گزارش سال «شلهوب»

گزارش سال «شلهوب»
گزارش سال «شلهوب»

نابودی کربن، برابری جنسیتی

گزارش سالانه گروه شلهوب در سال2022 نشان می‌دهد چگونه این خرده‌فروش لوکس راه را برای به صفر رساندن کربن در سراسر فعالیت‌های خود تا سال 2040 هموار می‌کند.

این گزارش به اعتبار اهداف 10ساله مبتنی‌بر ابتکارات علمی منتشر شد و میزان کاهش انتشار کربن را بازتاب داد.

گزارش سال2022، تعهدات گروه شلهوب را در سه رکن کلیدی ازجمله مردم، کره زمین و شرکا نشان می‌دهد و درعین‌حال نشان می‌دهد چگونه موضوعات محیطی، اجتماعی و حکمرانی در عملیات‌هایش ادغام می‌شوند.

یکی از دستاوردهای کلیدی شامل پیشی گرفتن گروه شلهوب در اعطای بیشترین کرسی ریاست به بانوان در بین برندهاست؛ به حدی در سال2021 بیش از 30درصد از پست‌های رهبری در اختیار زنان بوده و خواهد بود و اکنون هدف جدیدی برای دستیابی به 35درصد تا سال2024 تعیین شده است.

بیش از 25درصد از پایگاه تامین‌کنندگان گروه شلهوب در چارچوب توافق جهانی سازمان ملل متحد مبنی بر اصول شفافیت، کار و حقوق بشر، محیط‌زیست و مبارزه با فساد حرکت کرده‌اند. علاوه‌براین، گروه شلهوب برای دستیابی به اهداف مشترک پایداری و ایجاد یک چارچوب مدیریت ایمنی و بهداشت قوی، مشارکت‌های اخلاقی و مسئولانه را در اولویت قرار داده است.

 

 

در عرصه زیست‌محیطی، گروه شلهوب متعهد شده انتشار گازهای گلخانه‌ای را تا سال2032 به میزان 50.4درصد نسبت‌به سال2021 کاهش دهد و برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای از کالاها و ارائه بهتر خدمات پس از‌فروش، حمل‌ونقل و توزیع، همچنین افزایش دارایی‌های اجاره‌ای و سرمایه‌گذاری‌ها تا 30درصد در بازه زمانی مشابه نهایت تلاش را به خرج می‌دهد. این گزارش همچنین توضیح می‌دهد چگونه گروه شلهوب در راستای همسویی با اهداف محلی و جهانی، راه را برای کاهش کربن در تمامی فعالیت‌های خود تا سال2040 هموار می‌کند. این موضوع تلاش‌های گروه را در گسترش تجارت به‌سمت بازار سلامتی و معرفی محصولات، خدمات و پلتفرم‌های مبتنی بر اصول اقتصاد دایره‌ای، روشن می‌کند.

در جبهه برابری جنسیتی، تعهد تزلزل‌ناپذیر گروه از طریق ارتقای تعادل جنسیتی و همچنین ایجاد محیطی خوشایند برای افراد مجموعه معنا می‌شود. امروز این گروه 18نفر از افراد نخبه را در سراسر برنامه‌های عملیاتی خود استخدام می‌کند و قصد دارد برنامه کارآموزی را در امارات متحده عربی با هدف گسترش محصولات تا سال 2024 راه‌اندازی کند.

فلورانس بولته، مدیر ارشد پایداری گروه شلهوب، اظهار داشت: «ما با ادغام اصول زیست‌محیطی، اجتماعی و حکمرانی در مدل کسب ‌وکار خود، گام مهمی در جهت دستیابی به اهداف چارچوب گروه شلهوب برداشته‌ایم. در سال2022، تمرکز اصلی، هموار کردن راه برای تبدیل شدن به یک گروه با تولیدات و ساخت‌وسازهای بدون کربن صفر تا سال2040 در راستای تعهد برای مقابله با تغییرات آب‌وهوایی است. او گفت: «ما همچنین اطمینان دادیم اهداف 10ساله کاهش کربن ما تایید شده که تلاش‌های برقی‌سازی و بهره‌وری عملیاتی گروه را تسریع خواهد کرد.»

منبع: Images.retailme.com

تگها : اقتصاد , خرده فروشی , سرمایه گذاری , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , شلهوب , گزارش سالانه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان