Benetton در سیتیسنتر بحرین، نقطه عطف هیجانانگیزی برای Jashanmal Group است، زیرا ما به گسترش خردهفروشی خودمان در بحرین ادامه میدهیم. این فروشگاه روح پرجنبوجوش Benetton را تجسم میبخشد و تجربه خریدی پویا را ارائه میدهد. فروشگاه جدید با مشتریانش مشهور خواهد شد و همکاری ما با Benetton را مستحکمتر جلوه میدهد.»
مفهوم فروشگاه، با عنوان «ما رنگها هستیم» جذاب به نظر میرسد. از سقفهای رنگارنگ و میز صندوق گرفته تا بخشهای پرجنبوجوش، هر عنصری کاملا حسی و سیال طراحی شده است. پنجرههای کف و سقف و نمای باز، دید و نور طبیعی را به حداکثر میرساند. نحوه چیدمان، روایت انعطافپذیری را میسازد و این رویکرد مطابق با روندهای تجاری مدرن بصری است.
با قرار دادن رنگ و خلاقیت در خط مقدم، فروشگاه مستقیما با ژن برند Benetton طرف است؛ مدی که جسورانه، فراگیر و آگاهانه نشان داده میشود. فروشگاه جدید در بحرین همچنین با تعهد گسترده Benetton به پایداری، کرامت انسانی و تحول پیشرونده خردهفروشی همسوست.
پایتخت بحرین، مقصدی پرترافیک در اکوسیستم خردهفروشی این کشور و سکوی پرتابی قوی برای Benetton در خاورمیانه فراهم میکند. مراکز خرید همچنان بهعنوان قطبهای سبک زندگی در سراسر خلیجفارسند و برندهایی مانند Benetton با سرمایهگذاری در طراحی تجربی، مجموعههای یکپارچه و مدلهای دیجیتالی در صف اولند.
این فروشگاه همچنین بخشی از استراتژی سرمایهگذاری خردهفروشی جهانی Benetton است که مکانهای اصلی شهری و مراکز خرید را برای تعامل بیشتر با مشتری در اولویت قرار میدهد.
در سال ۲۰۲۵، United Colors of Benetton قصد داشت حدود ۴۰۰ فروشگاه را- درسراسر جهان بهعنوان بخشی از بازسازی بزرگ برای بازگشت به سوددهی- ببندد، اما افتتاح فروشگاه جدید در بحرین نشاندهنده محوری استراتژیک است. این برند بهجای عقبنشینی کامل، فرصتهای رشد در بازارهایی با پتانسیل بالا مانند خاورمیانه را مورد بررسی قرار میدهد. راهاندازی فروشگاه در بحرین نشاندهنده تمرکز Benetton بر مناطقی با پتانسیل خردهفروشی قوی است و ادغامی جهانی رقم میزند تا ارزش بلندمدتش را حفظ کند.
منبع: Imagesretailme.com