4 برند شاخص «امارات‌مال»

4 برند شاخص «امارات‌مال»
4 برند شاخص «امارات‌مال»

جایی برای همه خواسته‌ها

با وجود بیش از 350فروشگاه و جاذبه‌های فراوان و گزینه‌های غذاخوری، برنامه‌ریزی برای گذراندن یک روز در اطراف «امارات‌مال» آسان است اما این نماد خرده‌فروشی غیر از خرید و صرف غذا چیزهای بیشتری دارد و با مقصد خریدهای جذاب ابتکارات پایداری خاصی ارائه می‌کند.

امارات‌مال اخیرا برای اجرای طرح عملیات سبز و تعمیر و نگهداری مناسب جایزه ویژه‌ای از طریق انجمن مراکزخرید خاورمیانه و شمال آفریقا دریافت کرد. اقدام مبتکرانه آنها باعث کاهش تولید زباله و بهبود بهره‌وری انرژی در این فروشگاه خرده‌فروشی شده است.

اگر به دنبال خریدهای خاص و فروشگاه‌های برتر هستید، این مرکزخرید مجموعه‌ای از برندهای متمرکز بر پایداری را در خود جای داده است؛ بنابراین می‌توانید آخرین روندها را انتخاب کنید و درعین‌حال تأثیرات مخرب زیست‌محیطی خود را کاهش دهید.

Les Benjamins Essentials

خط تولید Les Benjamins Essentials از شما دعوت می‌کند تا لباس‌های روزانه‌تان را با قطعاتی که از صددرصد پنبه ارگانیک ساخته شده‌اند، ارتقا دهید.

Psycho Bunny

این برند با مدل منحصربه‌فرد خودش، مدل‌های کلاسیکش را بازتعریف می‌کند و فروشگاه تازه افتتاح‌شده‌اش در مرکزخرید امارات 5ستاره است. اولین فروشگاه پایدار باتوجه‌به مسئولیت اجتماعی طراحی شده است.

 

 

CB2

این فروشگاه مبلمان و دکور با طراحی محصولات خاص خودش، پایداری را با استفاده از کیفیت امتحان پس داده موادش و منبع پایدار به رخ کشیده و با کاهش ردپای کربن از کارخانه‌ها و تاسیسات تا در منازل مشتری در جهت بهبود شرایط زیست‌محیطی کار می‌کند.

Golden Goose

این فروشگاه در مرکزخرید امارات، جدیدترین سبک‌ها و خدمات شخصی را ارائه می‌کند و از این جهت مشهور است. در این فروشگاه، شما همچنین یک سرویس تعمیر اختصاصی پیدا خواهید کرد که مصرف‌کنندگان را تشویق می‌کند تا چرخه عمر محصول را با تعمیر، تعویض قطعات و نوسازی هر محصولی از هر برندی افزایش دهند و مشتریان بتوانند آنها را برای مدت طولانی‌تری بپوشند.

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , تولید , امارات مال , طراحی , مراکزخرید خاورمیانه

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان