Defacto برندی همه‌جانبه و در راه پیشرفت

Defacto برندی همه‌جانبه و در راه پیشرفت
Defacto برندی همه‌جانبه و در راه پیشرفت

برلین، مقر جدیدی برای تاجگذاری

سفر Defacto 18 سال پیش با راهاندازی یک فروشگاه منفرد و با هدف اول بودن آغاز شد؛ برندی جهانی که هر زمان همه مشتریان به آنها نیاز داشته باشند در دسترس است. در سال 2005، Defacto مسیر خود را برای جهانی شدن آغاز کرد؛ برند مدی که فناوری را هم تولید می‌کند. امروز آنها با بیش از 500 فروشگاه در 5 قاره و به لطف زیرساخت‌ها و فناوری قوی خود، می‌توانند محصولات برتری را تولید کنند. دوستداران مد در 93 کشور از طریق بیش از 15 هزار کارمند این برند می‌توانند آرزوی داشتن محصولات Defacto را برآورده‌شده ببینند. «سردار ارسوی»، عضو هیأت‌مدیره این برند مشهور حرف‌های جالبی زد: «80 درصد از زیرساخت‌های اپلیکیشن‌های خودمان، کاملا خانگی و بدون کمک خارجی شکل گرفته و در 2 سال گذشته زمین بازی جدید ما، اروپا و نسل جدید فروشگاه‌های‌مان در برلین است؛ جایی که دنیای فیزیکی و دیجیتال را گرد هم می‌آورد و مد را با هم ترکیب می‌کند. فروشگاه‌های ما بیشتر از یک فروشگاه فیزیکی کلاسیک هستند.»

 

 

واقعیت مجازی، واقعیت افزوده و فناوری‌های رباتیک اجازه می‌دهند مشتریان محصول را بدون امتحان کردن یا پوشیدن، مطابق سلیقه خودشان خرید کنند چون موارد را در آینه هوشمند می‌بینند و می‌توانند تصمیم بگیرند چه چیزی را خریداری کنند. همچنین از طریق کابین‌های هوشمند، مشتریان می‌توانند محصول موردنظر خود را بدون درخواست و با یک اشاره به دست بیاورند. خروج از کابین ظرف 30 ثانیه انجام و در سایز و رنگ دلخواه تحویل داده می‌شود. این ویژگی‌های قدرتمند، فروشگاه برلین را به نقطه عطفی در مدل فروش فیزیکی تبدیل می‌کند. در سال‌های اخیر، این برند تا بریتانیا و ایالات‌متحده گسترش یافته اما عمدتاً بر بازار اروپا تمرکز کرده است. ترکمنستان، کامرون و کنگو سال 2023 اولین فروشگاه Defacto خود را افتتاح می‌کنند و 50 افتتاح دیگر در سایر نقاط جهان هم مدنظر است. از روز اول عملیات، جهانی شدن هدف بوده است. Defacto، همچنان انتظارات مشتریان خود را برآورده می‌کند و در تمام فرآیندهای تجاری از مجموعه‌ها گرفته تا فعالیت‌های بازاریابی، اقدامات این برند به‌سرعت در سراسر جهان در حال گسترش است. Defacto با رویکرد «مد در دسترس» خود، سبکی با کیفیت بالا می‌سازد. همان‌طور که خرده‌فروشی بیش از هر زمان دیگری در جهت تجربه برند حرکت می‌کند، Defacto در تلاش است تا با مشتریان تعامل داشته باشد و بهترین‌ها را ارائه کند.

 

 

مصرف‌کنندگان امروزی انتظار دارند محتوا و تصاویر، شخصی‌سازی‌شده باشد و Defacto این انتظارات مشتریان را در نظر می‌گیرد. توجه و تمرکز بر تولید محتوایی که تفاوت ایجاد می‌کند، برای هر برندی به‌منظور توجه به سبک‌های مختلف زندگی اهمیت زیادی دارد. بازاریابی در هر کشور می‌تواند با دیگری متفاوت باشد. اساساً باید از قدرت خاصی که در اختیار دارید در کانال مناسب استفاده کنید. در طول زمان، فلسفه و ارزش‌های بنیان‌گذار Defacto همچنان کلیدی باقی مانده است. اخلاقیات در این برند همچنان به رشد خود ادامه می‌دهند و این برند به روند خودش در این زمینه ادامه خواهد داد. اکوسیستم Defacto از زمین و منابع طبیعی محافظت می‌کند چون می‌داند مشتریانش نسبت‌به مسائل اجتماعی موضعی حساس و شفاف دارند. سردار ارسوی در‌این‌باره گفت: «سازمان ما دستخوش یک تحول فرهنگی بزرگ است. ما با تفکر ناب روی محصولات خودمان تمرکز می‌کنیم. درحال‌حاضر بزرگ‌ترین مبارزه پیش رو، کسب‌و‌کار نام دارد. اولویت اصلی برند، حفظ رشد سریع و سودآور است و روشی قابل‌اعتماد در خدمات و محصولاتش به مشتریان خود ارائه می‌کند.»

منبع: RLI

 

تگها : خرده فروشی , فروشگاه , فروش , هوشمندسازی , کسب و کار , ماهنامه تجارت طلایی , برند , فناوری , رباتیک , مشتری , دفاکتو , برلین

اخبار مشابه

رتبه: بد خوب
طراحی سایت: مهریاسان