لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین سمیع زاده دبیر انجمن مبلمان دكوراسیون

لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین سمیع زاده دبیر انجمن مبلمان دكوراسیون
لایو آموزشی ماهنامه تجارت طلایی با آقای رامین سمیع زاده دبیر انجمن مبلمان دكوراسیون

 

جناب آقای رامین سمیع زاده مدیر مرکز نمایشگاهی ایران مال در لایو مشترک با ماهنامه تجارت طلایی:(به همراه ویدیو)

آقای رامین سمیع زاده مدیرمرکز نمایشگاهی ایران مال و دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون گفت: به واسطه وجود دانشکده علمی کاربردی انجمن مبلمان و دکوراسیون، تعداد زیادی از فارغ التحصیلان به صورت تخصصی برای اشتغال به کار انتخاب خواهند شد.

او از کیفیت بسیار بالای مبلمان تولید شده در داخل کشور سخن گفت و افزود: از انجایی که در شرایط کنونی مبلمان در ردیف موارد ضروری زندگی مردم قرار نمی گیرد، بحران کرونا تمام رسته های مبلمان را دچار آسیب دیدگی کرده است. در همین راستا شورای ملی مبلمان و دکوراسیون پس از برقرای ارتباط با تشکل ها درخواست قرارگیری در لیست صنایع آسیب دیده را اعلام کرد چراکه این صنعت 8 درصد از اشتغال کشور را به خود اختصاص داده است.

او در ادامه از ضرورت حمایت از بخش خصوصی توسط دولت سخن گفت و آن را عاملی برای کاهش هزینه های بخش خصوصی و در نتیجه کاهش احتمال تعدیل نیرو عنوان کرد.

مدیر مرکز نمایشگاهی ایران مال پیرامون تبدیل شدن مرکز نمایشگاهی این مجموعه بزرگ به نقاهتگاه بیماران مبتلا به کرونا اعلام کرد: به محض مطرح شدن بحران کرونا در کشور مهندس علی انصاری با تصمیمی جسورانه ومسئولانه درراستای عمل به مسئولیت های اجتماعی تصمیمی را اتخاذ کرد تا این مرکز نمایشگاهی به عنوان نقاهتگاه فعالیت خود را آغاز کند. پس از آن شاهد بودیم که 50 درصد از نمایشگاه های دنیا نیز از اقدام بزرگ پیروی کردند. غآ

از دیدگاه او صنعت نمایشگاه در تمامی دنیا دچار سکون شده است و دقت بالایی را برای راه اندازی مجدد طلب می کند. به همین دلیل سایت های نمایشگاهی، مجریان وغرفه سازان باید در کنار یکدیگر بوده و تصمیماتی حساب شده را برای راه اندازی صنعت نمایشگاه اتخاذ نمایند.

بنابر صحبت های مدیر مرکز نمایشگاهی ایران مال، صنعت نمایشگاهی ایران نیازمند یک پارادایم شیفت بود که بحران کرونا آن را تسریع کرد.

آقای رامین سمیع زاده در ادامه این گفت وگوی آنلاین اعلام کرد: سازمان ها باید در قالب گروه های تخصصی ارزش های پیشنهادی خود را بازنگری کنند. برای این کار" بوم کانواس" به عنوان یک پلت فرم قابل بحث برای بیزینس ها کمک کننده خواهد بود که در فضای مجازی قابلیت دسترسی به آن فراهم است.

دبیر انجمن مبلمان و دکوراسیون پاخور مراکز خرید را نتیجه عملکرد فروش برشمرد و گفت: مراکز خرید باید باشگاه مشتریان را به عنوان ابزاری برای توزیع فروش مستاجران و شرکای تجاری خود تلقی کنند.

 

تگها : ایران مال , ماهنامه تجارت طلایی , ویروس کرونا , مهندس شاهرخ کشاورز , حمایت مراکزخرید از کسبه , انجمن مراکزحرید خاورمیانه , ریتیل , لایو آموزشی

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان